Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes dette var litt moro egentlig; i over en uke har jeg og en jeg nå har begynt å like tekstet og ringt hverandre. Det er noe avstand, men vi kommer veldig godt overens, og begge vil se hva det kan bli til.

Dog var litt tragikomisk at foreldrene ødelegger noe jeg liker veldig godt, jeg blir naturligvis lei meg, og hun finner det kjempe søtt at jeg greier å snakke og vise følelser og stole så mye på henne, så hun setter jo forsåvidt bare mer pris på meg.

 

Det virker så komisk, fordi bestevenninen min sa at jeg ikke burde røpe så mye om tidligere problemer for ikke å skremme henne, men straks dette skjedde så ble hun bekymret for meg, og ringte med en gang jeg sendte melding.

 

*hun er så søt* ;D

Lenke til kommentar
Dumpet i dag :(:(:( Skjønner ikke =/ Var med på hytta hennes, men måtte hjem etter 5 dager. Vi hadde det såå bra hele tiden! Hadde ikke sett hu siden jeg dro. 3 uker siden ca, og nå har hun plutselig ikke følelser for meg lenger? Verken vil hu prøve mer i det hele tatt =(

Tips til bra måte å prøve å få hun til å få følelsene hennes tilbake?

 

Da synes jeg du skal snakke med henne og få en skikkelig forklaring på dette. Kan hende at hun plutselig har funnet seg en annen, men har ikke respekt nok kanskje til å si det til deg. Og hvis dette er tilfelle kommer det til å gnage det innvendig. Skjedde med meg, fikk ikke noe svar bare ble dumpa, fant ut på egen hånd at du hadde drevet men noen bak ryggen min mens vi var sammen, da det skjedde mistet jeg all respekt for henne og saken var ute av verden;)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
*snip*

 

*hun er så søt* ;D

Aww, kjenner til den der. Hadde ei slik en gang jeg og, og jeg ble stup forelska og fikk meg en mitt i fleisen da jeg fant ut at hun bare var snill. Så vær forsiktig med å bygge følelser :)

 

Vel, jeg får sjelden følelser, jeg setter enorm pris på henne osv, men følelser tar tid. Og vi begge vil møtes først for å se hvor det går, så vi bryr oss om hverandre, og småflørter, men utover det forholder vi oss til hverandre som interessante personer.

Lenke til kommentar

Du/dere har aldri møttes "irl" med andre ord?

 

Jeg er forbauset over at jeg går rundt og er konstant forelska i han jeg skal gifte meg med neste år. Vi snakker head over heals forelsket i fyren jeg våkner opp sammen med hver eneste morgen :blush: Før har jeg erfart at forelskafølelsen forsvinner rimelig kjappt, men denne gangen slipper den ikke taket like lett :love: Me like

Lenke til kommentar
Du/dere har aldri møttes "irl" med andre ord?

 

Jeg er forbauset over at jeg går rundt og er konstant forelska i han jeg skal gifte meg med neste år. Vi snakker head over heals forelsket i fyren jeg våkner opp sammen med hver eneste morgen :blush: Før har jeg erfart at forelskafølelsen forsvinner rimelig kjappt, men denne gangen slipper den ikke taket like lett :love: Me like

 

Nope, har ikke det, vi kom i kontakt ved en tilfeldighet og fant tonen. Syns det er litt greit egentlig, avstanden er ikke fult så ille, men ja.

Lenke til kommentar
Dumpet i dag :(:(:( Skjønner ikke =/ Var med på hytta hennes, men måtte hjem etter 5 dager. Vi hadde det såå bra hele tiden! Hadde ikke sett hu siden jeg dro. 3 uker siden ca, og nå har hun plutselig ikke følelser for meg lenger? Verken vil hu prøve mer i det hele tatt =(

Tips til bra måte å prøve å få hun til å få følelsene hennes tilbake?

 

Da synes jeg du skal snakke med henne og få en skikkelig forklaring på dette. Kan hende at hun plutselig har funnet seg en annen, men har ikke respekt nok kanskje til å si det til deg. Og hvis dette er tilfelle kommer det til å gnage det innvendig. Skjedde med meg, fikk ikke noe svar bare ble dumpa, fant ut på egen hånd at du hadde drevet men noen bak ryggen min mens vi var sammen, da det skjedde mistet jeg all respekt for henne og saken var ute av verden;)

Nei hun var på hytta med familie bare, så er nok ingen andre. Alt jeg kan tenke meg er at det var lang tid siden vi så hverandre. Klart følelser vil endre seg når man ikke ser hverandre på lenge. Er det ikke vanlig at følelsene ikke er på topp hele tiden? Går jo opp og ned. Da de går ned, så må man liksom bare jobbe for å få de tilbake.

Hun har jo ikke vært i et langt forhold før, så jaa... er jeg på bærtur? :p

 

Synes det var rart hun ikke engang ville se det ann først. Mener hun har tatt en forhastet beslutning på akkurat dette =/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Aww, kjenner til den der. Hadde ei slik en gang jeg og, og jeg ble stup forelska og fikk meg en mitt i fleisen da jeg fant ut at hun bare var snill. Så vær forsiktig med å bygge følelser :)

Har det slik selv akkurat nå, men det er omvendt, jeg er snill og hun er stupforelska. Haha, får se hva som skjer til helga :p

Lenke til kommentar
Aww, kjenner til den der. Hadde ei slik en gang jeg og, og jeg ble stup forelska og fikk meg en mitt i fleisen da jeg fant ut at hun bare var snill. Så vær forsiktig med å bygge følelser :)

Har det slik selv akkurat nå, men det er omvendt, jeg er snill og hun er stupforelska. Haha, får se hva som skjer til helga :p

