Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åååh, det er så godt å være forelsket. Om to dager har vi vært sammen i fem måneder, og ting er så gode. Ikke vær negative, tards, det er deilig å være forelsket. Akkurat nå sitter vi og redigerer bilder sammen, og diskuterer "photoshop-magi", og det er så herlig å være med en som deler interessene ens ned til siste pixel.

Høhø, noen som har det. Grattis. ;)

 

Syntes singellivet er fint, jeg. Trives med å date litt her og date litt der. Det er ikke noe galt med å være alene.

Lenke til kommentar

Hadde en finfin ferietur med dama forrige uke :) Var på geilo hos min, og tok en overnatting på Gol i helgen og fikk med oss en herlig konsert. Hadde også 14 mnd-dag. Ikke noen dag å feire liksom, men er kjekt å bare være oss 2 på akkurat den datoen :)

 

Slitsomt å komme tilbake i jobb etter 4 uker ferie nå! Men så får jeg så koselige meldinger av madammen når jeg er på jobb at dagene går helt strålende :) Hehe

Lenke til kommentar

Er noen her inne sånne som gjerne svarer på en melding et døgn etter dere leser den?

 

Kjenner flere jenter som er slik, uten at svaret trenger noen gjennomtanke, kan det allikevel komme svar etter 1 minutt, eller 2 døgn.

Jeg har ingen problemer med dette altså, bare lurer, siden jeg selv garantert glemmer å svare om jeg ikke gjør det innen 5 minutt..

Lenke til kommentar
Er noen her inne sånne som gjerne svarer på en melding et døgn etter dere leser den?

 

Kjenner flere jenter som er slik, uten at svaret trenger noen gjennomtanke, kan det allikevel komme svar etter 1 minutt, eller 2 døgn.

Jeg har ingen problemer med dette altså, bare lurer, siden jeg selv garantert glemmer å svare om jeg ikke gjør det innen 5 minutt..

Typisk jenter det der. Tar opp mobilen, leser meldinga og fortsetter på noen annet.. Så går det laaang tid, og dem begynner å kjede seg, tar opp telefonen, leser meldinga og tar seg tid til å svare. Fikk nøye fortalt dette da jeg gikk i 10kl, kanskje noe dem vokser av seg

Lenke til kommentar
Er noen her inne sånne som gjerne svarer på en melding et døgn etter dere leser den?

 

Kjenner flere jenter som er slik, uten at svaret trenger noen gjennomtanke, kan det allikevel komme svar etter 1 minutt, eller 2 døgn.

Jeg har ingen problemer med dette altså, bare lurer, siden jeg selv garantert glemmer å svare om jeg ikke gjør det innen 5 minutt..

Typisk jenter det der. Tar opp mobilen, leser meldinga og fortsetter på noen annet.. Så går det laaang tid, og dem begynner å kjede seg, tar opp telefonen, leser meldinga og tar seg tid til å svare. Fikk nøye fortalt dette da jeg gikk i 10kl, kanskje noe dem vokser av seg

Njaa.. Vokser av seg vet jeg ikke med.. De jeg kjenner som er slik er fra 21 til 25 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...