Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I så fall er de neppe spesielt interessert? Svarer med en gang, jeg. Alltid gjort det og, så lenge jeg ikke vil bli kvitt fyren (og han ikke tar noen av de helvetes hintene jeg har gitt). Eller svarer igrunn aldri da

Jeg snakket ikke nødvendigvis om interesse på den måten, mer helt generelt. De jeg har erfaringen med er gode venninner, ikke "prospekter".

Dog jeg har også opplevd det med prospekter, uten at det har betydd liten interesse(hvilket har vist seg senere).

På den annen side har jeg flere venninner som svarer iløpet av 5 min. enn de som svarer etter et døgn. Sånn i all rettferdighet. ;)

 

Ang. hint gidder jeg aldri sende 2 meldinger etter hverandre, uten svar imellom. Å mase fører sjeldent til noe.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Ang. hint gidder jeg aldri sende 2 meldinger etter hverandre, uten svar imellom. Å mase fører sjeldent til noe.

Ikke jeg heller, ingen grunn til å være needy. Hadde et kvinnfolk en stund som sendte 5 meldinger på 1,5 time. Slitsomt. Tilslutt så bare skreiv jeg "Ro deg ned". Skulle jo tro ho sendte SOS jo

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Høres rart ut.. Kanskje de ikke syns det haster med å svare på akkurat det? Eller at de ikke har tid å svare, glemmer det og kommer på det neste dag? Ikke vet jeg. Spør dem? :p

Neh, gjør meg ingen verdens ting :)

Jeg bare lurte om det var noen slike her som kunne forklare jeg, siden jeg rett og slett er litt nysgjerrig av meg..

Mest fordi jeg som sagt aldri hadde husket å svare i det hele tatt da :p

Lenke til kommentar
Ang. hint gidder jeg aldri sende 2 meldinger etter hverandre, uten svar imellom. Å mase fører sjeldent til noe.

Ikke jeg heller, ingen grunn til å være needy. Hadde et kvinnfolk en stund som sendte 5 meldinger på 1,5 time. Slitsomt. Tilslutt så bare skreiv jeg "Ro deg ned". Skulle jo tro ho sendte SOS jo

Har noen venninner som gjør det her, bare dem gjør det om natta, jeg gidder aldri lese engang fordi det er kun bullshit uansett.

Lenke til kommentar
Eyy, det er juks å ha 14mnd-dag når det har vært slutt i mellomtida :p

 

Har du god hukommelse eller måtte du sjekke mine tidligere innlegg ? Hehe. Hvis vi skal være så pirkete så er det vel kanskje heller ca 13 mnd da. Men ting går så til de grader på skinner nå så :)

 

Og angående når jenter svarer på meldinger : De er helt på jordet. Jeg kan gjerne ha en liten samtale over sms med dama, hvorpå jeg svarer henne på et eller annet, og spør gjerne om noe tilbake. Det svaret kan komme alt i fra 2 min etterpå, til 5-6 timer..

 

Er irriterende! Men har nå lært meg å leve med det

Lenke til kommentar
Gjort det slutt med samboeren min som jeg har vært sammen med i drøyt to år. Hun gråter masse og hun har knapt sovet i natt.

 

Så nå føler jeg meg ganske jævlig. Er tungt å se hva jeg gjør mot henne.

Det føles alltid j*vlig. Men det hadde vært mye verre å ikke gjøre det når du vet det er det riktige for begge.

Lenke til kommentar
Snart skal jeg og kjæresten kjøpe hus sammen :D Blir utrolig deilig å bo alene, bor sammen med en kamerat nå. Blir bare ett kott, men ett sted må man da starte. :) Gled vi fikk fiksa opp i alle problemene og hatt en skikkelig oppvask, forholdet er mye bedre nå :)

Så koselig. Dere har vel vært sammen en god stund og nå så. :)

Lenke til kommentar
Snart skal jeg og kjæresten kjøpe hus sammen :D Blir utrolig deilig å bo alene, bor sammen med en kamerat nå. Blir bare ett kott, men ett sted må man da starte. :) Gled vi fikk fiksa opp i alle problemene og hatt en skikkelig oppvask, forholdet er mye bedre nå :)

Trodde det var deres hus jeg :p

Hvor skal dere kjøpe hen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...