Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, ikke ligg med henne. Du kan heller bare prate med henne i løpet av kvelden. Drikker hun så begynner hun å tenke på deg, selv om dere ikke prater sammen senere på festen. Se hvordan samtalen går, så spør du om nr hennes. Hvis hun deretter hooker opp med noen andre, ja, da er hun bare dum. Kan jo hende at det funker å ligge med henne og, men siden du er jomfru, ville jeg ikke gå for det. Den første gangen er jo fint å tilbringe med noen som forstår og som bryr seg, så hun ikke blir skuffet eller noe.

 

Nummeret hennes har jeg, og vi veksler litt meldinger her og der, men aldri noe store greier. Vi er som sagt ganske gode venner eller "klassekamerater" om du heller vil kalle det det. Jeg har drukket med hun en gang før. Da danset vi litt, men jeg hadde ingen spesiele følelser for henne på den tiden (1 år siden). Nå skal det sies at jeg ikke husker alt fra den kvelden heller, så skal no se hvordan hun blir påvirket av alkoholen :)

 

Jeg har også tenkt litt på om jeg bare skal fortelle henne hva jeg føler på den festen, desverre begynner jeg å få mindre og mindre tro på at hun liker meg som mer enn en venn. Dette av flere grunner. Uansett, hun skal nemlig være vekke fra skolen en stund framover, og da har jeg kanskje litt tid på å legge følelsene jeg har for henne bak meg om hun sier at ingenting kommer til å skje. Er sikkert enklere det, enn at jeg må se henne nesten hver dag etter at jeg har blitt avvist.

Lenke til kommentar

uansett hvor mange en humper med i ettertid så vil en uansett altid huske den første. rart med det egentlig.

 

Veldig sant. Jeg husker min første ennå, ei komplett random som jeg overhodet ikke følte noen ting for, hverken før eller etter. Når man så møter ei som faktisk betyr noe etter x-antall penetrerte vaginaer senere, så er det slik at man i noen tilfeller skulle ønske at man hadde ventet.

Lenke til kommentar

Nei, ikke ligg med henne. Du kan heller bare prate med henne i løpet av kvelden. Drikker hun så begynner hun å tenke på deg, selv om dere ikke prater sammen senere på festen. Se hvordan samtalen går, så spør du om nr hennes. Hvis hun deretter hooker opp med noen andre, ja, da er hun bare dum. Kan jo hende at det funker å ligge med henne og, men siden du er jomfru, ville jeg ikke gå for det. Den første gangen er jo fint å tilbringe med noen som forstår og som bryr seg, så hun ikke blir skuffet eller noe.

 

Nummeret hennes har jeg, og vi veksler litt meldinger her og der, men aldri noe store greier. Vi er som sagt ganske gode venner eller "klassekamerater" om du heller vil kalle det det. Jeg har drukket med hun en gang før. Da danset vi litt, men jeg hadde ingen spesiele følelser for henne på den tiden (1 år siden). Nå skal det sies at jeg ikke husker alt fra den kvelden heller, så skal no se hvordan hun blir påvirket av alkoholen :)

 

Jeg har også tenkt litt på om jeg bare skal fortelle henne hva jeg føler på den festen, desverre begynner jeg å få mindre og mindre tro på at hun liker meg som mer enn en venn. Dette av flere grunner. Uansett, hun skal nemlig være vekke fra skolen en stund framover, og da har jeg kanskje litt tid på å legge følelsene jeg har for henne bak meg om hun sier at ingenting kommer til å skje. Er sikkert enklere det, enn at jeg må se henne nesten hver dag etter at jeg har blitt avvist.

 

Jeg har aldri fått noe ut av å fortelle om følelser til jenter. Det gjorde jeg i tenårene og resultatene var dårlige. Nå viser jeg heller at jeg er interessert, uten å være desperat. Det er en balansegang som er vanskelig.

