Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dumpet i dag :(:(:( Skjønner ikke =/ Var med på hytta hennes, men måtte hjem etter 5 dager. Vi hadde det såå bra hele tiden! Hadde ikke sett hu siden jeg dro. 3 uker siden ca, og nå har hun plutselig ikke følelser for meg lenger? Verken vil hu prøve mer i det hele tatt =(

Tips til bra måte å prøve å få hun til å få følelsene hennes tilbake?

 

Da synes jeg du skal snakke med henne og få en skikkelig forklaring på dette. Kan hende at hun plutselig har funnet seg en annen, men har ikke respekt nok kanskje til å si det til deg. Og hvis dette er tilfelle kommer det til å gnage det innvendig. Skjedde med meg, fikk ikke noe svar bare ble dumpa, fant ut på egen hånd at du hadde drevet men noen bak ryggen min mens vi var sammen, da det skjedde mistet jeg all respekt for henne og saken var ute av verden;)

Nei hun var på hytta med familie bare, så er nok ingen andre. Alt jeg kan tenke meg er at det var lang tid siden vi så hverandre. Klart følelser vil endre seg når man ikke ser hverandre på lenge. Er det ikke vanlig at følelsene ikke er på topp hele tiden? Går jo opp og ned. Da de går ned, så må man liksom bare jobbe for å få de tilbake.

Hun har jo ikke vært i et langt forhold før, så jaa... er jeg på bærtur? :p

 

Synes det var rart hun ikke engang ville se det ann først. Mener hun har tatt en forhastet beslutning på akkurat dette =/

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10399895

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10591355

 

Bare litt om hvordan følelser tydeligvis kan forsvinne *poff* for jenter.. Har ikke hørt om gutter som har gjort det samme, egentlig.. Da merker man som regel at det skranter på interessen endel på forhånd.

 

Etter min erfaring har jenter en mye større tendens til å tenke i negative spiraler for seg selv. Dvs. at de kan sitte alene og faktisk tenke følelsene vekk, selv om de faktisk er der, helt til de blir borte. Jeg var hvertfall omvendt, når vi ikke var sammen, fikk jeg ingen "nye" grunner til å miste følelser, og husket kun det positive. Mens andre tydeligvis fabrikerer grunner når de sitter alene, også blir det en negativ spiral..

 

Men, jeg kom greit over det, så det gjør nok du og :)

Rart ass. Burde hvertfall ikke gjort det HELT slutt og gitt det litt tid.

Hun kommer til meg i morgen igjen så vi kan få pratet mere om dette her.

Går rundt å tenker på det hele tiden. Må bare ha svar! =/

Lenke til kommentar
Gjest guest_bøbab

hmm.. vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. akkurat fått kontakt igjen med ei jente jeg gikk på skole med for 2-3 år siden,bor ca 3 timer unna meg, vi var aldri noe close. nå har hun plutselig begynt å skrive med meg invitert meg til byen hennes for å ta en "fest" senere i høst, skjønner ikke helt hvorfor, da jeg ikke er særlig god med folk og hun er direkte motsatt, skikkelig partygirl, samme gjelder utseendet, er ikke akkurat good looking eller populær. Føler på en måte at hun alltid har behandlet meg fair though, som den eneste jenta jeg vet om. alltid likt denne jenta helt siden jeg ble kjent med henne :/ har i grunn tenkt på henne i flere år, og nå tenker jeg på henne 24/7, det gjør meg gal, spesielt nå som jeg skal starte på skole

 

Så hvordan skal jeg tolke dette? Vi er helt forskjellig som person, og hun vil ha meg på besøk, eller vil hun? er det bare noe hun skriver på kødd?

Lenke til kommentar
Gjest guest_bøbab
Hvorfor i helvete skal ho ha skrivd det som kødd? Er ho 12 år? Og du sier at ho alltid har behandlet deg fair, så hadde jeg vært deg hadde jeg besøkt ho og tatt en fest ;) Ellers kommer du til å angre, tror iallefall jeg.

 

18 år

Lenke til kommentar
hmm.. vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. akkurat fått kontakt igjen med ei jente jeg gikk på skole med for 2-3 år siden,bor ca 3 timer unna meg, vi var aldri noe close. nå har hun plutselig begynt å skrive med meg invitert meg til byen hennes for å ta en "fest" senere i høst, skjønner ikke helt hvorfor, da jeg ikke er særlig god med folk og hun er direkte motsatt, skikkelig partygirl, samme gjelder utseendet, er ikke akkurat good looking eller populær. Føler på en måte at hun alltid har behandlet meg fair though, som den eneste jenta jeg vet om. alltid likt denne jenta helt siden jeg ble kjent med henne :/ har i grunn tenkt på henne i flere år, og nå tenker jeg på henne 24/7, det gjør meg gal, spesielt nå som jeg skal starte på skole

 

Så hvordan skal jeg tolke dette? Vi er helt forskjellig som person, og hun vil ha meg på besøk, eller vil hun? er det bare noe hun skriver på kødd?

 

 

Ikke bli helt paranoid. Hun har mest sannsynlig behandlet deg "fair", siden du alltid har behandlet henne "fair". Slapp av og kos deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...