Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du gjør det rette, gå videre. For all del, ikke prøv deg på henne om hun har ny type. Det blir ikke bare dumt for deg, men kan også ødelegge for disse to, og tro meg, det er veldig smertefullt. Jeg er nemlig i den situasjonen selv, at damas eks har ødelagt for oss og nå er det over. Føler meg helt forferdelig, og jeg er ganske uforstående til hvordan man kan være så.. frekk, eller i det hele tatt ha samvittighet for å kunne ødelegge for oss som hadde det så bra. Det er bare dårlig gjort. Men slik er det jo, kjærlighet og den pakka der kan få folk til å gjøre hva som helst.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest15

Ååå, jeg blir gal!

Jeg er en femten år gammel jente, og jeg har snakket en del med en fyr som er ganske mye eldre enn meg. Og jo mer vi snakker, jo mer skjønner jeg at jeg faktisk er blitt forelsket i han... Han er utrolig snill, morsom, søt og lett å snakke med, og vi satt oppe i hele går natt og bare snakket i telefon og på msn.

Jeg skjønner ikke hva han vil med det, men han gjør ikke annet enn å bare være grei, og han sier hele tiden hvor søt han synes jeg er... Begge vet jo at det ikke kan bli noe av det, uansett hvor mye jeg har lyst.

Han sier at han normalt ikke har så stor interesse for folk som er såpass mye yngre, men at jeg er noe spesielt. Åå, hvorfor sier han sånne ting?

 

Jeg klarer ikke å tenke på annet enn han nå... Og vil dere vite det mest patetiske? Han er 27.

Lenke til kommentar

Det er for stor aldersforskjell. Han er snart passert 30, du er enda ikke ferdig med ungdomsskolen (evt skal begynne på Videregående til høsten). I mine ører høres det ihvertfall veldig galt ut. Nå vet ikke jeg noe som helst om denne fyren, men det kan jo hende han bare lurer deg for å prøve å få sex. Har han hintet frempå om noe som helst seksuellt ?

 

Jeg sier ikke at det ikke kan fungere. Men det blir feil med så stor forskjell. Ihvertfall i mine øyne.

Lenke til kommentar

Lukter veldig ulv i fåreklær. Sett bort fra at han fullt mulig kan være så hyggelig som han er. Så skal man være litt kritisk også. Hvis han noen gang hinter fram til å møtes så prøv å først virk positiv til å snu om til å si nei for å se reaksjonen hans. Hvis han ikke er den han påstår han er så har han en viss grense for hovr lenge han gidder å holde på.

 

Og som Kanonkent sa. Når du er 18 og kan kjøre bil og kjøpe alkohol så er han 30 og de fleste i den alderen har vært innom tanken på barn. Det er den største fellen med sånne aldersforskjeller. De nærmere 30 tallet er i en fase av livet hvor de begynner å tenke på å stifte familie osv. Selvfølgelig ikke alle, men tanken slår seg sikkert.

 

Kjærlighet er kjent for å ikke ha noen grenser. Men det finnes mange der ute som ikke har grenser OG ikke er ute etter kjærlighet. Så pass deg ;) Når det er sagt så er det jo fullt mulig du har møtt en som er skikkelig ålreit, men da skjønner han nok selv at det beste er å forbli venner.

Lenke til kommentar
Han sier at han normalt ikke har så stor interesse for folk som er såpass mye yngre, men at jeg er noe spesielt. Åå, hvorfor sier han sånne ting?

Ærlig talt?

 

Fordi han vet godt at slike ting fungerer veldig bra å si til femtenåringer når man er en eldre "gutt".

Og du er desverre levende bevis på at det virker, du blir fryktelig sjarmert av at "en så voksen person syns du er verdt å bruke tida på".

Lenke til kommentar

*glem det, jeg skriver for mye tull*

 

 

Hovedpoenget i det jeg hadde skrevet er at jeg ikke ville rådet en 15-åring til å bli altfor mye involvert med en 27-åring. 12 år mellom funker, men da bør begge to helst være 10 år eldre.

Endret av Llandari
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...