Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg er lege, en ganske nyutdannet sådann. Jeg har hatt en pasient som er den mest fantastiske jenten jeg noen gang har vært borti. Hun har vært på kontoret flere ganger, og jeg har blitt ganske godt kjent med henne. Aldri før har noen vekket slike følelser i meg. Jeg har alltid opptredt profesjonelt. Har aldri vist noen av følelsene mine for henne, selvfølgelig. Jeg vet at jeg bare må prøve å glemme henne. Men hvordan glemmer du den jenten som du hatt mest følelser for i hele ditt liv?



Anonymous poster hash: a056d...f0a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Æsj, så vanvittig dritt! (hvis det er noen trøst, så vet jeg at fyren min også går inn for å date andre). Da må man enten slå tilbake med samme mynt (men jeg skjønner at det er noe man ikke orker fordi man vil ha HAN) eller be om å bli eksklusive (ultimatum). hug.gif

 

Ja, det er noe dritt! Gutter er noe dritt! Hehe.. Jeg tør ikke be om å bli eksklusive, vil liksom ikke tape han helt. Det merkelige er at jeg heller ikke vil at det skal bli for seriøst, men jeg vil være den eneste. Hadde ikke visst hvor jeg skulle gjøre av meg om han ville at jeg skulle treffe familien hans f.eks. :p Vurderer virkelig å finne meg en annen/reserve, men er ikke helt klar for det enda.

 

Moro det dere skriver om meldinger - vi har hatt kontakt daglig og til og med flere ganger daglig siden første date! Litt mindre de siste par ukene, men tror ikke det har gått mer enn et par (kanskje tre) dager mellom hver gang..

 

Lykke til med S og D Krisha. D høres jo bra ut da, så dette ser jeg at virkelig kan bli et dilemma for deg etter hvert, hehe!

Lenke til kommentar

Det virker som om du jobber hardt for å få det til, eller i hvertfall har investert så mye i han at det er noen følelser der. Når du faktisk sender han melding for å berolige han så virker det lovende for hans del. Han har rett og slett falt pladask!

 

Tror vel ikke at det finnes en fasit på hvor mange meldinger man skal sende, men alle par har en sjargong som passer dem best.

 

Jeg vet ikke om han dater andre, hadde jo vært ålreit om han ikke gjorde det, men til syvende og sist betyr det ikke såååå mye for meg. I løpet av dagen har jeg tenkt litt og jeg kjenner nå at det jeg trodde var forelskelse antakeligvis er noe som har kommet på grunn av at han har vært så vanskelig å nå, og derfor har blitt noe jeg MÅ HA.

 

Vi kan jo kalle han gamle fyren for S(mart) og den nye fyren for D(eilig). Vil ikke kutte ut S fordi D kun har skrevet til meg i dag. Har jo flørtet litt med D denne uken, men det var kun for moro skyld, trodde han hadde dame, så jeg tok ikke meg selv så høytidelig. Åh, D er så morsomt også!

 

Jeg får se om jeg dropper samtalen om å være eksklusive, og heller tar alt litt som det kommer med S og D. Vet ikke helt hva jeg gjør hvis S tar det opp da...

Jeg liker han veldig godt, så fungerer vi bra sammen og jeg kommer godt overens med de kompisene av han jeg har møtt.

Tror det er på tide for meg å investere mer tid i han, og faktisk finne en setting slik at han kan møte vennene mine. Eller ta han med en snartur hjemmom, slik at han får sett innsiden av huset mitt ihvertfall. Er så jævla dårlig på slike seriøse greier... Skulle virkelig ikke vært lov!

 

Nå har jeg og han holdt på i to mnd, om en uke. Og han har bare møtt noen av vennene mine èn gang. Men da rakk han nesten ikke å prate med de, ettersom jeg dro han inn på doen på uteplassen, og vi hadde sex der.

 

Hørtes ikke så verst ut det. Ikke dumt å kjøre på med både D og S frem til du blir eksklusiv med en av dem. Spent på hvem av dem du ender opp med, eller velger fremfor den andre.

 

Jeg har funnet ut at de fleste gangene jeg har datet flere av gangen, så har jeg i utgangspunktet ikke vært ute etter noe seriøst. Har bare likt oppmerksomheten og bekreftelsene. Fordi om man kanskje liker den ene bedre enn den andre, eller den tredje, fjerde. Eller for den del femte.

Så er spent på hvordan det blir å gå med deg, spesielt ettersom vi er har en del like mønster når det kommer til dating. Du får holde oss oppdatert :D

Lenke til kommentar

Ok, siden dere er så mange damer her. Jeg trenger noen innspill fra deres kant her.

 

Var på en date her om dagen, og jeg følte den gikk veldig bra. Vi så to filmer uten å få med oss et sekund, siden vi snakket så mye. Ikke et eneste pinlig øyeblikk, eller stillhet. Hun var også mye penere enn forventet, og faktisk rimelig intelligent og interessant. Vi rotet i kanskje en time før hun måtte dra, og dessverre stoppet hun meg når jeg bevegde meg under genseren og mot BH'en :hm: Eneste jenta jeg har truffet på flere måneder som jeg faktisk kunne ha tenkt meg å bli ordentlig kjent med, og ikke bare ha sex med for så å droppe. Hun nevnte at hun og eks-kjæresten slo opp i juleferien.

 

Sendte hun en melding kvelden etterpå, men fikk ikke noe svar. Så at hun hadde lest den. Sendte en på nytt ikveld, da jeg tenkte jeg ikke hadde mye å tape. Spurte om vi skulle treffes igjen til helga. Ikke noe svar denne gangen heller.