Jeg og faktisk. Føler ikke for å såre ho heller. Ho vokser det vel fra seg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg og faktisk. Føler ikke for å såre ho heller. Ho vokser det vel fra seg :)

Mhm, vi får vel ta det greit og rolig så får vi heller prøve å bli litt bedre kjent før vi ser om det er mulighet. Akkurat nå har jeg kjent henne i snart to uker, og så lite som vi har snakka om litt dypere ting føler jeg ikke jeg kjenner henne, men jeg har ikke lyst til å såre og ødelegge helga for henne, så vi tar det når hun kommer ned, fint og rolig :)

Lenke til kommentar
Jeg og faktisk. Føler ikke for å såre ho heller. Ho vokser det vel fra seg :)

Mhm, vi får vel ta det greit og rolig så får vi heller prøve å bli litt bedre kjent før vi ser om det er mulighet. Akkurat nå har jeg kjent henne i snart to uker, og så lite som vi har snakka om litt dypere ting føler jeg ikke jeg kjenner henne, men jeg har ikke lyst til å såre og ødelegge helga for henne, så vi tar det når hun kommer ned, fint og rolig :)

Ahh, nei jeg har vært endel med hu her, men jeg merker ingen connection slikt. Gidder ikke prøve heller siden hu bor langt te helvete vekk

Lenke til kommentar
Dumpet i dag :(:(:( Skjønner ikke =/ Var med på hytta hennes, men måtte hjem etter 5 dager. Vi hadde det såå bra hele tiden! Hadde ikke sett hu siden jeg dro. 3 uker siden ca, og nå har hun plutselig ikke følelser for meg lenger? Verken vil hu prøve mer i det hele tatt =(

Tips til bra måte å prøve å få hun til å få følelsene hennes tilbake?

 

Da synes jeg du skal snakke med henne og få en skikkelig forklaring på dette. Kan hende at hun plutselig har funnet seg en annen, men har ikke respekt nok kanskje til å si det til deg. Og hvis dette er tilfelle kommer det til å gnage det innvendig. Skjedde med meg, fikk ikke noe svar bare ble dumpa, fant ut på egen hånd at du hadde drevet men noen bak ryggen min mens vi var sammen, da det skjedde mistet jeg all respekt for henne og saken var ute av verden;)

Nei hun var på hytta med familie bare, så er nok ingen andre. Alt jeg kan tenke meg er at det var lang tid siden vi så hverandre. Klart følelser vil endre seg når man ikke ser hverandre på lenge. Er det ikke vanlig at følelsene ikke er på topp hele tiden? Går jo opp og ned. Da de går ned, så må man liksom bare jobbe for å få de tilbake.

Hun har jo ikke vært i et langt forhold før, så jaa... er jeg på bærtur? :p

 

Synes det var rart hun ikke engang ville se det ann først. Mener hun har tatt en forhastet beslutning på akkurat dette =/

 

Hun kan ha tenkt på det lenge. Det trenger ikke være en beslutning hun tok de siste dagene. Men finn ut av det!

Lenke til kommentar
Dumpet i dag :(:(:( Skjønner ikke =/ Var med på hytta hennes, men måtte hjem etter 5 dager. Vi hadde det såå bra hele tiden! Hadde ikke sett hu siden jeg dro. 3 uker siden ca, og nå har hun plutselig ikke følelser for meg lenger? Verken vil hu prøve mer i det hele tatt =(

Tips til bra måte å prøve å få hun til å få følelsene hennes tilbake?

 

Da synes jeg du skal snakke med henne og få en skikkelig forklaring på dette. Kan hende at hun plutselig har funnet seg en annen, men har ikke respekt nok kanskje til å si det til deg. Og hvis dette er tilfelle kommer det til å gnage det innvendig. Skjedde med meg, fikk ikke noe svar bare ble dumpa, fant ut på egen hånd at du hadde drevet men noen bak ryggen min mens vi var sammen, da det skjedde mistet jeg all respekt for henne og saken var ute av verden;)

Nei hun var på hytta med familie bare, så er nok ingen andre. Alt jeg kan tenke meg er at det var lang tid siden vi så hverandre. Klart følelser vil endre seg når man ikke ser hverandre på lenge. Er det ikke vanlig at følelsene ikke er på topp hele tiden? Går jo opp og ned. Da de går ned, så må man liksom bare jobbe for å få de tilbake.

Hun har jo ikke vært i et langt forhold før, så jaa... er jeg på bærtur? :p

 

Synes det var rart hun ikke engang ville se det ann først. Mener hun har tatt en forhastet beslutning på akkurat dette =/

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10399895

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10591355

 

Bare litt om hvordan følelser tydeligvis kan forsvinne *poff* for jenter.. Har ikke hørt om gutter som har gjort det samme, egentlig.. Da merker man som regel at det skranter på interessen endel på forhånd.

 

Etter min erfaring har jenter en mye større tendens til å tenke i negative spiraler for seg selv. Dvs. at de kan sitte alene og faktisk tenke følelsene vekk, selv om de faktisk er der, helt til de blir borte. Jeg var hvertfall omvendt, når vi ikke var sammen, fikk jeg ingen "nye" grunner til å miste følelser, og husket kun det positive. Mens andre tydeligvis fabrikerer grunner når de sitter alene, også blir det en negativ spiral..

 

Men, jeg kom greit over det, så det gjør nok du og :)

Endret av toth
Lenke til kommentar

Traff ei søt jente på fest i helga. Nå hadde vi ikke noen lang, konstruktiv debatt før vi begynte å kline, men det var fint å føle seg litt satt pris på for første gang på gudene vet hvor lenge.

 

Fikk nummeret hennes og vi har kontakt, men har egentlig ingen forhåpninger. Det jeg derimot har, er litt bedre selvtillit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...