Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først trodde jeg hun bare hadde slettet meg og blokket meg (jeg fant henne ikke på søk), men fikk en kamerat til å søke på navnet hennes og da fant han heller ingenting. (han kan ikke være blokket, hun addet aldri han)

 

det er mulig å gjøre slik at fremmede på facebook ikke finner deg selv om de søker etter deg. ifjor høst fant jeg ut at ei veninne av lillesøs er gift med en jeg var på rekrutten med. selv om han så jeg var på hennes venneliste fant han meg ikke da han søkte etter meg nettop fordi jeg hadde satt restriksjoner på hvem som kunne finne meg på facebook. satser en tier på at veninnen din kan ha gjort det samme.

Lenke til kommentar
Først trodde jeg hun bare hadde slettet meg og blokket meg (jeg fant henne ikke på søk), men fikk en kamerat til å søke på navnet hennes og da fant han heller ingenting. (han kan ikke være blokket, hun addet aldri han)

 

det er mulig å gjøre slik at fremmede på facebook ikke finner deg selv om de søker etter deg. ifjor høst fant jeg ut at ei veninne av lillesøs er gift med en jeg var på rekrutten med. selv om han så jeg var på hennes venneliste fant han meg ikke da han søkte etter meg nettop fordi jeg hadde satt restriksjoner på hvem som kunne finne meg på facebook. satser en tier på at veninnen din kan ha gjort det samme.

 

Det er jo selvsagt mulig, men hvorfor skal man begrense dette? (hvorfor gjorde du det?)

 

Hvis det var meg hun ikke ville ha noen kontakt med i det hele tatt så kunne hun jo like godt ha blokket meg. (vi har få/ingen felles venner) (Hun hadde ikke slike settings for toppen 1 uke siden)

Lenke til kommentar
Det er jo selvsagt mulig, men hvorfor skal man begrense dette? (hvorfor gjorde du det?)

 

jeg var egentlig ikke klar over at jeg hadde satt det såpass strengt så jeg endret på det da jeg fikk vite på det slik at folk som søker etter meg finner meg.

 

Alright.

 

Ba en kamerat (den ene felles vennen, hihi) om å sjekke om hun faktisk hadde slettet profilen sin. Det hadde hun.

 

Jeg skal ikke begynne å fundere over hvorfor hun slettet Facebook-kontoen sin, det kan jo være en million årsaker til det.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Da kan jeg informere om at jeg og jente x bare er venner. Noe som i og for seg er greitt, dog jeg ikke hadde hatt noe imot å ha henne som kjæreste.

 

Du hadde ikke hatt noe imot å ha henne som kjæreste? Slik du skriver det virker det som om du vil ha henne som kjæreste. Hvorfor er det da greit at dere bare er venner? Jeg vet folk er forskjellige når det kommer til det å være venner etter "let's just be friends"-punktet, men hallo? Hva ville du egentlig?

 

Forøvrig er jeg helt forvirret etter forrige, som etter nærmere 2 måneder med dating og plenty med fysisk kontakt og flørting sa hun at hun ikke så på meg som mer enn en venn. (jeg har whinet litt her før, men nå kommer resten)

 

Hun sa ting som; "Jeg gleder meg til hver gang jeg ser deg", "Jeg liker deg veldig godt", "Å være med deg er gøyere enn å være med venninne mine" og "Jeg vil jo ha en kjæreste." (sistnevnte var etter jeg kysset henne første gang)

 

Når i tilegg hun aldri hadde noe problemer med å kysse/la meg ta på henne når vi så på film/gjorde whatever, tror jeg jeg har god grunn til å være forvirret. I tillegg så var det dager hun egentlig skulle være med venninnene sine hvor hun "ryddet" de vekk for å være meg. Vitner dette om at hun bare ser på meg som en venn? (hun er ikke typen til fuck buddy/friends with benefits opplegget) Jeg vil si nei.

 

Litt vel mye ranting, men helt seriøst, jeg har vel litt rett å være forvirret etter en slik behandling? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Lufteren

Xtra: Det kan ikke være at hu ble lei eller følte at du ikke tok initativet? Gudene vet. Jenter er noen rare vesener. Og har noen rare handlinger til tider.

 

Har skrevet her før om mine "problemer" og velger å legge fram litt til. Kort oppsummering:

 

Slutt mellom meg og eks for et par måneder sia. Vi var venner med mulighet for mer og det har gått greit, men jeg har avslutta det på en måte siden jeg ble litt mer seriøs med ei jente. Har ikke møtt hu, men jeg vil ikke kose på ei jente for så å skrive melding til ei annen at jeg vil ha hu.

 

Nå har det seg sånn at jeg begynner å bli usikker. Veldig usikker. Eksen min sa for en uke siden at hu skjønte hvor glad hu virkelig var i meg og at det var mer enn venn. Følte da at jeg hadde et veiskille. Satse på hu nye eller gå tilbake til eksen. Valgte å ikke gi noe klart svar til eksen og prøve meg framover med hu nye. Som har gått greit bortsett fra et par episoder hvor hu har klikka på meg for ting jeg ja kanskje har sagt feil, men ikke ment sånn hu trodde.

