Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk du sagt det nå da?

 

Det er litt ubehagelig å si hva man føler, særlig hvis fallhøyden føles stor, men det er jo viktig å lære seg å sette ord på det man føler og vise det.

 

Åh, tro meg, jeg viser interesse, men gir vel kanskje ikke uttrykk for det verbalt. Nå føøøøler jeg vel strengt tatt ingenting for han, annet enn voldsom interesse, så akkurat det skal jeg ikke ta opp. Jeg skal derimot snakke litt om dette å møte hverandre, hvordan han kommuniserer (vil ha muligheten til å ringe fordi han kommuniserer dårlig på meldinger) og og det store spørsmålet - være ekslusive eller ei?

 

Vi skal på skikkelig date med tur på dagen, litt vindrikking og middag på kvelden, men jeg kjenner at jeg gleder meg mest til å "sove"... hadde det vært opp til meg så ville jeg nok lagt det opp litt annerledes. :closedeyes:

Jeg avtalte at vi kunne møtes etter at jeg har blitt frisk igjen, så vi sender bare meldinger imellomtiden. Ikke sender vi så mange meldinger heller, for det meste dirty talk. Begge foretrekker å snakke face to face, så venter med å si det til vi møtes igjen.

Nå vet jeg at det blir godt mottatt, så jeg har ingenting å tape. Saken er bare at jeg generelt er dårlig på slike ting, trenger ikke ha noe med å gjøre at jeg er redd eller noe.

 

Oioioi! En skikkelig date-date jo! Lykke til! Har fortsatt ikke hatt det jeg, synes det er veldig kleint når man holder på. Har ingenting imot det, når jeg er i et forhold. Sålenge det ikke blir klissete.

 

Det er bra du tar opp dette med om dere er eksklusive eller ei. Ville jeg også gjort, når det går sålang tid mellom hvert møte og dere prater lite. Forhåpentligvis stiller han seg positivt til å prate over telefon og.

 

Det nærmeste vi har hatt en ordentlig date, var når vi røyka og dro på kino for å se Hobbiten med noen kompiser av han. Men nå er ikke jeg spesielt kravstor, fordi om jeg er veldig bortskjemt.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål om Sukker som jeg håper noen kan svare på, gidder ikke ta kontakt med dem bare for et fillespørsmål. Vet jeg overtenker nå for en fillesak, men lurer likevel.

 

Er kjent sak at noen jenter bare sletter meldinger uten å åpne/lese dem. Hvordan blir det hos meg da, får jeg fortsatt se meldingen som ulest, eller blir hele samtalen og meldingen i innboksen min også slettet?

Lenke til kommentar

Åh, det var synd å høre. Det er nok grunnen til at han ikke har tatt så voldsomt mye initiativ til å møtes. Men har dere en avtale om å ikke date andre? Jeg synes du virker som en veldig søt jente, så det bør ikke være vanskelig å finne en ny fyr som liker deg til tross for at det føles litt håpløst ut nå.

Lenke til kommentar

Uff så kjipt :(

 

Prøve å prate med ham før du eventuelt bryter med ham?

Ja, det var kjedelig. Tenkte jeg kanskje skulle ta det opp om vi får til å møtes igjen(om han vil møte meg igjen heter det kanskje, hehe). Han sier jo at han vil treffe meg osv da, men er noe med å si noe, men gjøre noe annet.

 

Åh, det var synd å høre. Det er nok grunnen til at han ikke har tatt så voldsomt mye initiativ til å møtes. Men har dere en avtale om å ikke date andre? Jeg synes du virker som en veldig søt jente, så det bør ikke være vanskelig å finne en ny fyr som liker deg til tross for at det føles litt håpløst ut nå.

Jeg har jo visst at han er opptatt om dagen, både med reise og jobb. Nei, vi har ikke snakket om det. Men jeg har nok fått fram at jeg ikke liker det. Det var nok litt indirekte, men direkte nok til at han bør forstå det. Takk for det. Vet ikke helt jeg, det går liksom alltid dårlig for meg :p

 

Får så vondt av deg, jeg. :(

 

Hvorfor tror du han gjør det da?

Hehe, det var en kjip ting å innse/finne ut av. Vet ikke helt. Håper på at det bare er for å ha noe å falle tilbake på dersom jeg ikke gidder mer, haha. Men det er vel bare å være naiv :p

Lenke til kommentar

Ja, det var kjedelig. Tenkte jeg kanskje skulle ta det opp om vi får til å møtes igjen(om han vil møte meg igjen heter det kanskje, hehe). Han sier jo at han vil treffe meg osv da, men er noe med å si noe, men gjøre noe annet.

 

Jeg har jo visst at han er opptatt om dagen, både med reise og jobb. Nei, vi har ikke snakket om det. Men jeg har nok fått fram at jeg ikke liker det. Det var nok litt indirekte, men direkte nok til at han bør forstå det. Takk for det. Vet ikke helt jeg, det går liksom alltid dårlig for meg :p

 

Hehe, det var en kjip ting å innse/finne ut av. Vet ikke helt. Håper på at det bare er for å ha noe å falle tilbake på dersom jeg ikke gidder mer, haha. Men det er vel bare å være naiv :p

Om du er skråsikker på at han dater andre, så ville jeg gjort det samme. Da slipper du å bruke så mye tid og potensiale på han, og det er lettere å gå videre. Når du bestemmer deg for å gjøre det.

Lenke til kommentar

Om du er skråsikker på at han dater andre, så ville jeg gjort det samme. Da slipper du å bruke så mye tid og potensiale på han, og det er lettere å gå videre. Når du bestemmer deg for å gjøre det.

Jeg er ikke skråsikker på at han faktisk dater, men jeg vet han prøver. Ja, jeg skulle kanskje det. Får se om noen dukker opp, jeg har ikke tid til å lete nå dessverre, og før jeg vet ordet av det starter eksamenstiden.. Skulle funnet meg en å ha til reserve, ja! Men da føler jeg meg så slem også :p

Lenke til kommentar

Jeg er ikke skråsikker på at han faktisk dater, men jeg vet han prøver. Ja, jeg skulle kanskje det. Får se om noen dukker opp, jeg har ikke tid til å lete nå dessverre, og før jeg vet ordet av det starter eksamenstiden.. Skulle funnet meg en å ha til reserve, ja! Men da føler jeg meg så slem også :p

Ingenting å føle seg slem over. Mtp hvor mye uflaks du har hatt med mannfolk, er jeg overrasket over at du ikke har kjørt taktikken med en reserve tidligere. Enig med Tvillingsjel i at du fortjener bedre, om dette stemmer. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingenting å føle seg slem over. Mtp hvor mye uflaks du har hatt med mannfolk, er jeg overrasket over at du ikke har kjørt taktikken med en reserve tidligere. Enig med Tvillingsjel i at du fortjener bedre, om dette stemmer. :)

Nå ville jeg følt meg mest slem over han som blir reserven :p Hehe. Har kanskje en reserve, men han bor langt, langt vekk, så er egentlig ingen reserve.. Irriterende at jeg må ha så uflaks, jeg er 100 % snill og grei å ha med å gjøre. Kanskje det er der problemet ligger. haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...