Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes i grunn at jeg bruker å være ganske enkel og rett frem av meg, men nå holder ikke jeg på med noen datingprosess heller da ;)

 

Å date flere på en gang hadde blitt for komplisert for meg og jeg hadde sikkert røpet meg til en eller begge, eller flere. Hadde følt meg utro. Jeg hadde også kommet til å ha ønske om å vite at vi var eksklusive. Jeg er ganske så hypp av meg, men liker at det er i forhold ;)

Lenke til kommentar

Du er vel den mest "guttete" av jentene her, egentlig. Men du er jo jente fremdeles.

Indeed. Men jeg føler mer det er han som er den som overanalyserer, egentlig enn meg. Han snakker lengre frem i tid, og krever emosjonelle fremskritt. Jeg er vant til å ha fuckfriend, og blir fornøyd med bra sex. Han er den som vil sitte å prate lenge etterpå og kose.

 

Mye å venne seg på når man ikke har datet seriøst på tre år.

Lenke til kommentar

Du får begynne å fortelle her du også, så vi får litt innsikt i "den andre siden" vi også :D

Skulle gjort det, om jeg hadde noe å fortelle om. Kjærlighetslivet mitt er rimelig dødt og begravet for tiden. Fokuserer på jobb og å fungere bedre sosialt. Noe jeg har gjort store fremskritt med.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje bruddet med eksen fremdeles er litt for ferskt? Fikk du med deg hvor lenge de var sammen? Gi henne tid, hvis du ikke gidder å vente så er det bare å gå videre :)

Det er det jeg håper på, for det kan jeg jobbe med! Nei, fikk ikke med meg det, var ikke så interessert i det samtaleemnet, så skiftet tema ganske fort.

Lenke til kommentar

Du kan jo se ann hvor langt du gidder å ''jakte'' på henne før du går lei, men ikke press på hvis du ikke får noen respons.

Si ifra hvordan det går!

Jepp, jeg kommer ikke til å sende hun en ny melding før hun eventuelt svarer. Får se. Er ikke noe stress hvis jeg ikke ser hun igjen, men bare irriterende å ikke vite hvorfor :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

*klipp*

Jeg forstår at det kan være vanskelig å spørre om å være eksklusive hvis man risikerer at det er for tidlig, og egentlig ville fått han med på det dersom du spør om en måneds tid. Det er vel bare ønsket om at han ikke skal holde på med andre enn deg fram til du føler at det er avklart?

 

Det er et dilemma allerede nå, for når jeg kjenner etter, så er jeg nok ikke typen til å holde på med to gutter på en gang.

 

Han høres jo helt gull ut :D

Ja, det er nettopp det som er problemet mitt :blush:

 

*klipp*

Åh, det er nettopp det som er skummelt, å introdusere daten for venner, og etterhvert... familie! Det pleier heldigvis å gå bra, og du satser jo ikke på en fyr som er helt teit heller.

Det artige med tanke på dette "kjæresteri-greiene" er at man vanligvis bruker et par uker på å bli bestevenn med en person, men å bli kjærester er noe som kan ta alt fra en dag til flere år. Du tråkker i hvertfall på gassen med tanke på seriøsiteten i forholdet. Høres egentlig ut som om det blir dere som blir sammen først av deg, meg og Lykke-lita!

 

Det gjør egentlig litt vondt i samvittigheten min, og jeg kan nok ikke holde på sånn så lenge før jeg bestemmer meg. Gresset virker så grønt på den andre siden, men det blir litt lettere hvis jeg "beiter" på begge sider fram til jeg vet hvilket gress som er grønnest (veldig metaforisk).

 

Jeg må bare bli godt nok kjent med en av dem til at jeg får følelser, for det som er nå er bare overfladisk interesse for begge, ellers hadde jeg aldri blitt oppriktig interesssert i D.

 

Åh, selvfølgelig oppdaterer jeg her! Nå har jeg oppdatert til nå, så jeg kan ikke bare slutte :p

 

Morsomt å lese tankegangen deres, da den er totalt uforståelig. :p

Dessverre tror jeg ikke vi har en fasit på oss selv en gang :p

Det er sjelden at det er så lett som at to mennesker forelsker seg og blir sammen, man går stort sett alltid noen omveier før det blir noe!

 

*klipp*

Jeg synes også at det blir komplisert (og egentlig litt umoralsk) å holde på med to stykker, så jeg må jo bruke de neste ukene på å tenke godt etter hva jeg faktisk vil.

 

Problemet til enkelte her inne er at de er i en konstant motstridende kamp mellom det emosjonelle og logiske. De ødelegger seg selv. Med unntak av Kake da som høres mere ut som enn fyr.

Tilfelle ingen har fortalt deg, kjærlighet og forelskelse er svært lite logisk, uansett om man er hannkjønn eller hunnkjønn :p

Lenke til kommentar

Jeg forstår at det kan være vanskelig å spørre om å være eksklusive hvis man risikerer at det er for tidlig, og egentlig ville fått han med på det dersom du spør om en måneds tid. Det er vel bare ønsket om at han ikke skal holde på med andre enn deg fram til du føler at det er avklart?

Ja, er det :) Og egentlig et ønske om å vite om han vil mer, eller om vi heller bare skal kutte helt. Slitsomt å merke at kontakten og sikkert interessern synker sakte men sikkert. Blir mye tenk om tanker nå.

 

Skjønner det du mener om gresser er grønnere på den andre siden, du får prøve å gå en runde med deg selv og finne ut av det fortest mulig så det ikke blir for mye rot for deg :)

Hjemme fra jobb, klokka ni kommer bergensberta. Fremdeles endel å gjøre, og ser ut som en dass. Jaja, rekker det vel.

Av med pcn, på med høy musikk og så er du ferdig på et blunk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...