Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Kort og godt: Det går an å "være seg selv" samtidig som man vet hva man driver med. Uten at man er en kynisk drittsekk av den grunn.

8975180[/snapback]

 

Ja, bra sagt! :)

Å vite hva man driver med er gull verdt. En kynisk drittsekk har jeg egentlig aldri vært mot noen jente. Det er forskjell på morsom erting og stygg mobbing.

 

Heck.. Jeg har t.o.m stappa fingra mine i nesa på en jente, og hu likte det!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, denne tråden skulle hatt tittelen "En Pick-Up-Arists guide til One-night-stand!" :)

 

Håper ingen misforstår denne tråden. Er ikke akkurat noen guide til et godt forhold, men heller casual kos og sex. OP skriver jo selv at han foretrekker casual framfor fast forhold.

 

Synes egentlig trådstarter prøver å gjøre temaet rundt sjekking innviklet. Han har basiskonseptene helt klare, og de stemmer i.f. mine personlige erfaringer. Men han spinner så et stort nett rundt dette, og det kan skape litt forvirring.

 

"Vær deg selv!" er noe veldig mange sier, men det kan lett misforståes. Om du velger å ikke fortelle at du har en PS3 og XBOX360 samling på 500 spill er ikke synonymt med "å ikke være seg selv". Det handler om å fremheve det positive, men OGSÅ de menneskelige sidene ved seg selv. OP nevner at han bruker søsteren sin, det er nok veldig lurt, på denne måten viser han nok en emosjonell og menneskelig side ved seg selv. Om du bare skryter så virker du jo veldig arrogant og høy på pæra, dette liker ikke akkurat andre. De liker å føle seg som likeverdige.

 

Personlig: Jeg har aldri sett på meg selv som noen Don Juan, tviler på at jeg akkurat kommer til å bli noen modell. Likevel har jeg aldri hatt noen problemer med å finne damer som liker meg, damer som er interessert i meg, og dette helt uten at jeg har sjekket opp de. Mange ganger når jeg bare tar en spasertur så kommer det eller annet bredt glis fra en søt/pen jente på veien. Tror dette heller kommer av personlig utstråling. Noe som igjen viser seg å være korrekt når jeg har holdt taler osv. På en snedig måte klarer jeg alltid å lykkes der. Jeg er verken redd for å vise en menneskelig side av meg selv, eller er for tøff. Dette mener jeg med å være "seg selv". Og jeg føler det stemmer veldig godt. Men som noen andre sier her, personligheten din er en ting, men du går gjerne inn i forskjellige roller ut i fra situasjonen. Noen ganger kan det være naturlig for deg å være leder, andre ganger er du bare en av arbeiderne. Poenget er: Du oppfører deg ikke på samme måte mot bestemor, som mot dama - Personligheten, f.eks. at du er snill, er nok den samme. Men du sitter ikke akkurat å kjærtegner bestemoren din på innersiden av låret :)

 

Å spille "hard-to-get" er noe man bør være varsom med, også i sjekkefasen, men spesielt om du skal ha noe forhold ut av dette :) I sjekkefasen kan det etter en lengre periode gjøre at hun mister totalt interesse i deg. Antar OP er enig med meg om jeg mener det finnes en gylden middelvei for alt i sjekking. La hun bli interessert, og gi hun smakeprøver - Vis at du bryr deg, men ikke at du dør uten henne.

 

Twingy, var det vel som brukte sextriks for å få en kvinne til sengs. Det er ganske simpelt, veldig smart. Han tenner en ukjent kvinne til sengs med forspill. Er som tatt ut i fra en manual til "hvordan gi en kvinne orgasme" :D

Lenke til kommentar

Det er lett for alle som er naturlig flinke med damer og si at man skal fremheve sin beste side, være seg selv, være naturlig osv. overfor damer (og fnyse av alle tipsene man får her). Men det er mange som ikke klarer dette. Grunnene kan være flere ting men det skyldes ofte dårlig selvtillit/bilde. Derfor er det ofte lettere og bruke en del "dirty tricks" for å lære mer, bli flinkere med damer og få bedre selvtillit. At de som er flinke med damer og andre skal rakke ned på det at en person prøver å utvikle seg som person og bli flinkere med å omgås andre folk synes jeg blir dumt. Det er helt sikker mange som også bruker disse tipsene for å få ei dame i seng, jeg forsvarer IKKE de.

