Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Vel, okay.

 

Kan jo komme med mine erfaringer.

 

Når man møter ei ny jente, så ikke gå bort til henne med hensikten å bli sammen med henne. Heller gå bort fordi du vil ha en ny venn. Og alltid behandle jentene pent. Vær snille mot de, vær hyggelig og positiv. Og vær den typen som kan innlede en diskusjon og ikke stå der som en saltstøtte å ikke si noe. Prat mye med dem, og ikke la jenten tvinge ordene ut av deg.

 

Hvis jenten ser at du stikker deg litt ut, men at du fortsatt prøver å være en venn til dem, vil de se dette som betryggende.

 

Denne er kanskje litt slem, men den har funket for meg.

Hvis du er interisert i en dame som har type. Gå alltid etter typens svakheter. Hvis typen ikke vil være med på den og den festen, da må du være der. Dette forutsetter selvfølgelig at du kjenner jenten og er en venn. Siden du da fyller ut typens svakheter, kan dette endre jentens syn på deg..

 

Snakker selvfølelig av egne erfaringer :)

8920488[/snapback]

Utspekulerte dritsekk :!:

 

Men takk, jeg er faktisk ute etter ei som har type for tiden.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, okay.

 

Kan jo komme med mine erfaringer.

 

Når man møter ei ny jente, så ikke gå bort til henne med hensikten å bli sammen med henne. Heller gå bort fordi du vil ha en ny venn. Og alltid behandle jentene pent. Vær snille mot de, vær hyggelig og positiv. Og vær den typen som kan innlede en diskusjon og ikke stå der som en saltstøtte å ikke si noe. Prat mye med dem, og ikke la jenten tvinge ordene ut av deg.

 

Denne er kanskje litt slem, men den har funket for meg.

Hvis du er interisert i en dame som har type. Gå alltid etter typens svakheter. Hvis typen ikke vil være med på den og den festen, da må du være der. Dette forutsetter selvfølgelig at du kjenner jenten og er en venn. Siden du da fyller ut typens svakheter, kan dette endre jentens syn på deg..

 

Snakker selvfølelig av egne erfaringer :)

8920488[/snapback]

 

Når jeg approacher en kvinne, så har jeg kun en ting i bakhodet: IT'S OOON NOW!

Hva det ender opp i blir mer opptil meg og bestemme, så lenge jeg har kontrollen.

Man behøver i utgangspunktet ikke å behandle de med silkehansker, men behandle de som du ville behandlet lillesøstera di. Det skaper en utrolig playfull og artig stemning.

 

IKKE gå etter typens svakheter. Hvertfall ikke påpek de om det var det du mente. Da vil hun gå i forsvar for han. Uansett hvor dårlig type han er.

Ta heller å fyll ut de feilene han har på en måte sånn at hun ikke skjønner det skjer. Har et par geniale rutiner på dette, men de skal jeg ikke skrive om her da det er noe jeg bruker i gamet mitt.

8920534[/snapback]

 

Nei, men det var det jeg mente. Du må jo selvfølgelig skjule det sånn at hun ikke merker det (men hun må jo merke det fordi, liksom. Vansklig å forklare dette:P). Jeg vet også at hun vil ta kjærestens forsvar, fordi det har jeg jo opplevd selv. Men jeg har likevell endt opp med å være sammens med jenta. Men det etter en stund da.

 

Databamse: Thank yah! :)

 

Ta heller å fyll ut de feilene han har på en måte sånn at hun ikke skjønner det skjer.
Det var akkurat det jeg mente, skønner du. Klarte bare ikke å formulere det slikt.

 

 

Når jeg går fram til en helt ny jente, så tenker jeg ''Hun skal jeg ha'' Og hvis jeg spiller kortene riktige så går det som regel.

 

Men jeg er av den oppfattningen at alle gutter kan få hvem som helst. Spiller ingen rolle om du er ''stygg'' eller ikke så pen. Så lenge du spiller kortene dine riktig og føler du får riktig feedback fra henne, går det som regel.

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Når jeg approacher en kvinne, så har jeg kun en ting i bakhodet: IT'S OOON NOW!

Hva det ender opp i blir mer opptil meg og bestemme, så lenge jeg har kontrollen.

Man behøver i utgangspunktet ikke å behandle de med silkehansker, men behandle de som du ville behandlet lillesøstera di. Det skaper en utrolig playfull og artig stemning.

Selv tenker jeg "Hun vil ha meg". Alt blir så utrolig mye bedre når man tenker på den måten. Man blir ikke sjenerte, og kroppsspråket er helt anderledes enn hvis du tenker "Hun er for pen til meg, men jeg må prøve mitt beste".

ALLTID tro at hun vil ha deg, for da er det en mye større mulighet at hun faktisk vil ha deg.

8920565[/snapback]

 

It's oooon = Hun vil ha meg... Bare annen formulering på det.

Viktig å komme inn i et set med en slik tankegang.

Lenke til kommentar

Man kan jo også prøve bestevenn trikset. Dette har også fungert for meg. (med samme jenta som nevnt over)

 

Når jeg ble kjent med hun og ble en venn for henne, så ble jeg også kjent med bestevenninnen i samme slengen. Og jeg prøvde meg litt på henne for å få henne til å like meg. På den måten vil dette bli et samtaleemne når bestevenninnene snakker sammen, ergo jeg vil være et samtaleemne når de snakker.

