Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi wooow, det funket faktisk. Jeg måtte bare være direkte. :lol:

 

@Lykke-lita Det er jo hyggelig å bli husket på bursdagen sin. Jeg fikk i hvertfall en melding fra min kar (som ikke var sånn kjempelang eller noe sånn, men han husket det jo).

Stemmer, dere har holdt på like lenge som jeg og fyren jeg holder på med, og det er lov å stille litt krav altså! :p (Sier hun som trodde det aldri kom til å gå bra)

Lenke til kommentar

Bra du klarer å være bestemt! :) Skal prøve å manne meg opp jeg også.. Men det skal få litt mer tid siden begge dro til hver vår kant i julen og det satt en liten brems på at vi ikke fikk truffet hverandre da føler jeg. Vi har holdt på i omtrent to mnd nå tenker jeg, og da gir jeg han altså enda en mnd. :p

Synes ikke det er uvanlig å holde på i ca tre mnd før man blir sammen offentlig. Enkelte ganger går det fortere enn andre. Jeg synes det er viktig å bli ordentlig kjent først, i tillegg så får man spenning ved å holde på litt og ikke bli sammen med engang.

 

Har snart holdt på i snart to mnd'er med min. Men jeg vet heldigvis hvor jeg har han og slikt. Vi har vært ganske straight forward ang saker og ting fra dag 1.

 

Gikk kjempebra på lørdag. Alt var mer avslappet enn det har vært ellers, og sexen har blitt mer intim. Ikke bare vill sex, der vi raserer ting i rommet og vi ender opp må å gå igjennom hele leiligheten for å få kledd på oss etterpå. Hehhehem.

Avtalte date der han skal lære meg å stå på skateboard, når jeg har blitt frisk. Hadde jeg ikke vært syk, skulle jeg blitt med de i alpintbakkene igår.

 

Oi wooow, det funket faktisk. Jeg måtte bare være direkte. :lol:

 

@Lykke-lita Det er jo hyggelig å bli husket på bursdagen sin. Jeg fikk i hvertfall en melding fra min kar (som ikke var sånn kjempelang eller noe sånn, men han husket det jo).

 

Stemmer, dere har holdt på like lenge som jeg og fyren jeg holder på med, og det er lov å stille litt krav altså! :p (Sier hun som trodde det aldri kom til å gå bra)

Godt å høre at det får fremover for deg også :D Nesten spent på hvem av oss som kommer i "mål" først, ettersom alle tre har holdt på med sine like lenge omtrent.

Lenke til kommentar

Oi wooow, det funket faktisk. Jeg måtte bare være direkte. :lol:

 

@Lykke-lita Det er jo hyggelig å bli husket på bursdagen sin. Jeg fikk i hvertfall en melding fra min kar (som ikke var sånn kjempelang eller noe sånn, men han husket det jo).

 

Stemmer, dere har holdt på like lenge som jeg og fyren jeg holder på med, og det er lov å stille litt krav altså! :p (Sier hun som trodde det aldri kom til å gå bra)

 

Så bra det gikk bra, moro!! :D

 

Ja, kanskje jeg bør begynne å stille litt krav. Bare ikke enda. :p

Lenke til kommentar

Synes ikke det er uvanlig å holde på i ca tre mnd før man blir sammen offentlig. Enkelte ganger går det fortere enn andre. Jeg synes det er viktig å bli ordentlig kjent først, i tillegg så får man spenning ved å holde på litt og ikke bli sammen med engang.

 

Har snart holdt på i snart to mnd'er med min. Men jeg vet heldigvis hvor jeg har han og slikt. Vi har vært ganske straight forward ang saker og ting fra dag 1.

 

Gikk kjempebra på lørdag. Alt var mer avslappet enn det har vært ellers, og sexen har blitt mer intim. Ikke bare vill sex, der vi raserer ting i rommet og vi ender opp må å gå igjennom hele leiligheten for å få kledd på oss etterpå. Hehhehem.

Avtalte date der han skal lære meg å stå på skateboard, når jeg har blitt frisk. Hadde jeg ikke vært syk, skulle jeg blitt med de i alpintbakkene igår.

 

Godt å høre at det får fremover for deg også :D Nesten spent på hvem av oss som kommer i "mål" først, ettersom alle tre har holdt på med sine like lenge omtrent.

 

Enig der, har ikke gått så lang tid enda egentlig.

Hehehe, sexen vår var veldig intim og koselig ;)

 

Ja, jeg er også spent! Vi må fortsette å oppdatere!

Lenke til kommentar

Synes ikke det er uvanlig å holde på i ca tre mnd før man blir sammen offentlig. Enkelte ganger går det fortere enn andre. Jeg synes det er viktig å bli ordentlig kjent først, i tillegg så får man spenning ved å holde på litt og ikke bli sammen med engang.

 

Har snart holdt på i snart to mnd'er med min. Men jeg vet heldigvis hvor jeg har han og slikt. Vi har vært ganske straight forward ang saker og ting fra dag 1.

