Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan synes synd på deg selv og nyte din selvoppfyllende profeti, eller du kan ha en mer positiv holdning til livet og omgivelsene, og bli en fyr som det er attraktivt å henge med, for begge kjønn.

 

Synes du kunne kuttet ned på kommaene og tegnsetting generelt, ble svimmel av å lese det. Men jeg er jo trøtt :p

Endret av Lekr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noe poeng i å være anonym, endrer egentlig ingenting:P Men, ja - du har helt rett, problemet er bare å rette seg etter det - ønsker jo fremdeles å se like mye ''normal'' ut. Skal ikkr syte heller da, men kjipt er de uansett.

 

Edit: Er på iphonen, derav dårlig tegnsetting, og skriveleifer.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Tror Feggy har et poeng. Selvtillit er nok nøkkelordet.. Jobb heller med innsiden enn utsiden. Du får ikke flere damer om du har litt kulere hår enn du hadde før, for du er fortsatt fyren som ikke får damer.. Du må bli fyren som får damer.

 

Og ja, du skriver veldig merkelig. :p (ment for anonym :) )

Endret av kammizez
Lenke til kommentar

Moren til kjæresten min forbyr oss å ha sex til hun er 16. Men så straks hun er fyllt det, er alt fryd og gammen. Får vente tre måneder da. :love:

Det stoppet ikke meg med min første. Ikke henne heller for den saks skyld. :p

Har jo hatt sex, men moren fant det ut og ble sur. Synes virkelig ikke tre måneder er så lenge å vente for å blidgjøre henne. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

For jenta man elsker går det an å vente tre måneder, men for MORA hennes hadde jeg ikke venta lenger enn at hu var utenfor syns og hørselsvidde

Haha, ditto! :wee:

Idiotisk av foreldre å tro at de kan styre det der uansett.

Enig. Hva faen skal hun gjøre? Vokte soverommet til dattera som en hund? :p

Lurer på hvordan hun fant det ut in the first place.

Lenke til kommentar

Hva faen skal hun gjøre? Vokte soverommet til dattera som en hund? :p

Vel, ja.. Hun truet med å ringe foreldrene mine for å si at når kjæresten min var på besøk så måtte foreldrene være med oss og alle dørene måtte være åpne. Ja så gæren er hun faktisk. Men nå har jeg altså lovet å ikke pule henne før hun er fylt 16, så da gikk alt mye bedre.

 

Lurer på hvordan hun fant det ut in the first place.

Jeg også egentlig.

 

Hvor lenge har dere vært sammen? Er jo tragisk å nekte jenta å ha sex med kjæresten sin...

Vært sammen i en ukes tid, men har hadde tidligere ett fuckfriend-forhold som har vart i noen måneder(ja, jeg vet det ikke alltid er så lurt å bli kjæreste med pulevennen sin.) Er en stund siden moren fant ut at vi hadde hatt sex og ba oss da slutte å være pulevenner, noe vi ikke klarte såklart. Begge fikk følelser og vi er nå kjærester.

 

Moren vil at hun skal være jomfru til hun er 18, siden det var da hun mistet jomfrudommen. Og hun ser helst at hun ikke har et kjæresteforhold det siste halve skoleåret heller, fordi hun synes datteren sin skal konsentere seg mer om skolearbeidet enn kjæresten.

 

Og ja, jeg har ikke et veldig godt forhold til moren hennes. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...