Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja.

 

Det gikk altså sånn til at kjæresten traff eksen sin. De hadde vært sammen av og på i tre år før, så jeg forstår at dette er et kraftig bånd. Jeg forstår også at gamle følelser kan blusse opp, og at h*n nå ønsker tid for seg selv for å finne ut hva hun egentlig vil.

Det jeg nå da ikke forstår er at jeg nå er singel, min nåværende eks hevder at hun elsker meg, og føler sterkere for meg nå enn noengang før, men dette i seg selv ikke holder.

 

I eksens ord er jeg den snilleste h*n noen gang har møtt, og det eneste h*n føler at h*n får fra meg er ekte kjærlighet, omtanke, varme og trygghet.

 

Hvordan kan dette ikke være bra nok?

 

FML

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Dette kommer vel igrunn fra et menneskelig behov som kalles sex. :)

Eller nærhet. Selvfølgelig er det fint med venner, men kjæresteforhold er noe helt annet (for meg i alle fall). Skjønner godt at folk føler det er noe som mangler selv om de har venner.

Lenke til kommentar

Gutten ringer ofte når han er i fylla, ellers så er han sjernert og ringer ikke. Liker han meg? Hvorfor ringer han bare i fylla. Forvirret.. Hvis han hadde likte meg, så hadde han vel tatt kontakt ellers og? eller? Ble kjent for ikke så lenge siden btw..

Han har noe for deg. Akurat i hvilken grad er vanskelig å si. Grunnen til at han kun tar kontakt når han er full, er fordi han ikke tør ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...