Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva du mener Slimda. Men hun sier rett ut at hvis hun hadde hatt sjansen å ligget med noen på topp 5 lista ville hun gjort det så lenge hun ikke var gift. For hun sier at det er 1% sjanse for at det vil skje uansett.

 

Alle andre syntes det er ekkelt untatt ho selv. Jeg får så sykt lite lyst på ho når ho sier det, tror ikke ho skjønner det selv..

 

Spurt om hun har en topp 5 med kompisene dine også? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva du mener Slimda. Men hun sier rett ut at hvis hun hadde hatt sjansen å ligget med noen på topp 5 lista ville hun gjort det så lenge hun ikke var gift. For hun sier at det er 1% sjanse for at det vil skje uansett.

 

Alle andre syntes det er ekkelt untatt ho selv. Jeg får så sykt lite lyst på ho når ho sier det, tror ikke ho skjønner det selv..

 

Spurt om hun har en topp 5 med kompisene dine også? :p

 

hehe, nei, jeg er eneste på lista over folk som ikke er kjendiser :p skjønner ho på en måte.. om megan fox hadde spurt hadde jeg jo tenkt meg litt om :p hehe.. men teit å si det allikevel

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er en 18år gammel gutt som har vært sammen med dama mi snart 2 og et halvt år nå. I det siste har gnisten mellom oss forsvunnet litt. Jeg elsker henne virkelig mye, og hun elsker meg også, det vet jeg. Men alikevell er det litt "drit" mellom oss fortiden. Vi krangler ikke og vi har snakka om at gnister er litt borte. Noen som har noen tips om hvordan vi kan vekke liv i forholdet vårt igjen? Noen som har vært borti det samme?

 

Jeg trenger ikke svar som "det er flere fisk i havet" osv. Det er ikke det jeg er på jakt etter nå :(

Noen som kan hjelpe meg? Setter VELDIG stor pris på evt. hjelp!

 

mvh. fortvilet 18åring

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er en 18år gammel gutt som har vært sammen med dama mi snart 2 og et halvt år nå. I det siste har gnisten mellom oss forsvunnet litt. Jeg elsker henne virkelig mye, og hun elsker meg også, det vet jeg. Men alikevell er det litt "drit" mellom oss fortiden. Vi krangler ikke og vi har snakka om at gnister er litt borte. Noen som har noen tips om hvordan vi kan vekke liv i forholdet vårt igjen? Noen som har vært borti det samme?

 

Jeg trenger ikke svar som "det er flere fisk i havet" osv. Det er ikke det jeg er på jakt etter nå :(

Noen som kan hjelpe meg? Setter VELDIG stor pris på evt. hjelp!

 

mvh. fortvilet 18åring

Det er forelskelsen som går bort ;) Tok tid med dere ser jeg :) Jeg sier som Gaute Ormåsen "Kjærlighet er mer enn forelskelse" :)

 

Kom dere over denne kneipa, og forholdet vil nok vare enda lengere :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva du mener Slimda. Men hun sier rett ut at hvis hun hadde hatt sjansen å ligget med noen på topp 5 lista ville hun gjort det så lenge hun ikke var gift. For hun sier at det er 1% sjanse for at det vil skje uansett.

 

Alle andre syntes det er ekkelt untatt ho selv. Jeg får så sykt lite lyst på ho når ho sier det, tror ikke ho skjønner det selv..

Jeg hadde sikkert en sånn liste jeg også når jeg var 15. Og det er helt klart kjendisdamer jeg ville nailet om jeg hadde muligheten, men ikke så lenge jeg hadde dame. Dessuten bryr jeg meg lite om kjendisstatusen.

Lenke til kommentar

Hei!

Kom faktisk i kontakt med en fyr jeg kjenner fra min tid i Bergen. Har alltid likt han, vi har jobbet sammen og vært en del sammen, men på den tiden hadde han dame. Det er jo en stund siden. Han er kanskje verdens flotteste fyr, både innvendig og utvendig. Vi liker det samme, vi kan le sammen. Så, endelig har jeg funnet noen som er snill og som har muligheten til å se fremover. Jeg har savnet denne følelsen, altså. I morgen er det jo 3 år siden jeg ble singel. Way to go, Lise! :)

Lenke til kommentar

Jailbait.

 

skeptisk. hvis han er 15 blir det vel ikke helt jailbait. dessuten tilsier rettspraksis at en svært sjelden blir straffet hvis det er et par års aldersforskjell. (en 17-åring kan med andre ord humpe på en 14-åring uten at dette nødvendigvis får noen konsekvenser).

 

edit: rettet skriveleif.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...