Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har du kanskje fått deg feil kjæreste, imo.

Vel, jeg liker å være romantisk. Og jeg vil også gjerne ha en kjæreste som er det.

 

 

Når en er forelsket i en person, vil mange se på nettop denne personen som den ene. Det ville nok jeg også gjort, men det er ganske snevert å påstå at denne personen er den eneste personen du kan føle det du føler for. Noen har flere å "plukke" i enn andre, men at det finnes én person som er ment to be for deg, DET tviler jeg på.

Lenke til kommentar

Jeg liker det også sukkersøtt, minus den derre "evig og alltid"-greia.

 

 

Jeg kan slå meg til ro med at vi ikke mener det samme om "du er den ene"-greia. Ellers er jeg veldig enig med deg. Liker heller ikke at man absolutt mååå vise hele verden hvor glade man er i hverandre hele fuckings tida. Jeg er for en flørtende tone, men det finnes grenser.

Lenke til kommentar

Vær så snill og les "historien" min. Jeg trenger veldig hjelp her. Har snakka med 10000000000 kamerater og venniner. Til og med bestevennina til dama jeg liker.

 

Okay, jeg starter der det begynte. For 2 uker siden så dro jeg og klassen opp til en hytte i gautefall. Jeg har en del kompiser som er i den klassen men jeg er ikke i klassen selv fordi jeg er lærling og de går 3 året. Jeg hadde sett en del på facebook om hvem som skulle være med og sånn. Og jeg hadde lyst til å "mekke" litt der oppe, men ingen av de som var på lista hadde jeg lyst på. Det jeg ikke visste da var at jeg komt til å like den ene jenta der så SYKT godt lissom. Jeg fatter ikke sjøl hvorfor jeg begynte å like hu så godt.

 

Starter med at vi skulle samles på et kjøpesenter og kjøpe mat og sånn. Hu tok kontakt med meg med engang lissom, og jeg var ikke interessert i det hele tatt. Men jeg syntes hu var grei lissom. Men etterhvert på kvelden var hu enda mer gira på meg. Mens jeg var ikke så gira. Dum som jeg var... Så på slutten av kvelden så kyssa jeg hu bare på kinnet lissom, WTF? Også bare gikk hu vekk smilende. Jeg var ikke fornøyd med meg selv etter det, fordi hu skulle dra neste dag. Så der gikk sjansen min gitt. Men vertfall det var der det starta..

 

Så begynte jeg og tenke så sykt mye på hu da. I ettertid lissom, hvor herlig hu egentlig var. Og jeg høres kanskje gæren ut, men jeg tenkte seriøst på hu hele uka etterpå og gleda meg bare til å se hu neste helga ute på byen. Når jeg kom opp, så møtte jeg hu da. Og vi dansa litt og sånn bare. Men så skulle jeg snakke med en av kameratane mine om hu. Han har alltid vært en god kompis og er fortsatt det, men han har blitt jævli tøff i trynet i det siste. Også sier han at han banga hu forrige helg......... Dagen etter hu hadde vært gira på meg. Og det var ikke bare jeg som vet at hu var gira. Hu gikk etter meg uansett hvor jeg gikk og det sa alle på hytteturen neste dag. Men samma.

 

Uansett så fikk jeg sykt sjokk og visste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Men jeg bare prøvde og drite i det. Så jeg fortsatte og danse med hu. Så på slutten av kvelden "SPURTE" jeg om jeg kunne få et kyss av hu faktisk. Dum som jeg er. Og hu ville det, så rett før vi skulle gjøre det lissom så kommer en annen kjerring og stikker hånda inn. Rett foran. Og begyner og hviske til hu at jeg er "JÆVLI" liten og sånn. Jeg er ikke så høy skjønner du, er 167 x) men uansett, så er hu så jævli frekk. Men jeg fikk kysset til slutt uansett. Men det dreit jeg så hardt i da pågrunn av jeg var så forbanna/knust.

 

Etter det har jeg bare snakka med hu på facebook og sånn, men hu snakker aldri til meg. Det som er så jævli tett.

I går så var jeg ute igjen og jeg møtte hu igjen. Hu var imøte kommende og sånn, men hu lissom stakk fra meg. Og jeg spurte om hu skulle være med ut og danse men nei, hu skulle gjøre noe annet. Det spurte jeg om 2 ganger. Og jeg prøvde og snakke til hu og alt. Jeg åpna meg for hu og sånn, VERTFALL DUM SOM JEG VAR. Jeg sa at jeg hadde tenkt mye på hu i det siste og alt sånn. Og når hu skulle dra så lot jeg hu ikke gå og sånt piss. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør sånna ting i fylla. Er så dritt. Er så mye annet og fortelle her, men gidder ikke skrive alt, er sinnsykt mye mer og fortelle egentlig. Jo, jeg må faktisk nevne en ting. Det er at bestevennina sa at jeg skulle bare fortsette og skrive til hu på face og sånn, selvom hu ikke skriver til meg? Det er jo bare piss? Nei jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger ass.

