Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fint å forelske seg i noen som flytter til et annet land om 10 dager.

 

Meg i 1. klasse VGS: Veldig glad i en jente som skulle ta ett år i USA. (på slutten av året jeg traff henne)

Meg i 2. klasse VGS: Forelsket (gjensidig) i en jente som skulle flytte til Frankrike. (ditto som over)

Meg i 3. klasse VGS: Veldig glad i en jente som skulle flytte til Spania.

 

Kos å være meg :)

 

I det tredje tilfellet ble vi egentlig enig om å bare droppe den "forholds"-biten tidlig på året (08, ikke skoleåret) da det ville blitt for vondt å måtte dra fra hverandre når man hadde tilbrakt så mye

 

Er liksom ikke slik at når man jobber deltid på vgs at man har råd til å reise regelmessig til utlandet, annet enn skandinavia.

 

Slo jeg deg, Ballus? :cool:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Give me two years.

 

Litt seriøst, kjipe greier ... En skulle ikke tro at det var mulig. Det kommer seg sikkert etter hvert, husk å lete etter jenter som har tenkt å bli i landet neste gang da.

 

En velger en ikke hvem man får følelser for/blir forelsket i...

Lenke til kommentar
En velger en ikke hvem man får følelser for/blir forelsket i...

Det er jeg fullstendig klar over. Men det finnes forskjellige grader av forelskelse, og når man vet man er kommet inn i det, i tidlig stadie. Har man muligheten til å trekke seg ut, uten å bli skikkeli knust.

Lenke til kommentar
Hm, jeg både digger og hater å være forelska.. Er så utrolig digg når jeg er med henne og bare kan sitte og kose, men ellers klarer jeg ikke å tenke på annet, og går rundt med sommerfugler i magen hele tida.. :blush:

 

Jeg hadde det sånn i 4 år jeg, før hun rev hjerte mitt ut av brystet mitt og trampet på det. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_vesla_*

Så har det utrolige skjedd, etter 10+ år som singel sitter jeg her med hjertebank og gele i knea.

Men har helt glemt hvor frustrerende det kan være.

 

En skikkelig hyggelig fyr begynte å be meg ut for noen måneder siden og har treffest gjevnlig siden.

Han har barn fra tidligere forhold som jeg har møtt, vi deler mange felles interesser og jeg føler at alt på en måte 'stemmer' (samtalene, latteren, flørtingen) Vi er blitt veldig gode venner med forhåpentligvis en mulighet for noe mere.

 

Men jeg er så usikker på om han vil noe mere enda 'magefølelsen' min sier han vil.

Etter så mange år ute av gamet er ikke akkurat selvtilliten på topp og jeg blir forferdelig sjenert rundt ham. (Bare det å møte blikket hans når jeg vet han sitter og ser på meg, alt går i vranglås.)

Jeg føler jeg ikke klarer å vise ham hva jeg føler enda så gjerne jeg vil.

Er redd usikkerheten min skinner i gjennom, at jeg ødelegger muligheten slik at vi ikke kommer til å ta neste skritt.

 

Måtte jeg overvinne denne usikkerheten og at det ikke er for sent.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...