Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Ja, altså. Jeg trodde egentlig ikke det var sikta til meg, men jeg har utvikla et lite hat for den setningen og andre av samme betydning, så jeg følte for å kommentere det.

Å ikke se hverandre på en uke eller to kan jo være "behagelig".

 

Skjønte det altså. :) Jeg kan godt forstå at det ikke er særlig gøy å få slike kommentarer, jeg hatet dem selv da vi bodde langt unna hverandre. Det er jo helt annerledes å bo sammen og hvor den ene parten reiser bort på ferie. Det er liksom til å holde ut. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål til jenter :p

 

Jeg liker en jente, hun liker meg litt. Men jeg vetikke helt hvordan jeg skal få hun til å ta meg seriøst :p Fordi jeg har, ja litt rundt omkring da, og jentene generelt har et syn på meg som useriøs og ...løs. Men jeg vetikke helt hva jeg skal gjøre jeg for å vise henne at jeg virkelig liker henne.

 

Har sagt det til hun, at hun må ta meg seriøs og at jeg liker hun godt. Men hun sier at jeg ikke er helt til å stole på. Jeg kan jo godt skjønne det, jeg flørter endel med forskjellige jenter og jeg holder jo nesten alltid på med en jente når jeg er ute på fæst.

 

Jeg har jo selvfølgelig tenkt til å stoppe med det fra nå av men liksom det "ryktet" vil jo uansett være der selvom jeg slutter med å flørte med andre jenter :p

 

Så basically, hvordan bør jeg oppføre meg mot henne når jeg er ute med henne. Bør jeg liksom bare snakke med hun hele kvelden og vise at alle andre jenter er uinteressante?

 

Er HELT blank på hvordan jeg skal ha noe seriøst med en jente.... :/

Lenke til kommentar

Spørsmål til jenter :p

 

Jeg liker en jente, hun liker meg litt. Men jeg vetikke helt hvordan jeg skal få hun til å ta meg seriøst :p Fordi jeg har, ja litt rundt omkring da, og jentene generelt har et syn på meg som useriøs og ...løs. Men jeg vetikke helt hva jeg skal gjøre jeg for å vise henne at jeg virkelig liker henne.

 

Har sagt det til hun, at hun må ta meg seriøs og at jeg liker hun godt. Men hun sier at jeg ikke er helt til å stole på. Jeg kan jo godt skjønne det, jeg flørter endel med forskjellige jenter og jeg holder jo nesten alltid på med en jente når jeg er ute på fæst.

 

Jeg har jo selvfølgelig tenkt til å stoppe med det fra nå av men liksom det "ryktet" vil jo uansett være der selvom jeg slutter med å flørte med andre jenter :p

 

Så basically, hvordan bør jeg oppføre meg mot henne når jeg er ute med henne. Bør jeg liksom bare snakke med hun hele kvelden og vise at alle andre jenter er uinteressante?

 

Er HELT blank på hvordan jeg skal ha noe seriøst med en jente.... :/

 

Hvis du liker henne veldig godt så gi henne oppmerksomhet. Vis at du kun har øyne for henne når dere er ute. Sånn at hun ser at du ikke bryr deg om andre jenter på byen. MEN alt med måte. Ikke vis at du er for tilgjengelig, da kan hun fort bli urimelig og kanskje dra en sånn "du klenger for mye" eller noe.

 

Det er en fin balanse. Jenter liker litt jakt de også og kanskje hun sa nettopp dette for å teste deg. Du trenger ikke henge på hofta hennes hele kvelden, men vær litt oppmerksom på signaler du får fra henne. Ta henne på skulderen og korsryggen når du prater med henne. Snakk litt lavt, så hun må lene seg inntil deg for å høre. På den måten blir det mer intimt og hun kjenner lukten av deg. De fleste jenter elsker god guttelukt ;)

Lenke til kommentar

var jo nå ute sammen med hun jenta da. Jeg gjorde vel egentlig litt sånn som jeg sjekker opp andre jenter. Endte hvertfall med at vi kyssa litt og jeg sa jeg likte hun veldig godt. Men nå kommer problemet.

 

Denne jenta er veldig min type jente når det kommer til personlighet og interesser og væremåter. Men sånn utseendemessig er hun ikke min type. Ikke misforstå meg, hun er en pen jente. Men jeg liker veldig, veldig godt søte jenter som er litt lave og ikke så store. Hvis dere skjønner. Spørsmålet er om det er umulig å finne drømmejenta, og om jeg burde fortsette å prøve meg på jenta med personlighet som jeg liker godt. Men tingen er at jeg frykter at jeg vil kunne bli veldig fristet til å gjøre ting jeg ikke burde gjøre fordi det finnes andre jenter som jeg er langt mer fysisk tiltrukket av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Trenger svar fort:

"Jeg er så utrolig glad i deg gutten min<3 Natta, sov gost og drøm våte drømmer;p! "

HVA SKAL JEG SVARE?? :D

Trenger du virkelig hjelp fra random folk fra et forum for å hjelpe deg å skrive en koselig nattamelding til dama di? :wallbash:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...