Lenke til kommentar

Å bare hive alle kortene på bordet samtidig fungerer dårlig ja. Jeg mistet en herlig jente jeg hadde en sjanse på på den måten og lærte mye av det. Gjøres aldri igjen, for å si det sånn. Alle liker spenningen og jakten i begynnelsen, og om denne spenningen fjernes av én part kan motparten fort miste interessen.

 

Nå har jeg derimot kanskje gått i fella på motsatt ende av dette ved å ikke virke interessert nok med hun jeg prøver meg på nå. Jeg får prøve å gjøre mitt beste til å fikse dette, og heller se på det som verdifull erfaring om det skulle gå galt.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Til alle de som tror de aldri møter noen - ting forandrer fort.

 

Har nett feiret 7 månenders dag med den fantastiske jenten jeg har falt pladask for. For 8 månender siden trodde jeg aldri at jeg skulle føle noe slikt, men ting kan skje fort.

 

Grip sjangsene dere får, si hei istedefor å gå forbi og angre på at dere ikke turte. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å krølle meg sammen, stoppe alt som heter tankegang så jeg kanskje kan få litt hvile.

 

Jeg klarer ikke slutte å tenke på henne. Hva kan jeg gjøre?

 

2 tidligere innlegg av meg, i spoiler:

 

 

Jaja.

 

Det gikk altså sånn til at kjæresten traff eksen sin. De hadde vært sammen av og på i tre år før, så jeg forstår at dette er et kraftig bånd. Jeg forstår også at gamle følelser kan blusse opp, og at hun nå ønsker tid for seg selv for å finne ut hva hun egentlig vil.

Det jeg nå da ikke forstår er at jeg nå er singel, min nåværende eks hevder at hun elsker meg, og føler sterkere for meg nå enn noengang før, men dette i seg selv ikke holder.

 

I eksens ord er jeg den snilleste hun noen gang har møtt, og det eneste hun føler at hun får fra meg er ekte kjærlighet, omtanke, varme og trygghet.

 

Hvordan kan dette ikke være bra nok?

 

FML

 

 

 

 

 

Forelskelse er en fantastisk følelse, uten tvil. Det er også fantastisk om den du er forelska i er forelska tilbake, men til og med dette kan være et problem hvis den du elsker plutselig finner igjen noen gamle følelser for en tidligere kjæreste.

 

Heldigvis får jeg besøk av dette nydelige mennesket i morgen, Vi skal se filmer, og kose oss sammen. Håper alt ordner seg

 

 

 

Det som da har skjedd siden sist er at vi hadde den kvelden sammen hvor vi så filmer og hadde det fint. Men så har vi da det at i et øyeblikk forteller hun hvor lite hu har lyst til å miste meg, hevder at hu elsker meg minst like høyt som jeg elsker henne, men alikevel snur det plutselig..

 

Jeg kjørte henne hjem og sa ifra at jeg ikke lenger orka uvissheta. Jeg sa jeg ikke kunne tvinge henne til å ta et valg, men jeg kunne i alle fall bestemme meg i mitt eget hode om at valget var tatt. På den måten ville jeg kanskje ikke tenke like mye, men dette hjalp da ingenting. Jeg fortalte henne at jeg kun ønsket å gjøre det enklest mulig for henne, og sa at hvis det krevde at jeg måtte backe unna så var jeg villig til å gjøre det.

 

Kan noen være så snill og komme med et eller annet slags tips? Noe som kanskje kan hjelpe?

 

- Hopeless in love.

