Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Trenger sårt noen tips. Er en 20 år gammel gutt som enda ikke har vært i noe seriøst forhold. Ei heller særlig med flørting (bortsett fra ett par episoder hvor jeg har vært så full at jeg ikke har lagt merke til at jenter har lagt ann på meg). Problemet er at jeg er veldig veldig sjenert ovenfor jenter. Sliter enda med kviser og "ser skjeivt". Dette har forårsaket att jeg aldri har vært frempå når det gjelder jenter. Får beskjed om at jeg ikke skal bry meg om skjellinga, at det ikke har noe å si, men klarer det ikke.

`

Noen som har noe hjelpende å si?

 

Håper jeg har postet riktig plass. :)

 

 

Først å fremst må du være mer sikker på deg selv. Det er sjelden du får ei dame, når du er så redd for a snakke med dem, pga. småe ting.

 

Som mange, så anbefaler jeg deg å lese Pick-Up-Artists Guide to Sjekking. The Easy Way. - tråden. Les førstepost, og kanskje sjekk lenger inn i tråden for flere tips. Du finner garantert masse interessant der.

 

Pick-Up-Artists Guide

Endret av Creowks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, det forstår jeg, men gjør jo litt med selvtiliten min. Jeg får ta en prat med legen. Men når det gjelder skjelling er det ett veldig irriterende problem. Føler at det ikke er like lett å vise jenta at det er hun jeg ser på liksom. Men jeg får vel prøve å bare ikke tenke på det, men er liksom ikke bare-bare.

Lenke til kommentar
Gjest Lufteren

En ting må jeg bare si. (har ikke noe med det ovenfor så sorry for at jeg bryter litt inn)

 

Jenter... Gode GUD dere er flinke til å. Vet ikke jeg. Dele opp setninger og finne ut at vi sier noe feil :s Har vel skjedd meg 5 ganger nå i løpet av en uke at jenta har blitt skuffa, nekta å høre på min forklaring og etterhvert kommet tilbake og sagt at hu overreagerer litt noen ganger. Men nå... Det gikk over alle hav. Hu sier at hu vil ta det rolig og ikke noe sex osv. Det forstår jeg godt og støtter :) Jeg sier jeg er forelska i hu og kan tenke meg å bli sammen med hu som hu kan tenke seg også.

 

Så når jeg sier at hu er venninna mi som jeg er veldig veldig glad i. (direkte sitat) Så sender a meg *leisegfjes* *gråtefjes* og *knust hjerte* og logger av... Jeg får nesten anfall av det her. Jenta er fantastisk bortsett fra at hu klarer å midt i en samtale bli knust av en uskyldig kommentar og bli sur. Nå gidder ikke jeg å sende melding først!

 

Takk for meg :)

Lenke til kommentar
Hva med å unngå å si ting feil? Når man har litt fartstid med jenter, lærer man seg å passe seg for hva man sier :p

Jeg har lært det, og nekter å bruke lærdommen! :p

 

Enhver potensiell jente får beskjed om at fenomenet, kjent som jentetolkning, utgår fullstendig! De har med å ta alt jeg sier i beste mening.

Jeg vil ikke høre et eneste "prøver du å si at jeg er feit?".

Lenke til kommentar
Gjest Lufteren
Hva med å unngå å si ting feil? Når man har litt fartstid med jenter, lærer man seg å passe seg for hva man sier :p

Har 2,5 år forhold bak meg så jeg har driti på draget et par ganger før også. Men setninga "Du er venninna mi som jeg er veldig veldig glad i" sier jo at hu betyr mer for meg enn hva ei vanlig venninne gjør. Men neida. Det var ordet venninne som var gæli sa hu. Snakker igjen nå og kom litt nærmere etter den der.

 

Er bare det at den setninga er så harmløs som en kanin. Og hu klarte å få den til å være rene svartbjørnen. Men joda. Skal møte hu til helga og håper det blir en koselig helg :)

Lenke til kommentar

Folk reagerer helt forskjellig på sånt. Jeg selv hadde nok kanskje begynt å lure litt på om jeg hadde mistolket signalene fra den andre personen. Men hadde hold det for meg selv da, til jeg var sikker på hva :D

 

Kan bety masse. Kommer vel bare på hvordan hver enkelt tolker det/sier det.

Endret av Creowks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...