 

btw: Denne posten er ikke rettet til noen, ville bare nevne det. :)

Lenke til kommentar

Jeg har et lite sommerprosjekt. Jeg har akkuratt fått meg sommerjobb i en helt vanlig spar-butikk.. Jeg er jo singel og alt, så jeg sier ikke nei til en liten sommerflørt. Å jobbe i butikk er jo et service-yrke, så jeg har vært så og si pålagt å være snill, hyggelig, smilende og behjelpelig. Dette kan kanskje se ut til å ha gitt resultater (dog bevisst :p). I Starten sa jeg "hei" til stort sett alle, inkludert ei jente jeg har fått øynene opp for nå. Siden jeg synes hun er skamherlig har jeg også prøvd å få mer enn "hei" ut av henne. Dette skjedde en dag i uken her. Da starta jeg forsiktig med at jeg så på varene hennes, smilte og sa: "Hehe... du skal kose deg i kveld? ;) " da svarte hun og smilte: "Jaaa... jeg skal det.. er så sliten, har akkuratt kommet hjem fra jobb.."

 

meg: "Åja, jobber du også?"

hun: "Jaa.. jeg jobber også i butikk. På Meny rett nedi her."

meg: "Åjasså? så du er over 18?" (Sa det med en ironisk tone så hun ikke skulle ta det personlig)

hun: "Jaaa?? Ser du ikke det altså? ;) hehe"

meg: "hehe joda... :D Så du kan alt dette tullet med PLU-koder og sånn?"

hun: "Ja.. det er stress..."

meg: "Får jeg teste deg da? :p"

hun: "Nja.. tviler på at det er de samme men..."

meg: "Røde epler.."

hun: "4015"

meg: "Bananer..."

hun: "4011"

meg: "Rød vannmelon..?"

hun: "4032"

meg: "hehe.. ja, du kan dette altså ;) får jobbe videre jeg... hade bra da :)"

 

(PLU-koder er hjelpekoder for varer uten strekkode, henholdsvis frukt og varer som skal veies. Da taster man en numerisk kode og trykker på PLU-knappen)

 

Idag var hun innom igjen. Samtalen gikk som følger:

 

meg: "Heeeei :) Er du her idag og altså? Har du jobbet idag?"

hun: "Jaa.. jeg har jobbet :) off.... stress!"

meg: "Vet du hva? Jeg var på Meny i går.. En kompiss var innom men jeg så ikke deg der" (Yeah right om det var tilfeldig :p )

hun: "Ååååå!! Typisk!! Det var den eneste dagen denne uken jeg hadde fri..!!"

meg: "hehe.. Hva har du tenkt idag da?" (ser på varene hennes at hun kjøpte cider)

hun: "Tenkte jeg skulle på byn :)"

 

så viste hun frem legget helt frivillig så jeg slapp å spørre om det.. jeg smilte til henne og sa:

 

"hehe.. kan vel se på det for sikkerhets skyld.. ;)"

hun: "Hehe"

meg: "men du får kose deg på byen da :) hade bra :)"

hun: "takk, kos deg du og!!"

 

da så jeg bare dumt på henne og hintet til at jeg skulle jobbe helt til åtte i kveld. Hun tok hintet og bare lo litt til og la til:

 

"Prøv å kos deg jaffall"...

meg: "det skal jeg.. ha det bra"

 

Jeje.. Der har dere full info om mitt lille sommerprosjekt. Undrer meg på om jeg skal spørre henne ut neste uke eller om jeg skal bruke hele sommeren på å smøre henne inn. Hva sier dere? :p

 

Jeenter? :p er hun bare hyggelig eller?

Lenke til kommentar

Natterven: Du er iallefall direkte og modig/tøff. Hvis du skulle finne på å spørre henne mo noe mere intimt neste gang, så husk, du risikerer å bli flau hver gang hun handler, hele sommeren. Med mindre hun velger å handle i en annen butikk, hehe. Jeg mener, hvis du får avslag eller noe.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Nattreven: Du har da hvertfall fått åpna ho ganske så bra da :D

 

Men syns det var litt mye tørrprat kanskje? :hmm: Kanskje ikke..

