Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Nei. Spraydate.no. Men det var avstandsforhold første årene. Poenget er at man fint kan ha et forhold til en man ikke har møtt på den "vanlige" måten, og som ikke bor i nærheten.

 

Men så fort man bor i ulike land, så blir det gjerne mye vanskeligere. Spesielt om den ene skal flytte til den andre.

 

Og flytter ikke den ene, så skal det veldig mye til for å få et avstandsforhold til å fungere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke vanskelig å flytte innad i Europa.ø

 

Jo, det kan det være. Man må starte et nytt liv langt borte fra familie og venner, og det kan være veldig vanskelig.

 

Det må ikke være det, men i mange tilfeller vil det være det. Vi er ikke like tilpasningsdyktige alle sammen.

Lenke til kommentar
Gjest anonymss

Ja, å komme seg til og fra london blir ikke et problem for meg, har penger nok. Er bare hele idèen med avstandsforhold som skremmer meg litt. Huff.. Men vil så gjerne prøve. Men er redd for å bli såret. dårlig på å ta sjangser

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

I say go for it. Er vel bedre å ha prøvd, selv om det kanskje blir vanskelig, eller i verste fall ikke funker, enn å sitte og lure på hva som kunne ha vært, og angre på at du aldri prøvde?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

I say go for it. Er vel bedre å ha prøvd, selv om det kanskje blir vanskelig, eller i verste fall ikke funker, enn å sitte og lure på hva som kunne ha vært, og angre på at du aldri prøvde?

Lenke til kommentar

I dag lagde jeg pannekaker til kjæresten min. Vi spiste mens vi så på Sen to Chihiro no Kamikakushi (Chihiro og heksene). Skikkelig koselig. Men så måtte han dra. Q.Q

 

Jeg lager mat i hytt og pine når han er her. Hva er det som skjeeer med meg.

 

Du begynner å bli en... dame, KittyCat! Snart vil du oppleve at du vil få hår her og der også.. Åååh! En spennende tid :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er vi halvveis - igjen. Forhåpentligvis så holder det vann denne gangen. Deilig å vite at vi er halvveis, og at antall dager han har vært borte overstiger antall dager det er igjen til han kommer hjem. Men det er egentlig en ganske mager trøst når det er 49 dager til han kommer hjem, jeg savner han så det verker i kroppen og helst skulle hatt han hjem i går. Det går i hvert fall fremover.

Lenke til kommentar

Det er merkelig når kjæresten er borte. Nå som jeg jobber er han på ferie hos foreldrene sine, og har vært det over en uke. Så ham i helgen fordi vi skulle i dåp, og det ble et gledelig gjensyn. Allikevel, litt godt å være borte fra hverandre, da rekker man å savne hverandre litt også. ;)

Lenke til kommentar

Allikevel, litt godt å være borte fra hverandre, da rekker man å savne hverandre litt også. ;)

Joda, men det finnes grenser syns jeg. Om et menneske til sier til meg "Ja, men nå får dere jo tid til å savne hverandre!" eller noe i den gata, er det fare for at de kommer til å få en rett høyre. :p

 

All respekt til deg, bazukh. At du holder ut. Jeg hadde gått på veggen av frustrasjon lenge før, tror jeg.

Jo, takk. :) Jeg er jo relativt frustrert og jeg har jo tålmodighet på størrelse med et øyelokk så den er jo relativt strekt kan du si. Og lunta litt kortere enn vanlig. Så det er vel bare å fokusere framover. Og så lenge jeg blir varm, fuzzy, fnisete og gele i knea av å tenke på den dagen jeg får se han igjen, så går det egentlig ganske greit, alt tatt i betraktning. For når den dagen kommer, så kommer det til å bli så sabla mye bedre enn alt annet. :love:

 

edit: Men faen, det er jævlig tøft innimellom. Jeg har hatt dager hvor jeg ikke har kommet meg opp av senga og bare har lyst til å gi opp alt, men så har jeg til gjengjeld hatt dager hvor jeg er så fnisete og tullete og føler meg enda mer forelska en før han dro. Så jevnt over så blir det vel greit allikevel.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Joda, men det finnes grenser syns jeg. Om et menneske til sier til meg "Ja, men nå får dere jo tid til å savne hverandre!" eller noe i den gata, er det fare for at de kommer til å få en rett høyre. :p

 

Ja, jeg forstår det. Jeg har tross alt levd i avstandsforhold selv hvor det kunne gå en måned eller to før vi så hverandre, så det kan være rimelig kjipt ja. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...