 

Så de siste dagene har jeg vært på vippepinnen om jeg vil satse på hu eller ikke. Planlagt å møtes i helga, men jeg vet ikke lenger. Jeg vet jeg var forelska i hu og har for første gang latt alle følelsene få si sitt. Men når alt kommer til alt så vet jeg ikke om hu er typen min. Som sagt så driver jeg og vipper og akkurat da sendte hu en melding om at går det ikke med meg så har hu andre som er klare bak meg. Sjokka som jeg var spurte jeg om hu flørta med dem. Klart hu gjør sa hu.

 

Etter et par meldinger om sånn så sendte hu "Tror du jeg er dust eller?" Jeg skjønte da at det var en spøk, men hva skal jeg tro når hu sier det? Jeg sa at hjernen min ikke funker sånn at jeg hører en ting og tror noe annet. "Ulike vi da" svarte hu. Jeg lurer på om dette er dråpen som får det til å renne over. Eller om jeg bare regner det som en unnskyldning til å backe unna. For jeg har tenkt på det. Hu var tidlig ute med å kalle meg player og har vært redd for det hele tiden siden hu har blitt playa to ganger. Så hu kommer vel til å stemple meg som player hvis jeg kutter nå.

 

Tror jeg velger å bryte det. Har vært for mange varsler som jeg ikke har hørt på fordi jeg har latt følelsene styre denne gangen. Dette er av typen som kommer til å klikke også. Siste gang jeg lar følelser styre alt. Fra nå av skal det røres inn en god del fornuft også. Og fornuften sier at jeg har driti meg ut for eksen min og mista sjansen der =/

 

Er det jeg som oppfører meg rart eller møter jeg bare de sprøeste kvinnemenneskene? Er vel en fin liten blanding tenker jeg. Noen tanker på min situasjon? Hadde vært fint å høre noen andre sine innspill så jeg ikke sitter som kongen på haugen og styrer.

Lenke til kommentar
Xtra: Det kan ikke være at hu ble lei eller følte at du ikke tok initativet? Gudene vet. Jenter er noen rare vesener. Og har noen rare handlinger til tider.

 

Jeg tok iniativ, så det var det ikke.

 

Hun ble lei? Det kan det jo godt være, men følte virkelig at vi hadde noe spesielt der, som jeg ikke gidder å kaste vekk ved å "bare være venner", så derfor ga jeg beskjed om at hvis vi bare kunne være venner uten en mulighet for noe mer, da kom hun ikke til å se meg igjen. Jeg kunne virkelig ikke gått på kompromiss med meg selv og "gått inn for" å bare være venner med henne, når vi hadde det så fint sammen.

 

Om din situasjon: Dropp hun "andre", hva du vil gjøre med eksen din, der har jeg intet forslag.

Lenke til kommentar
Gjest Lufteren
Jeg tok iniativ, så det var det ikke.

 

Hun ble lei? Det kan det jo godt være, men følte virkelig at vi hadde noe spesielt der, som jeg ikke gidder å kaste vekk ved å "bare være venner", så derfor ga jeg beskjed om at hvis vi bare kunne være venner uten en mulighet for noe mer, da kom hun ikke til å se meg igjen. Jeg kunne virkelig ikke gått på kompromiss med meg selv og "gått inn for" å bare være venner med henne, når vi hadde det så fint sammen.

 

Om din situasjon: Dropp hun "andre", hva du vil gjøre med eksen din, der har jeg intet forslag.

Så hvis jeg forstår det rett så har hu droppa ut etter at du stilte et ultimatum? Hu var vel ikke klar for å gå inn i noe seriøst selv om det virker ganske rart med den oppførselen i 2 måneder. Kjærlighet har noen rare og fæle perioder, men når de er over så er det som regel veldig godt.

 

Liten oppdatering her: Hun "andre" brøt sin egen stillhet med å sende at "Gaven er ordna". Bra taiming av meg å ha bursdag like før jeg møter hu -.- Jeg vet ærlig talt ikke åssen jeg kan si det på "best måte" uten å såre hu. Lurer på om jeg bare skal møte hu også gi hu en sjanse. Jeg skylder hu vel det egentlig.

Lenke til kommentar
*klappe på*

 

 

Noe spesielt som hendte?

(hvis jeg får spørre).

Tja, hendelsesforløp:

 

Ballz: Hvordan er det med "oss" nå egentlig?

Jente x: Ehh, for å være helt ærlig, er jeg på en måte forelsket i en kompis... Og når han kommer til byen når skolen begynner skal vi se om det kan bli noe.

Ballz : Jeg ser : ) Men vi er venner da, uten at det blir noe rart i mellom oss?

Jente x : Jepp: )

 

Kan få mer om ønskelig.

 

Du hadde ikke hatt noe imot å ha henne som kjæreste? Slik du skriver det virker det som om du vil ha henne som kjæreste. Hvorfor er det da greit at dere bare er venner? Jeg vet folk er forskjellige når det kommer til det å være venner etter "let's just be friends"-punktet, men hallo? Hva ville du egentlig?

 

 

Dypt, dypt inne i meg ville jeg nok ha henne som kjæreste. Men det er ikke verdens undergang, for jeg hadde på en måte allerede gitt henne litt opp.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...