Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at det hjelper noe, men hvis hun var så full at hun ikke husker det, så er det en ørliten sjanse for at hun var så borte at hun ikke visste at hun gjorde det også. Uansett like hardt å fordøye for din del.

Det du må gjøre nå er å finne ut om dette er noe som kan tilgis eller om forholdet nå er å regne som over.

Lenke til kommentar
For å si det sånn, jeg har drukket meg så full at jeg ikke har husket noe særlig av kvelden. Så det er fullt mulig. Og jeg er langt i fra å ha noe problem liksom. Men alikavel, fylla er aldri en unnskyldning

 

Selvsagt er det mulig å drikke seg så full at man ikke husker noe, men det vitner om dårlig selvkontroll og du kan fort gjøre noe du vil angre på.

 

Er ikke noe sjakktrekk akkurat å drikke seg snydens hvis man er i et forhold som man vil beholde.

Lenke til kommentar
Ikke at det hjelper noe, men hvis hun var så full at hun ikke husker det, så er det en ørliten sjanse for at hun var så borte at hun ikke visste at hun gjorde det også.

Det er idiotisk sagt. Selv om hu hadde drikki så mye at hu ikke husker noe, så var hun da fortsatt våken og bevisst? Hvis ikke så hadde vel ikke kysset skjedd i det hele tatt.

 

Ikke meninga å være forferdelig negativ nå, men fylla gjør ikke et menneske helt magisk til en helt annen person som plutselig ikke husker at h'n har en kjæreste.

Lenke til kommentar

Det er en jente (jeg er jente og skeiv) som liker meg. Jeg synes hun er jævlig sjarmerende og tror at jeg liker henne litt også. Men jeg er fryktelig redd for å såre henne. Hun er et år yngre enn meg og jeg tror også at hun er mye mer uerfaren.

Hun sendte meg melding nå nettopp og innrømte at hun liker meg. Hun skal være med meg hjem etter skolen for å prate om det...

 

Jeg er så SYKT usikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...