 

Noen som har noen tanker om hva som kan være grunnen? Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har gjort noe feil på daten, følte den var mye bedre enn alle datene jeg har hatt det siste året, og alle andre ganger har jenta tatt initiativ til å møtes igjen. Det er jævla irriterende, haha. Hater å ikke vite ting, og spesielt når jeg vet at hun koste seg veldig. Alle tegnene som viser at hun liker meg var der. Når hun ikke svarer får jeg bare enda mer lyst på henne, haha.

Lenke til kommentar

Det er veldig gøy at du og Krisha har en veldig lik datingmåte/tankemåte, mens jeg er helt annerledes :p

 

Vi har også holdt på i to mnd nå!

 

Lykke til med vennehilsing og alt det der, jeg synes sånt er kjempeskummelt!

Jeg og Krisha er ganske like, men samtidlig veldig forskjellige.

Ganske sikker på at jeg er mye mer direkte, enn det hun er. Sendte for eks meldinger med et innhold der jeg inviterte til tomanns-nach etter byen (tredje date). Planen var å møtes etter endt kveld og hooke, men han kom likevel.

Min unngikk temaet sex, ettersom han sa at han ikke ville gi et dårlig inntrykk. Men jeg ble utålmodig allerede etter første date, ettersom vi pratet i tre fuckings timer, og han aldri gikk innpå temaet. Heller ikke de tre månedene vi pratet over sukker. Så jeg spurte han bare rett ut i den tiden mellom første og andre date hvordan forhold han hadde til sex og la opp til at jeg fikk sjekket forholdene på andre date.

 

Har fått høre i ettertid, spesielt ettersom det der bare har vært en liten brøkdel av atferden min. At jeg oppførte meg som en player i starten. Han ble ikke overrasket når jeg fortalte at det ikke var første gangen jeg var blitt kalt det.

 

Blir nysgjerrig da, når han ser såå bra ut. Porr! Men ikke prater om sex eller legger opp til det. Jeg har behov som må tilfredstilles. Hehhehem.

 

Synes det er artig at du er en kontrast fra oss. Trenger litt nye perspektiv og inntrykk.

 

Skummet og skummelt. Mer skummelt med svigerforeldre og den slags. Glad for at han har all slekt langt nord. Skal jeg møte de, så må jeg reise dit sammen med han. Bare finne en setting, eller invitere han med på en fest eller noe.

 

 

 

Morsomt å lese tankegangen deres, da den er totalt uforståelig. :p

Akkurat hva er det som er totalt uforståelig?

Lenke til kommentar

Ok, siden dere er så mange damer her. Jeg trenger noen innspill fra deres kant her.

 

Var på en date her om dagen, og jeg følte den gikk veldig bra. Vi så to filmer uten å få med oss et sekund, siden vi snakket så mye. Ikke et eneste pinlig øyeblikk, eller stillhet. Hun var også mye penere enn forventet, og faktisk rimelig intelligent og interessant. Vi rotet i kanskje en time før hun måtte dra, og dessverre stoppet hun meg når jeg bevegde meg under genseren og mot BH'en :hm: Eneste jenta jeg har truffet på flere måneder som jeg faktisk kunne ha tenkt meg å bli ordentlig kjent med, og ikke bare ha sex med for så å droppe. Hun nevnte at hun og eks-kjæresten slo opp i juleferien.

 

Sendte hun en melding kvelden etterpå, men fikk ikke noe svar. Så at hun hadde lest den. Sendte en på nytt ikveld, da jeg tenkte jeg ikke hadde mye å tape. Spurte om vi skulle treffes igjen til helga. Ikke noe svar denne gangen heller.

 

Noen som har noen tanker om hva som kan være grunnen? Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har gjort noe feil på daten, følte den var mye bedre enn alle datene jeg har hatt det siste året, og alle andre ganger har jenta tatt initiativ til å møtes igjen. Det er jævla irriterende, haha. Hater å ikke vite ting, og spesielt når jeg vet at hun koste seg veldig. Alle tegnene som viser at hun liker meg var der. Når hun ikke svarer får jeg bare enda mer lyst på henne, haha.

Kanskje bruddet med eksen fremdeles er litt for ferskt? Fikk du med deg hvor lenge de var sammen? Gi henne tid, hvis du ikke gidder å vente så er det bare å gå videre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vanskelig å påpeke alt, men når jeg leser innleggene deres, sitter jeg og sliter med å følge samme tankegang. Alt blir så komplisert og vanskelig når dere tar for dere kjærligheten. :p

Det er pga at jeg er blank på det feltet. Alltid vært. Begynner å bli en vane å få høre at jeg ikke er emosjonelt tilstede. Enda hvor interessert jeg er i fyren. Forstår like lite som deg. :p

Lenke til kommentar

Kanskje bruddet med eksen fremdeles er litt for ferskt? Fikk du med deg hvor lenge de var sammen? Gi henne tid, hvis du ikke gidder å vente så er det bare å gå videre :)

 

Dette tror jeg også. Kan også godt være at hun faktisk ikke følte deg gikk like bra som deg, selv om du har fått inntrykk av det.

 

Vanskelig å påpeke alt, men når jeg leser innleggene deres, sitter jeg og sliter med å følge samme tankegang. Alt blir så komplisert og vanskelig når dere tar for dere kjærligheten. :p

 

Kjærligheten er jo komplisert og vanskelig! :p

Lenke til kommentar

Ikke at jeg er noen ekspert på kjærlighet selv. Har både elsket og feilet selv, og er lettere miserabelt singel nå. Men det er underholdende å lese innleggene deres. Innsikt til "den andre siden", kan man si.

Du får begynne å fortelle her du også, så vi får litt innsikt i "den andre siden" vi også :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...