Lenke til kommentar

Lei av å aldri være attraktiv for det motsatte kjønn..( er gutt) liksom, jeg skulle ønske jeg så mer normal ut. Kunne vært på bilder, filmer, omegle også videre. Uten at noen synes det hadde vært ''ekkelt'' ikke si 'foråndre hår blabla' og 'ingen er stygge' ikke kom med slikt. Jeg har riktignok, på ei tilfeldig jente - jeg møtte etter skolen, på min alder. Klart å, etter å bare kjent hu nesten ikke i fem minutter. Klart å fått hu til å rødme, gi kyss på kinnet, samt få facebook. Men, jeg er bare drittlei, av å aldri liksom kunne ha bilder av meg, eller noe. Sinnsykt kjipt. En blir jo sjalu, på venner som ser helt normal ut, kan være på bilder også videre. Mens jeg, ikke kan. Er ei ganske pen jente jeg riktignok ikke møtte, men ga nokså 'vanlige' bilder av meg. Men klarte selvfølgelig å ødelegge alt tilslutt. Det er en, ja - kjip ting. Lese her i kjærlighetstråden er kjipt, kjipt på den måten at - andre tydeligvis 'lett' finmer noen også videre.

 

Jeg er eldre enn 15, men yngre enn atten. 'du er ung blabla' ja. Men det forandrer egentlig ikke noe. Er ei til jente, jeg er nokså interessert i. Hu synes ikke jeg er stygg, men - jeg synes det er råirriterende, jeg absolutt hater det faktumet å se dårlig ut. Klær og endring av hårstil hjelper jo ikke akkurat så mye. Jeg har jo ikkr lyst å være evig singel liksom. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg begynner, er allerede - drittlei av å se ut som jeg gjør. Lei av å ikke kunne være på omegle, eller tilfeldig videosamtale med motsatt kjønn også videre. Gjør meg deprimert. Litt godt å få 'lufta' ut tankene mine her.

 

Når det gjelder de to beste vennene mine, jeg er nesten 'redd' for at dem skal finnr seg ei jente og det. Hadde vært kjipt på en måte, selvom jeg vet de, eventuelt vil finne ei jente. Mens jeg ikke. Jeg unner dem selvsagt det, men jeg vil samtidig ikke.. Er, skullr ønske jeg kunne knipse med fingeren, og se bedre ut. Men, det kan jeg desverre ikke. Faen og. nesten kjipt å se filmer med kjærestepar også videre, for jeg vet at, det neppe vil skje meg..

Lenke til kommentar

Lei av å aldri være attraktiv for det motsatte kjønn..( er gutt) liksom, jeg skulle ønske jeg så mer normal ut. Kunne vært på bilder, filmer, ...

 

Først og fremst vil jeg bare si at jeg slet litt med å lese innlegget ditt. Du sa du traff en jente på skolen, men etter det skrev du "jenten som jeg riktignok ikke møtte"? Hæ?

 

Uansett, å forandre hårstil og klesstil hjelper! Bruker du gele/voks? Dette ER populært i din alder, og med mindre du har langt hår ser jeg ingen downside i å bruke det. Prøv Gelwax. Det er en billig voks som har veldig god effekt. Klesstil hjelper som sagt også! Du trenger ikke overdrive å se ut som en klovn eller soss, men kjøp noe som ser bra ut. Se litt på hva de kanskje "populære" på skolen din går med, og gjøp deretter lignende klær. Etter det hjelper selvtillit mye. Har du det, vil du finne en etter hvert.

 

Vet hvor vondt det kan være å ikke ha en kjæreste å holde rundt, trust me. Dessuten, har du aldri sett en stygg fyr med en deilig dame? Det har nemlig jeg! Alt er vel mulig i denne verden, så ikke gi opp!

Lenke til kommentar

var to forskjellige jenter det;p og jo, det har jeg sett forsåvidt. Og bruker renati hårvoks, når jeg bruker voks. Og ja? Hjelper, en kan jo painte en lada svart, men er fremdeles en lada liksom..

 

Joda, men om man legger tid og penger på ladaen, kan man fort endre utseende på den, og dermed blir inntrykket som jentene får, endret.

Lenke til kommentar

var to forskjellige jenter det;p og jo, det har jeg sett forsåvidt. Og bruker renati hårvoks, når jeg bruker voks. Og ja? Hjelper, en kan jo painte en lada svart, men er fremdeles en lada liksom..

La oss følge den logikken litt ... Du vet det er folk som kjører Lada også?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...