Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Tenkerformye

Får vel prøve å kjøre på litt.. Gah jeg hater den magefølelsen jeg har nå, føler at jeg har klart å ødelegge alt.. :S Meen, hun hadde følelser da jeg henta henne i går kveld, og alle de kan vel ikke være borte nå..

Lenke til kommentar
Får vel prøve å kjøre på litt.. Gah jeg hater den magefølelsen jeg har nå, føler at jeg har klart å ødelegge alt.. :S Meen, hun hadde følelser da jeg henta henne i går kveld, og alle de kan vel ikke være borte nå..

Jeg kjenner litt til situasjonen. Min historie får du senere. Vær frempå du!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Frustrert_*

Argh, hvorfor i helvete skal jeg endelig få til noe på kjærligetsfronten 2 måneder før jeg flytter til et annet land, etter flere års elendighet i kjærlighetslivet? Skulle nesten tro det satt en eller annen fyr og lekte med meg.. :thumbdown: Har kost meg no jævlig en måned nå, men selvfølgelig kunne det jo ikke gå.. :(

Lenke til kommentar
Gjest tris_og_lei

Korleis skal man handtere ei situasjon der kjæresten seier han har mista kjenslene for deg, men seier at grunnen ikkje er at han har fått kjensler for ei anna ei, men man veit likevel at han har fått det for ei han ikkje kommer til å få uansett? skal man konfrontere han med dette? eller må man bare trekke seg unna ei stund og la han tenke litt? når ein har vore saman over lengre tid slik vi har, blir man fort forelska i andre da, eller blir man bare lett betatt fordi nokon andre visar ein viss innterresse? kva er sjansane for at han finner ut av at det vi hadde ikkje er verdt å miste for ei anna som bare flørter fordi det ligger i hennar natur å prøve seg på alt med ben, men eigentleg ikkje meinar noko anna med dette?

kvifor må nokon jentar flørte med andres kjærestar når dei veit dei gjør livet surt for den andre jenta, og dei ikkje gjer det fordi dei vil ha han, men bare gjer det for å gjere det?

Eg er så utrolig lei meg for tida pga denne jenta.

Lenke til kommentar
Jeg og dama gjorde det slutt for litt over en måned siden. Nå er hun i Spania med en av kompisene mine.

 

Jaja - jeg har da i alle fall gjort noe riktig.

 

Jeg delte rom med eksen og henns nåværende kjæreste. En av mine tidligere bestevenner pga en halvt år gammel avtale om å se Iron Maiden sammen i Oslo. Biletten var kjøpt før det ble slutt. Kunne ikke trekke meg heller. Beat that! : D

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
I det siste har jeg følt meg så jævlig lost... Har aldri vært noen ladies man. Jeg er for feig. Men jeg har vært forelsket så lenge jeg kan huske. Først nå i det siste har jeg begynt å komme meg.

 

Jeg brente meg utrolig sterkt på ei jente jeg var dødelig forelsket i på ungdomsskolen. Det bynte halvveis inn i 8ende klasse og pinte meg sakte men sikkert ihjel. Og la meg få det på det rene. Den ungdomsskola fikk meg virkelig på bena. Jeg var DEN pinga på barneskola, og det meste jeg har lært, lærte jeg av festene vi hadde med den gjengen. Uansett.

 

Når jeg endelig fikk guts nok til å let it all out i en massiv bølge av følelser og shiett (jeg er kreps og meget, meget emosjonell xD) så var det et ganske så vennlig avslag hun gav meg. Jeg orker ikke å fortelle hele historia. Den er så vanvittig lang... Så, det var min første store, og alvorlige forelskelse. Denne jenta er den eneste som noen gang har fått meg til å grine. Jeg tror hun ødela en god del. Men det er jo min feil, da...

 

Anyways. Halvveis utti første vidregående møtte jeg ei jente jeg kjente litt fra før. Vi prata litt på msn, og jeg manna meg opp til å vandre litt rundt i byen med henne. Dette her var ei jævli fin jente. Og jeg ble utrolig overrasket over den interessen jeg trodde hun viste meg. Hun sendte meg masse meldinger. Mange "<3" hjerter og sånt. Lett flørting, etc. På bursdagen hennes var det bare hun og jeg hjemme hos henne. Vi så film og koste oss.

Men, alt dette var som det virka. For godt til å være sant. La meg bare få understreke at jeg aldri har vært i noe seriøst forhold. jeg flyr ikke etter alle og enhver.

 

Så, når jeg tok med meg en av mine beste kompiser på fest hos noen venner av henne begynte kvelden bra. Vi småflørta ved siden av hverandre i en meget trang sofa. 2 timer senere prøvde hun desperat å kline med kompisen min.

 

Så, som dere sikkert skjønner, er jeg en ganske brent fyr. Og jeg begynner å lure på om jeg i det hele tatt kommer til å få meg en ungdomskjæreste. Jeg føler at jeg går glipp av så mye. Det sux meget hardt.

 

Beklager at jeg skriver all denna dritten, men det føltes ganske greit. :p

 

Jeg føler deg så jævelig. Neste samme skjedde med meg. Skrev et ganske langt innlegg, men ombestemte meg..Vil bare glemme det der.

Endret av EdinhoBIH
Lenke til kommentar
Fikk et slag i ansiktet i går. Jenta jeg har vært keen på siden før nyttår ble lagt til på Facebook, og så har hun naturligvis kjæreste allerede.

 

Men kanskje er det til det beste. Nå kan jeg glemme henne, og oppføre meg mer rasjonelt igjen :)

Det suger tissemann. Opptatte damer er...meeehhh..men hold deg unna og vent hvis du kan.
Lenke til kommentar

Dumpet i dag :(:(:( Skjønner ikke =/ Var med på hytta hennes, men måtte hjem etter 5 dager. Vi hadde det såå bra hele tiden! Hadde ikke sett hu siden jeg dro. 3 uker siden ca, og nå har hun plutselig ikke følelser for meg lenger? Verken vil hu prøve mer i det hele tatt =(

Tips til bra måte å prøve å få hun til å få følelsene hennes tilbake?

Lenke til kommentar
Hva med heller å respektere at følelsene hennes ikke er de samme?

Desperate ekser er bare slitsomt.

 

Kjipt å bli dumpa, trist ikke minst. Men det fins nok ei jente der ute som virkelig fortjener deg. :)

Lett å tenke det nå vet jeg. Men tenkte egentlig bare å la hun få velge selv. Ta kontakt igjen om hun føler for det =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...