 

Meet - Attract - Close

 

Meet: Bra!

Attract: Litt bra (Det er bra du sier sånne ting som "Jasså.. du er 18 ja?", er jo en liten neg det)

Close: Ikke gjort enda

 

Da er det close igjen... Snakk med ho som du gjør og så avslutter dere samtalen, men så spør du: "Forresten! Har du MSN?". Eller du kan spørre om mobilnummer. Det er vel mer "vanlig" og "naturlig" å spørre om MSN, så derfor lettere.

 

Databamse: Man kan ikke tenke sånn da. Er isåfall ikke rart at folk ikke tør å ta kontakt med jenter hvis de tenker at de KAN bli driti ut og kommer til å bli flaue. Kan ikke huske sist jeg ble flau i sammenheng med jenter, egentlig ikke ellers heller.

Lenke til kommentar
Så viste hun frem legget helt frivillig så jeg slapp å spørre om det.. jeg smilte til henne og sa:

"hehe.. kan vel se på det for sikkerhets skyld.. ;)"

hun: "Hehe"

8977938[/snapback]

Du smiler, ser på legget, ser tilbake på henne (Helst i øynene) Så sier du: Hei Therese ( Navnet på legget). Nå som jeg har navnet ditt, kan jeg kanskje også få nummeret dit!

 

Har prøvd denne selv. Den fungerte. Og jeg er elendig til å sjekke opp. Totalt elendig. Mulig denne er like dårlig, men fungerte i hvertfall.

Lenke til kommentar

tenkte på det først etterpå. Laga meg forresten eget emne... Hehe, tar sjangsen på at det er "verd" et helt eget emne... var jo litt nervøs når hun kom bort dit så... men hvis å ikke undersøke navnet hennes er den største tabben jeg kommer til å gjøre ligger jeg jo bra an da.

Lenke til kommentar
Nattreven: Du har da hvertfall fått åpna ho ganske så bra da :D

 

Men syns det var litt mye tørrprat kanskje?  :hmm: Kanskje ikke..

 

Meet - Attract - Close

 

Meet: Bra!

Attract: Litt bra (Det er bra du sier sånne ting som "Jasså.. du er 18 ja?", er jo en liten neg det)

Close: Ikke gjort enda

 

Da er det close igjen... Snakk med ho som du gjør og så avslutter dere samtalen, men så spør du: "Forresten! Har du MSN?". Eller du kan spørre om mobilnummer. Det er vel mer "vanlig" og "naturlig" å spørre om MSN, så derfor lettere.

 

Databamse: Man kan ikke tenke sånn da. Er isåfall ikke rart at folk ikke tør å ta kontakt med jenter hvis de tenker at de KAN bli driti ut og kommer til å bli flaue. Kan ikke huske sist jeg ble flau i sammenheng med jenter, egentlig ikke ellers heller.

8980836[/snapback]

 

Ja, kanskje. Men når jeg skrev innlegget fikk jeg en feeling om at jeg ikke fikk fremhevet "flyten" i samtalen godt nok. Det var ikke en eneste pause i det hele tatt, og det var "alltid" noe å si, eneste grunnen til at jeg ikke kunne snakke mer med henne var rett og slett at det var flere i kassen, nye kunder å ekspedere og så videre. Men for all del; det var ikke akkuratt en dyp samtale, så jeg må tenke ut et eller annet å komme med neste gang jeg ser henne, før jeg kommer med "closingen".

Lenke til kommentar

Hva står PLU for? (P)lukkede (L)omper (U)ten strek-kode? (Kom til å tenke på PLO og yassir arafat)

 

Kanskje vi skulle begynne å vurdere å gå vekk ifra PLU og til PUA debatten igjen. Men PUA har ikke vært pålogget på evigheter. Kanskje han er opptatt med 6 kvinner, 3 stk i hver armkrok.

Lenke til kommentar
Vel, denne tråden handler ikke om MEG, men om hvordan man skal sjekke damer med best mulig resultat. Så la oss holde oss OT! ;)

8921789[/snapback]

 

Hadde kanskje vært litt greit å vite om vi sitter her å mottar tips fra en fjorten år gammel gutt i puberteten eller ikke?

8983236[/snapback]

 

Det gjør dere ikke nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...