 

Bestevenninen vil da skryte og syns jeg er sjarmerende og pen (hva en hun måtte si er jo opp til henne da) eller søt eller noe i den duren og da vil hun jeg egentlig er ute etter begynne å sjekke litt rundt dette.

 

Vips. Den pene jentekroppen i min seng. Altså da hun jeg først gikk etter.

 

 

Kall meg gjerne drittsekk, men det funker for meg. :ph34r:

Lenke til kommentar
PUA: Hvor gammel er du? Hvor bor du? Og hvor mange damer har du 'landet' :mrgreen:

8921474[/snapback]

Er det noen vits å spørre om noe sånt, du kan vel gjette deg frem til et tall her, kan du ikke :roll:

 

Jeg tipper rundt 40-50 kanskje.. Lavere? Ja, ok 20 da, men disse 20 fikk du med stil! :!:

Lenke til kommentar
Hva har dette med saken å gjøre?

8921491[/snapback]

Det er jo helt klar intressant å vite hvor gammel du er og hvor du bor, rett og slett fordi det har mye å si for hvilke kretser du henger i, osv.

 

Hvis du ikke har lyst til å fortelle det så er jo det helt greit, men så anonym som du er så har det jo fint lite å si.

 

Databamse: Joda, vi kan "gjette" hvor gammel han er. Siden han driver med kursing og har holdt på en stund vil jeg tippe... at han er 29 år, men det er bare en antagelse. Hvor gammel tror du han her? :roll:

Lenke til kommentar
Hva har dette med saken å gjøre?

8921491[/snapback]

Det er jo helt klar intressant å vite hvor gammel du er og hvor du bor, rett og slett fordi det har mye å si for hvilke kretser du henger i, osv.

 

Hvis du ikke har lyst til å fortelle det så er jo det helt greit, men så anonym som du er så har det jo fint lite å si.

 

Databamse: Joda, vi kan "gjette" hvor gammel han er. Siden han driver med kursing og har holdt på en stund vil jeg tippe... at han er 29 år, men det er bare en antagelse. Hvor gammel tror du han her? :roll:

8921735[/snapback]

Jeg tippet på antall jenter han har hatt, ikke alderen. Men når det kommer til alderen, så vil jeg tippe at han er et sted mellom 25-35, det er vanskelig å si. Han kan fint fortelle det selv. Jeg synes personlig at han skal dele disse tallene med oss. Hvorfor? Jo, fordi suksess er relativt med alder også, ikke bare erfaringsmessig. Ofte går alder og erfaring hånd i hånd.

Lenke til kommentar

PUA, du har vært i gamet i rundt tre år nå. Jeg vil tro at du ikke angrer et sekund på den tiden du har dedikert, og at du har lært utrolig mye om deg selv. Det vil være rettferdig å si at du har lært så utrolig mye mer enn bare å dra damer.

 

Alt handler likevel om å tørre. De fleste forstår forhåpentligvis logikken bak alt sammen. De fleste forstår at man ikke kan kjøpe jenters gunst, at man ikke burde nedgradere seg selv for å få en spesiel jente, osv.. Det er likevel skremmende hvor mange wannabe-PUA's som forblir keyboard-jockies og aldri kommer seg ut. Jeg skulle gjerne hørt noen visdomsord på nettopp dette temaet.

 

Så vil jeg bare gi deg litt kudos for å hjelpe så mange unge mennesker. Det er bare positivt å se i at gutter blir til menn. Konkurranse har alltid vært sundt, og det er utrolig gøy å være med folk som faktisk forstår seg på sosiale relasjoner.

 

Takk.

Lenke til kommentar
PUA, du har vært i gamet i rundt tre år nå. Jeg vil tro at du ikke angrer et sekund på den tiden du har dedikert, og at du har lært utrolig mye om deg selv. Det vil være rettferdig å si at du har lært så utrolig mye mer enn bare å dra damer.

 

 

Takk for kjempefin respons!

 

Nå har jeg skrevet litt om KJing i startinnlegget.

 

Og jeg vil si det beste med PU er det jeg har lært om meg selv, og hvilke ubegrenset muligheter jeg har i alle andre deler av livet.

Faktisk er ikke kvinner det jeg dedikerer mesteparten av energien min på lengre. Jeg er der jeg vil mht til det. Men læren om Pu kan brukes i ALLE situasjoner.

Det er viktig å ha i bakhodet.

 

Peace!

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Noe forteller meg at denne guiden ikke er for gutta som vil finne "kvinnen i sitt liv", har jeg rett?

8917166[/snapback]

"Kvinnen i sitt liv" kan man finne senere i livet :)

 

Må ha litt øvning før den store gevinsten.

 

 

En ting jeg synes funker bra er å gi ett fint smil til jenten og ha nesten konstant øyekontakt, noe jeg er dårlig til hvis jeg er 100% edru for da er jeg for flau, men det skal jeg endre :)

 

Neppe: Noe får meg til å føle at du er imot PUA guider fordi Julie er her på forumet :whistle:

Endret av DNA
Lenke til kommentar

OK, Seriøst her nå.

 

PUA: Hvordan kan man vite når en jente IKKE liker deg? Jeg har en følelse for at når en jente ikke liker deg på en romantisk måte, så smiler hun, er vennlig og hyggelig på en helt vanlig måte.

 

Når hun liker deg, så kan det være slik at hun begynner å ignorere deg, være litt bitchete osv.

 

Men jeg overlater dette til deg å svare, jeg vil helst vite om de aller beste tegnene man kan se etter når hun absolutt ikke er interessert og motsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...