 

Gikk kjempebra på lørdag. Alt var mer avslappet enn det har vært ellers, og sexen har blitt mer intim. Ikke bare vill sex, der vi raserer ting i rommet og vi ender opp må å gå igjennom hele leiligheten for å få kledd på oss etterpå. Hehhehem.

Avtalte date der han skal lære meg å stå på skateboard, når jeg har blitt frisk. Hadde jeg ikke vært syk, skulle jeg blitt med de i alpintbakkene igår.

 

Godt å høre at det får fremover for deg også :D Nesten spent på hvem av oss som kommer i "mål" først, ettersom alle tre har holdt på med sine like lenge omtrent.

Det virker som om han får deg, sakte, men sikkert - og det er så bra! Og du vil faktisk la han lære deg å stå på skateboard, det er i hvertfall en god utvikling :p

 

Angående dette å holde på i ca. 3 måneder før man blir sammen offentlig, så tror jeg det tar litt lenger tid for oss hvis vi skulle ende opp i et forhold. Nå blir dette den tredje daten på to måneder, også får vi se hva som skjer etter det (men blir det ny date så nekter jeg å vente så lenge på nytt for å si det sånn).

 

Jeg er i hvertfall veldig glad for at det endelig er vårløsning her også! Det er litt gøy at alle tre startet på likt, blir moro å se hvor mange og hvem som kommer i mål :p

 

 

Så bra det gikk bra, moro!! :D

 

Ja, kanskje jeg bør begynne å stille litt krav. Bare ikke enda. :p

 

Det hadde jeg ikke i mine villeste drømmer trodd faktisk, men det er bedre å være pessimist enn optimist i slike tilfeller. Nå ble det i hvertfall klart for meg at det ikke funker å være indirekte med han og skal jeg få ting sånn som jeg vil så må jeg fikse det selv i stedet for å overlate det til han. Jeg er mest stolt av meg selv for at jeg klarte å holde meg så saklig på telefonen. :closedeyes:

 

Det er jo ikke vits å stille krav med mindre det er noe som plager deg, men noen ganger får de virkelig ikke fingeren ut og da er det greit å si i fra før man klikker i vinkel. :p

Lenke til kommentar

Det virker som om han får deg, sakte, men sikkert - og det er så bra! Og du vil faktisk la han lære deg å stå på skateboard, det er i hvertfall en god utvikling :p

 

Angående dette å holde på i ca. 3 måneder før man blir sammen offentlig, så tror jeg det tar litt lenger tid for oss hvis vi skulle ende opp i et forhold. Nå blir dette den tredje daten på to måneder, også får vi se hva som skjer etter det (men blir det ny date så nekter jeg å vente så lenge på nytt for å si det sånn).

 

Jeg er i hvertfall veldig glad for at det endelig er vårløsning her også! Det er litt gøy at alle tre startet på likt, blir moro å se hvor mange og hvem som kommer i mål :p

Jeg føler selv at jeg er blitt mer involvert, spesielt etter lørdagen. Merkelig hvordan ting fungerer. Forhåpentligvis er det slik neste gang vi møtes og. Slitsomt om det skal være anspent stemning heletiden, da er det nesten ikke noe poeng i å investere mer tid. Må bare bli mer åpen følelsesmessig, vet han savner det fra meg. Alt til sin tid. Det er bedre om det kommer naturlig, enn at noen skal fremprovosere det. Blir ikke det samme. Tar ting i mitt eget tempo.

 

Merker at jeg har begynt å bli litt glad i han. Frister nesten litt å si det neste gang vi møtes eller noe. Han vil jo at jeg skal bli mer åpen emosjonelt, så.

 

Oi, fortsatt bare på tredje date? Ja, da tar det nok lengre tid. Forhåpentligvis kommer dere dit. Håper og har troen på det.

Lenke til kommentar

Jeg føler selv at jeg er blitt mer involvert, spesielt etter lørdagen. Merkelig hvordan ting fungerer. Forhåpentligvis er det slik neste gang vi møtes og. Slitsomt om det skal være anspent stemning heletiden, da er det nesten ikke noe poeng i å investere mer tid. Må bare bli mer åpen følelsesmessig, vet han savner det fra meg. Alt til sin tid. Det er bedre om det kommer naturlig, enn at noen skal fremprovosere det. Blir ikke det samme. Tar ting i mitt eget tempo.

 

Merker at jeg har begynt å bli litt glad i han. Frister nesten litt å si det neste gang vi møtes eller noe. Han vil jo at jeg skal bli mer åpen emosjonelt, så.

 

Oi, fortsatt bare på tredje date? Ja, da tar det nok lengre tid. Forhåpentligvis kommer dere dit. Håper og har troen på det.

