Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kom et gullkorn rundt middagsbordet for en liten tid tilbake. Pappa lurte på om jeg ikke skulle få meg kjæreste snart, da det så tomt ut på julekortet med bare "Ida". Søstreren min har kjæreste, og vi har i alle år skrevet "Linn og Marius".

Så sier mamma: "Vi kan jo skrive at det er fra Ida og Petter da."

 

Veldig søtt. :!: Petter er bestekompisen min.

Lenke til kommentar

Føler meg litt som fry fra futurama nå :p

 

Utrolig nerdete henvisning, men kjenner meg igjen i den situasjonen han er i.

 

Snakker med jenta jeg er småforelska i hver dag, er sammen med henne hver dag. begge vet at jeg liker henne, begge vet at hun ikke liker meg,,,, "på den måten". skulle ønske det var en ting jeg kunne gjøre for at det skulle gå opp for henne at jeg er den rette for henne. men virker desverre håpløst. vanskelig å ville være i kjærlighetsforhold med noen du snakker med hver dag, uten at det er det.. men men. får vel prøve å finne meg ei annen jente... selv om det virker umulig for meg å tenke på noen andre for øyeblikket.

 

aner ikke hvorfor jeg skriver her.. er vel digg å bare få lettet på hjertet en gang i blandt.

Lenke til kommentar
Snakker med jenta jeg er småforelska i hver dag, er sammen med henne hver dag. begge vet at jeg liker henne, begge vet at hun ikke liker meg,,,, "på den måten". skulle ønske det var en ting jeg kunne gjøre for at det skulle gå opp for henne at jeg er den rette for henne. men virker desverre håpløst. vanskelig å ville være i kjærlighetsforhold med noen du snakker med hver dag, uten at det er det.. men men. får vel prøve å finne meg ei annen jente... selv om det virker umulig for meg å tenke på noen andre for øyeblikket.

 

Du kan ikke logisk overbevise en jente om at du er den rette for henne, punktum.

 

Du komme deg videre og enten kutte kontakten med henne eller innstille deg på at dere bare kommer til å være venner.

 

Out of sight, out of mind.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Gjør mitt ytterste for å bare innse at vi aldri kommer til å være mer enn venner, men at jeg burde være fornøyd med det. out of sight out of mind er derimot litt hardt siden vi bor sammen. vet jeg kan skape gode føleser hos henne, vi har vært litt på hverandre på fester og slikt, men får vel innse at den tid er forbi.. må nok bare finne meg ei ny jente, så går nok dette så mye lettere

Lenke til kommentar
Forøvrig, hva er greia med at jenter skal drive med mindgames?

 

gjør de noe annet enn å drive på med det da? :ermm:

 

Fair point.

 

Om dette er det man får for å prøve å være ålreit og oppføre seg skikkelig, så tror jeg at jeg liksågodt går tilbake til å være en gjennomført drittsekk som er emosjonelt død og kun har egosentriske mål.

Lenke til kommentar
Hvorfor stoler du ikke på ham?

 

 

Forøvrig, hva er greia med at jenter skal drive med mindgames? Hun jeg møtte på fest for to uker siden sa ja til å møte meg, men når jeg sendte melding for å fikse dato på fredag svarte hun ikke. Og jeg har enda ikke hørt noe.

 

What the hell?

Sa hun "ja" på festen, eller i ettertid? Om hun sa ja i fylla, betyr det jo ikke at det nødvendigvis er innstillingen dagen etter.

Traff ei jente på lørdag jeg, som åpenbart koste seg noe fryktelig til langt utpå morgenen. Sånn i 10-tida søndag sa jeg hadet og gikk, uten å gi fra meg eller be om nr eller noe(hun fikk en klem).

Følte meg litt sånn råtten playersk da, så sporet henne opp via FB og telefonkatalogen, og sendte en melding søndag kveld.

Egentlig bare noe ala "syns det var litt uryddig å dra uten å gi deg noe nr, siden du trivdes så usedvanlig godt i mitt selskap. Nå har du hvertfall et nr om du skulle få bruk for det ;)"

Fortsatt ikke fått noe svar. Det tar jeg med knusende ro, da har jeg hvertfall ikke dratt en "hjem uten klem".

Lenke til kommentar

Åååh, det er så godt å være forelsket. Om to dager har vi vært sammen i fem måneder, og ting er så gode. Ikke vær negative, tards, det er deilig å være forelsket. Akkurat nå sitter vi og redigerer bilder sammen, og diskuterer "photoshop-magi", og det er så herlig å være med en som deler interessene ens ned til siste pixel.

Lenke til kommentar
Åååh, det er så godt å være forelsket. Om to dager har vi vært sammen i fem måneder, og ting er så gode. Ikke vær negative, tards, det er deilig å være forelsket. Akkurat nå sitter vi og redigerer bilder sammen, og diskuterer "photoshop-magi", og det er så herlig å være med en som deler interessene ens ned til siste pixel.

 

Aw. Så søtt ^^ Du er heldig du. Gratulerer på forhånd med fem måneders dagen:D

Lenke til kommentar
Hvorfor stoler du ikke på ham?

 

Handler vel egentlig bare om at jeg er fryktelig paranoid og har store problemer med å stole på folk..

 

Der kjenner jeg meg veldig godt igjen. Og de få gangene jeg prøver å ikke være så kald, så svir jeg meg. Høyst irriterende...

 

Men kanskje du bør gi ham en sjangse? Det er verre å la en riktig slippe unna enn å la en feil slippe litt nærmere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...