Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Skal møte min igjen idag. Har ikke sett han siden tidlig på dagen på nyttårssaften. Har vært utrolig godt å være alene og få gjort unna saker og ting, men nå blir det godt å se han igjen.

Litt kjedelig at jeg har halsbetennelse, og ikke burde være ute. Sjansen for spontane eventyr på upassende plasser blir betydelig mindre. :dontgetit: Ellers, så begynner jeg med studier og praksis igjen i feb/mars. Blir utrolig deilig å komme igang igjen! Så er jeg dritlei av å være syk. Vil på trening...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet åssen det føles. Men det tar kortere tid enn et døgn. Fantastisk og skummelt samtidig.

Godt å høre at det ikke bare er meg. Har en god-dårlig magefølelse nå. Den klarer ikke bestemme seg! Er nok den fantastiske og samtidig skumle følelsen jeg kjenner, ja.

 

Så Sexylubb1 har fått seg date? :)

 

 

Kos dere masse Tvilling og Cake(og god bedring til deg, håper det blir bra selv om du er syk). Dere er heldige som i hvert fall får treffe han. :)

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

Håper det går din vei denne gangen Lykke-lita :)

Har som oftest hatt minst ett halvår - ett og ett halvt års pause mellom hver person jeg har datet seriøst. Deilig å bare nyte friheten mens man har den. Embrace it!

Blir hentet om 20 min. Spent på hva som står på agendaen ikveld!

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Takk for det Cakenommy, håper du får kost deg i kveld :)

 

Kjenner på at det ikke er bare lett å ha datet flere på kort tid, begynner plutselig å tenke på han forrige osv. Men hey, seriøse meg må få lov til å ha det litt moro! Kanskje jeg skulle begynne å date flere på en gang, bare for å ha prøvd det også ;)

Lenke til kommentar

Alle burde ha det litt moro. Jeg selv synes det blir kjedelig å skal være seriøs heletiden tom. i et forhold. Må være humor, eventyr og what not. Man skal ha noe å le av å se tilbake på senere. Har datet flere i lange tider tidligere. Men har klart å lagt det mer og mer ifra meg. Men om du vil ha oppmerksomhet, er det veien å gå. Mye moro i å date flere av gangen. Fordi om man bare har sex med èn av gangen. :)

Ganske sikker på at jeg får kost meg ikveld. Både jeg og han er eventyrlysten, så tviler ikke :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er så hyggelig å stikke innom tråden og lese at det fremdeles fungerer for dere, jenter! (@Tvillingsjel, @Lykke-lita og @Cakenommy - oi, oppdaget taggefunksjonen, moro!).

 

Her i gården står ting på stedet hvil. Tok en prat med min mor, og da datt løsningen ned i hodet på meg - det har seg nemlig sånn at han bedyrer sin interesse, men likevel ikke gir meg det jeg vil ha. Løsningen er derfor å dytte oss utenfor stupet (og håpe at fallskjermen fungerer).

Lenke til kommentar

Det er så hyggelig å stikke innom tråden og lese at det fremdeles fungerer for dere, jenter! (@Tvillingsjel, @Lykke-lita og @Cakenommy - oi, oppdaget taggefunksjonen, moro!).

 

Her i gården står ting på stedet hvil. Tok en prat med min mor, og da datt løsningen ned i hodet på meg - det har seg nemlig sånn at han bedyrer sin interesse, men likevel ikke gir meg det jeg vil ha. Løsningen er derfor å dytte oss utenfor stupet (og håpe at fallskjermen fungerer).

 

Kult med tag, men fikk ikke varsel på det. Moro likevel! ;)

 

Har dere hoppet da? Du må fortelle hvordan det går :) Ting står på stedet hvil her også egentlig, men jeg gir det mer tid. Selv om jeg vil være hans eneste er jeg ikke helt komfortabel med å ta steget :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kult med tag, men fikk ikke varsel på det. Moro likevel! ;)

 

Har dere hoppet da? Du må fortelle hvordan det går :) Ting står på stedet hvil her også egentlig, men jeg gir det mer tid. Selv om jeg vil være hans eneste er jeg ikke helt komfortabel med å ta steget :p

Jeg føler at jeg har gitt min fyr nok tid. Tålmodigheten min varer visst ikke mer enn en måned (på stedet hvil så lenge synes jeg egentlig er dårlig gjort) :closedeyes: Er du redd for å tape han? (Jeg er ikke lenger redd, bare lei, og det gjør meg mye tøffere - og visst faen er det deilig).

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor lenge det er vanlig å holde på sånn jeg, vet ikke hvor jeg har han heller og jeg er redd for å tape han ja :p Tålmodigheten min er visst overraskende god.

 

Hvordan skal dere dyttes utenfor stupet egentlig?

Kjenner igjen det med tålmodigheten - er så skummelt å risikere noe som kan bety "tap", men min begynner å bli tynnslitt!

 

Jeg gir han muligheten til å velge, og hvis han ikke velger så dropper jeg han :closedeyes:

Lenke til kommentar

Kjenner igjen det med tålmodigheten - er så skummelt å risikere noe som kan bety "tap", men min begynner å bli tynnslitt!

 

Jeg gir han muligheten til å velge, og hvis han ikke velger så dropper jeg han :closedeyes:

Ja, er vel det at det er veldig bra sånn det er når vi først er med hverandre. Jeg får også panikk hvis noen vil være med meg hele tiden. Tenkte jeg skulle se litt hvordan han gjør det med bursdagen min, og så ta det derfra. :p

 

Hvordan gir du han muligheten til å velge? Å velge hva da?

 

Tror jeg har mye å lære av deg!

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

Ja, er vel det at det er veldig bra sånn det er når vi først er med hverandre. Jeg får også panikk hvis noen vil være med meg hele tiden. Tenkte jeg skulle se litt hvordan han gjør det med bursdagen min, og så ta det derfra. :p

 

Hvordan gir du han muligheten til å velge? Å velge hva da?

 

Tror jeg har mye å lære av deg!

Det er jo ikke forbudt å si at det hadde vært ålreit om dere lar være å holde på med andre mens dere holder på med "hva der nå enn holder på med". Bursdagen din ja, det kan faktisk gi en god pekepinn på hvor dere står! Hvor lenge har dere holdt på nå?

 

Jeg gir han muligheten til å velge mellom to ting, og hvis han ikke klarer å ta stilling til det så gidder jeg ikke å holde på med han mer. Da er jeg ferdig, for jeg nekter å stå mer på stedet hvil!

 

Det tok lang tid før jeg klarte å bli så bestemt, men nå er det så lenge siden vi har funnet på noe at jeg merker at følelsene avtar :p

Lenke til kommentar

Bra du klarer å være bestemt! :) Skal prøve å manne meg opp jeg også.. Men det skal få litt mer tid siden begge dro til hver vår kant i julen og det satt en liten brems på at vi ikke fikk truffet hverandre da føler jeg. Vi har holdt på i omtrent to mnd nå tenker jeg, og da gir jeg han altså enda en mnd. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...