 

Er vertfall dritt lei av det pisset her akkurat nå. Takker for svar og at dere tok dere tid til og lese :)

 

Orker ikke negative kommentarer har nok med alt det jeg har fått i det siste!

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg hadde jeg droppa dama og prøvd å finne en ny en. Virker som hun har mistet interessen for deg og det skjønner jeg når du har "åpna deg for hu og sånn" i fylla, ikke lot hun gå når hun ville, maste om å danse etc. Er jo dømt til å gå dårlig. Om du absolutt må satse på akkurat denne jenta ville jeg prøvd å avtale et møte i edru tilstand så du har mer kontroll og ikke pjattet mer med hun over face.

 

Ps, slutt å skriv lissom hele tiden.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Haha, jeg skreiv ned akkurat som jeg pleier og prate serru :)

 

Det jeg glemte og si også som er egentlig sykt er at jeg spurte om hu skulle bli med og ta en drink i baren og hu var jo med. Og når vi sto og prata der så kommer det en annen fyr som jeg halveis kjenner og bare drar hu til seg og begynner og kline med hu. Det er helt latterlig det greine her, og kompisene mine sier at jeg ikke må gi opp? OMG O_O

 

Jeg føler at jeg ikke er ferdig med hu heller lissom, jeg har lyst på hu selvom hu gjør sånna ting, det er forbanna latterlig, men det er sant!

 

Og en ting til, jeg spurte hu om jeg kunne møte hu i edru tilstand, men da sa hu:" jeg vet ikke hva jeg skal si " og sånn. Herregud

 

Kom med flere svar gutta ! :)

Lenke til kommentar

Huff, at alt plutselig skal bli så vanskelig av en spontan bytur. Kom tidlig til byen, og tilfeldighetene gjorde at jeg havnet på en brun pub.

 

Hva ser jeg når jeg kommer inn? Jo, på et lite bord sitter drømmedama. Hun smiler til meg og ser så fin og sofistikert ut. Tydelig glad for å se meg igjen.

 

Det er godt over et år siden sist vi traff hverandre. Da var det vanskelig, uten at vi visste helt hvor vi var på vei, så da ble vi enige om å ta en pause. Hun er fantastisk, og siden den gang har jeg nesten mistet interessen, siden få matcher henne på utseende, sjarm og intellekt.

 

Men hva hun vil nå det vet jeg ikke. Har en mistanke om at hun egentlig bare vil være venner. :hm:

 

Enda værre ble det senere på kvelden. Da traff jeg på ei annen jente fra fortiden. Hun var interessert i meg for noen år siden, men jeg var for feig til å gjøre noe, og plutselig havnet hun i et langvarig forhold. Selv når hun var opptatt så var det tydelig at hun hadde litt sansen for meg, bla. endte vi opp med å virkelig finne tonen på et juleball, der vi danset hele natten, og uoffisielt ble kåret til kveldens par.

 

Nå er hun singel, og hun syntes visst det var svært å treffe på meg igjen. Vi fleipet litt rundt, og praten gikk om løst og fast. Mens vi stod og pratet, så kom vi inn på det med dating, og jeg la ut om den forrige daten jeg var på (fin fjelltur på en lite fin høstkveld.) og hun virket nesten misunnelig. Veninnegjengen litt bak oss flirte godt av oss når vi stod der og pratet. Så, nesten litt halvseriøst så fleipet vi flere ganger med at kanskje vi skulle ta å dra på date engang.

 

I ettertid, med fyllenervene, hodepinen og alt, så lurer jeg på om det faktisk kunne vært et håp om at hun kanskje vil ha meg med ut på date. Bør jeg ta kjangsen og ta kontakt om noen dager?

 

---

 

Uansett, godt å bli positivt overrasket når man drar på byen alene uten forventninger. Det ble jo en knallkveld av det. :D

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva du mener Slimda. Men hun sier rett ut at hvis hun hadde hatt sjansen å ligget med noen på topp 5 lista ville hun gjort det så lenge hun ikke var gift. For hun sier at det er 1% sjanse for at det vil skje uansett.

 

Alle andre syntes det er ekkelt untatt ho selv. Jeg får så sykt lite lyst på ho når ho sier det, tror ikke ho skjønner det selv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...