Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, det er nettopp det som er skummelt, å introdusere daten for venner, og etterhvert... familie! Det pleier heldigvis å gå bra, og du satser jo ikke på en fyr som er helt teit heller.

Det artige med tanke på dette "kjæresteri-greiene" er at man vanligvis bruker et par uker på å bli bestevenn med en person, men å bli kjærester er noe som kan ta alt fra en dag til flere år. Du tråkker i hvertfall på gassen med tanke på seriøsiteten i forholdet. Høres egentlig ut som om det blir dere som blir sammen først av deg, meg og Lykke-lita!

 

Det gjør egentlig litt vondt i samvittigheten min, og jeg kan nok ikke holde på sånn så lenge før jeg bestemmer meg. Gresset virker så grønt på den andre siden, men det blir litt lettere hvis jeg "beiter" på begge sider fram til jeg vet hvilket gress som er grønnest (veldig metaforisk).

 

Jeg må bare bli godt nok kjent med en av dem til at jeg får følelser, for det som er nå er bare overfladisk interesse for begge, ellers hadde jeg aldri blitt oppriktig interesssert i D.

 

Åh, selvfølgelig oppdaterer jeg her! Nå har jeg oppdatert til nå, så jeg kan ikke bare slutte :p

Venner er ikke spesielt skummelt, men nå bruker jeg som regel å la daten møte vennene mine på fest eller vors. Større sjanse for at alt går smooooooth med litt alkohol i bildet! Familie derimot.. Det er skummelt!

 

Ja, jeg må nesten tråkke på gassen føler jeg. Utifra sånn jeg har forstått det, så er jeg veldig lite lik de jentene han har datet tidligere. Han har fortalt meg at de jentene alltid hadde behov for bekreftelser, forventet masse og sånne typiske jente-jenter. Så har du meg, hahaha! Jeg er feminin i klesstil ol, men er så langt fra disse jentene han har datet, som du kan forestille deg. Morsomt!

 

Han har beveget seg litt mer og mer ifra det stadiet der han trenger å forsikre seg at jeg er interessert, og har heller begynt å fokusere mer på spenning. Noe som gjør det mye mer avslappende, ettersom det ikke blir så mye press om at jeg skal være emosjonell og greier. Jeg prøver, det får være godt nok, Alt til sin tid.

 

Det ser nesten sånn ut ja, men vi får se. Vet aldri hva som venter bak neste sving. Alt ser veldig bra ut akkurat nå, men jeg velger å ikke ta det for gitt.

 

Melding jeg fikk igår kveld: "Jeg digger at du viser interesse og forresten - GROOWL! Meldingen din gjorde kvelden! Du gjør meg gal ;)"

 

 

 

Jeg tipper du finner ut av dette ganske fort. Men jeg holder fingeren på at du velger D. For du hadde nok ikke falt for D i utgangspunktet, om ikke ting hadde vært som de er. Med mindre du plutselig blir stilt i en situasjon med S, der du faktisk blir tvingt til et punkt der du ser om det er følelser eller ikke.

 

Ingen poeng i å stresse med å finne det ut ihvertfall. Det er mye lettere å ta riktig valg, om du ikke driver å tenker at det er umoralsk og shit. Gjør det som er riktig for deg. Hva er sannsynligheten for at en av dem finner ut at det er en til i bildet?

 

 

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

"Friendzone" er en myte. Det er ikke alle jenter som faller for deg, uansett hva slags sprell du gjør. At noen sier at dette er en slags magisk vennesone, betyr bare at de ikke har forstått det.

Hvis det gjelder å få seg en kjæreste så er jeg enig med deg, alle passer ikke sammen som det. Når det gjelder bare knull og liknende, så blir jeg litt uenig. Er man seksuell rundt jenter er det sjeldent man blir satt i "vennesonen".

Lenke til kommentar

 

Noen ganger sletter folk meldinger uten å lese dem. Hvordan blir det hos meg da, får jeg fortsatt se meldingen som ulest, eller blir hele samtalen og meldingen i innboksen min også slettet?

Bumper denne, ingen som vet?

 

Nei, skal ikke bli det såvidt jeg vet.

 

Vil uansett anbefale deg å starte en egen tråd på dette. Du har skrevet i den store kjærlighetstråden og da er det lett at ditt spørsmål blir druknet + at det egentlig ikke er relevant her.

Lenke til kommentar

Takk, men fant svaret selv da det er nettopp det som skjedde. Gidder ikke lage egen tråd for et fillespørsmål, og denne tråden handler alt om kjærlighet og dating, så passet best å spørre her enn andre steder.

 

Er vel ikke så mye kjærlighet involvert om den ene parten sletter meldinger før de leser dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...