Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmmm, må prøve å finne tid da. Kino, middag, film hjemme... Konsert? Et eller annet og peøv å snakk med henne, hør hvordan hun har hatt det, gi kompliment etc. Virker som du låser deg litt rundt henne.

Det føles som jeg bare ikke klarer å slippe meg selv, at som du sier: låser meg selv.

Men er jo bare en måte å finne ut om dette kun er tilfelle på skolen

 

Anonymous poster hash: c92a0...afc

Lenke til kommentar

 

Det går jo kjempebra nå og jeg er ganske så sikker på at han har følelser for meg også ^^ Er ikke sånn at man må ta praten? Eller kanskje det ikke er nødvendig?

 

Anonymous poster hash: 44c7e...199

 

 

Det er en stor fordel (for mannen) at dere har samme forståelse av situasjonen. Da er det nesten helt nødvendig å ta en prat, så dere (mannen) er enige, så ingen av dere (mannen) kommer i fare for å gjøre noe utaktfullt.

Lenke til kommentar

 

Det er en stor fordel (for mannen) at dere har samme forståelse av situasjonen. Da er det nesten helt nødvendig å ta en prat, så dere (mannen) er enige, så ingen av dere (mannen) kommer i fare for å gjøre noe utaktfullt.

Hva mener du med utaktfullt? Vi oppfører jo oss som kjærester, og jeg vet at han er utrolig glad i meg, og jeg er utrolig glad i han, så hvorfor ikke, tenker jeg?

 

Anonymous poster hash: 44c7e...199

Lenke til kommentar

Å Være indirekte er så fryktelig plagsomt...

Særlig når den andre parten aldri tar hintet (hehe). Det å være indirekte er jo en måte å presentere noe man synes er litt skummelt på en innpakket måte og håpe at det ikke blir for voldsomt. Det er en måte å beskytte seg selv litt på.

 

Det er nok litt følelser der, skal jeg ærlig innrømme. Uvant. Får si det i en passende setting, neste gang vi møtes. Jeg vet at han har følelser for meg, og liker meg veldig veldig godt. Han har fortalt meg det rett ut flere ganger. Får komplimenter hver eneste gang vi møtes, både på kropp og personlighet. Heldigvis ikke like mye som i starten, nå er det mer behagelig. Nå på lørdagen fortalte han meg at jeg er unik for eks.

 

Å prate om følelser er ganske fjernt for meg. Eller i det heletatt som å si slike ting som at jeg er glad i personen. Klarte ikke å si det i det forrige "forholdet" jeg hadde på tre mnd, men har merket at jeg ikke var følelsesmessig involvert i det. Det var jo uten sex og, så ikke så rart. Da var ikke følelsene til stede. Det er de nå. Hjelp! Kjenner at jeg faktisk har litt sommerfugler i magen.

 

Det er godt å høre. Haha, ja! Kanskje litt fjernt når dere møtes så sjeldent. Vær direkte å ta initiativet. Når det går sålenge imellom, og du sier at du har vært indirekte ovenfor han, så tenker jeg at han vil at du skal vise at du er interessert i han og.

Fikk du sagt det nå da?

 

Det er litt ubehagelig å si hva man føler, særlig hvis fallhøyden føles stor, men det er jo viktig å lære seg å sette ord på det man føler og vise det.

 

Åh, tro meg, jeg viser interesse, men gir vel kanskje ikke uttrykk for det verbalt. Nå føøøøler jeg vel strengt tatt ingenting for han, annet enn voldsom interesse, så akkurat det skal jeg ikke ta opp. Jeg skal derimot snakke litt om dette å møte hverandre, hvordan han kommuniserer (vil ha muligheten til å ringe fordi han kommuniserer dårlig på meldinger) og og det store spørsmålet - være ekslusive eller ei?

 

Vi skal på skikkelig date med tur på dagen, litt vindrikking og middag på kvelden, men jeg kjenner at jeg gleder meg mest til å "sove"... hadde det vært opp til meg så ville jeg nok lagt det opp litt annerledes. :closedeyes:

Lenke til kommentar

Særlig når den andre parten aldri tar hintet (hehe). Det å være indirekte er jo en måte å presentere noe man synes er litt skummelt på en innpakket måte og håpe at det ikke blir for voldsomt. Det er en måte å beskytte seg selv litt på.

 

Men det er en fordel å pakke det inn på en måte som mottakeren faktisk forstår da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men det er en fordel å pakke det inn på en måte som mottakeren faktisk forstår da.

Gjorde jo det til slutt, eller, for min del viste det seg faktisk at mottakeren ikke forsto det en gang, og det måtte snus helt om på før han skjønte greia. Lurer faktisk på om det har en annen årsak, men det finner jeg vel ut av når jeg spør hva han faktisk trodde jeg skrev.

Lenke til kommentar

Gjorde jo det til slutt, eller, for min del viste det seg faktisk at mottakeren ikke forsto det en gang, og det måtte snus helt om på før han skjønte greia. Lurer faktisk på om det har en annen årsak, men det finner jeg vel ut av når jeg spør hva han faktisk trodde jeg skrev.

 

Om dette er det du mener med å pakke inn ting forståelig forstår jeg hvorfor du feiler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...