Involvert som i... følelser? :omg: Begynner dere å bli mer komfortable med hverandre? Jeg hadde ikke holdt igjen på å si at du er glad i han da det kan være nok til at han får den lille ekstra tålmodigheten med deg, dessuten er det jo hyggelig å si noe du vet han kommer til å sette pris på når du faktisk føler det sånn!

 

Ja, hans skyld :closedeyes: Han er tydeligvis litt mer interessert enn jeg trodde før jeg fikk avtalen i havn! Må innrømme at jeg fremdeles kjenner at vi er veldig på bli-kjent-stadiet, så det forhold-greiene er fjernt.... :laugh:

Lenke til kommentar

Involvert som i... følelser? :omg: Begynner dere å bli mer komfortable med hverandre? Jeg hadde ikke holdt igjen på å si at du er glad i han da det kan være nok til at han får den lille ekstra tålmodigheten med deg, dessuten er det jo hyggelig å si noe du vet han kommer til å sette pris på når du faktisk føler det sånn!

 

Ja, hans skyld :closedeyes: Han er tydeligvis litt mer interessert enn jeg trodde før jeg fikk avtalen i havn! Må innrømme at jeg fremdeles kjenner at vi er veldig på bli-kjent-stadiet, så det forhold-greiene er fjernt.... :laugh:

Det er nok litt følelser der, skal jeg ærlig innrømme. Uvant. Får si det i en passende setting, neste gang vi møtes. Jeg vet at han har følelser for meg, og liker meg veldig veldig godt. Han har fortalt meg det rett ut flere ganger. Får komplimenter hver eneste gang vi møtes, både på kropp og personlighet. Heldigvis ikke like mye som i starten, nå er det mer behagelig. Nå på lørdagen fortalte han meg at jeg er unik for eks.

 

Å prate om følelser er ganske fjernt for meg. Eller i det heletatt som å si slike ting som at jeg er glad i personen. Klarte ikke å si det i det forrige "forholdet" jeg hadde på tre mnd, men har merket at jeg ikke var følelsesmessig involvert i det. Det var jo uten sex og, så ikke så rart. Da var ikke følelsene til stede. Det er de nå. Hjelp! Kjenner at jeg faktisk har litt sommerfugler i magen.

 

Det er godt å høre. Haha, ja! Kanskje litt fjernt når dere møtes så sjeldent. Vær direkte å ta initiativet. Når det går sålenge imellom, og du sier at du har vært indirekte ovenfor han, så tenker jeg at han vil at du skal vise at du er interessert i han og.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Ja hei, jeg har et "enkelt" men omfattende problem angående en jente jeg har noe på gang med. Spurte hun ut rett etter skolestart og har vært på en date alene etter det. Har også vært sammen ved noen andre anledninger på fritiden ettersom vi har flere fellesvenner og er generelt litt i samme krets på skolen. Går vg2 FYI.

 

Problemet mitt er at jeg ikke har følt jeg har strukket til på kommunikasjonsfronten de siste månedene (!) og det har bare vært en ond sirkel på nervøsitet og angst for hun selv om jeg digger å snakke med henne. Nå har jeg kommet på det stadiet at jeg føler jeg har absolutt ingenting å si, ingenting å starte samtalen på, ingen icebreaker for å si hallo uten å høres dum ut. Hvis dere skjønner? Så nå snakker vi rett og slett ikke sammen på skolen til den grad vi "burde", ettersom vi har vel egentlig noe på gang, men vi er veldig opptatte personer dessverre.

 

Føler jeg bare klarer å "slippe meg løs" fra den psykiske veisperringa i andre sammenhenger enn skole med alle andre rundt, så er mulig der problemet ligger.

 

Noen som har peiling på hva **** som er galt med meg?



Anonymous poster hash: c92a0...afc
Lenke til kommentar

 

Noen som har peiling på hva **** som er galt med meg?

 

Anonymous poster hash: c92a0...afc

 

Blir du veldig nervøs rundt henne? Virker som det kanskje låser seg for deg? Hun lurer kanskje på hvorfor du ikke har bedt henne ut igjen. Hva med å prøve å finne på noe igjen og prøve å bare prate med henne om hva som helst. Høre om hun har gjort noe spennende i det siste etc etc.

Lenke til kommentar

Blir du veldig nervøs rundt henne? Virker som det kanskje låser seg for deg? Hun lurer kanskje på hvorfor du ikke har bedt henne ut igjen. Hva med å prøve å finne på noe igjen og prøve å bare prate med henne om hva som helst. Høre om hun har gjort noe spennende i det siste etc etc.

Nei, føler meg ikke veldig nervøs (mulig jeg er det, men isåfall kjenner jeg lite til det) rundt hun. Problemet er at jeg får liksom alltid vite hva hun har gjort/skal, men samtalen klarer ikke fortsette naturlig. Sånn sett tror jeg ikke det gjelder bare meg, men det er nå så.

 

Har jo så klart prøvd å spurt hun ut igjen og hun har jo uttrykt en vilje til dette, men finner aldri tid :/

 

Anonymous poster hash: c92a0...afc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...