Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg savner henne. Hver dag, savner jeg henne. Det har gått flere måneder nå, men

lengselen etter henne forsvinner ikke. Kan ikke følelsene gi seg? Jeg orker ikke mer.

Hadde jeg bare kunne slått av følelsene, hadde jeg gjort det. Kommer faen ikke over hun. :(

 

Jeg vet ikke hva foranledningen til dette er, men du kommer til å komme over henne. Jeg trodde ikke at jeg skulle greie å komme over eksen min heller, men gjett hva - det har jeg gjort. Gi det litt tid, prøv å bruk tiden din sammen med gode venner og du skal se at du snart "glemmer" henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vel i min tid tilbrakt mye tid sammen med gutter som jeg viste likte meg VELDIG godt, uten å være i stand til å gjengjelde følelsene deres på samme nivå .. :ermm:

 

EDIT: Til mitt forsvar har det ofte vært ufattelig snille og gode gutter som jeg hadde lyst å ha følelser for. Desverre kan ikke hjernen bestemme over hjertet

Endret av L_C
Lenke til kommentar
Jeg får litt dårlig samvittighet av å lese hvordan mange gutter blir knust av at jenter "Leker" med følelsene deres, og gir dere falske forhåpninger...

 

Amen to that, brother. (ja, jeg vet du er jente)

 

Det virker som om en del jenter vil unngå å såre gutten ved å si ting som "vi kan fortsatt være venner" eller "det er ikke deg, det er meg". Men i realiteten er det de gjør er å gi guttene falske forhåpninger som sårer enda mer når det kommer fram at det ikke er aktuelt å bli mer enn venner.

 

Gutt18: Det blir nok neppe noe mer enn venner ut av dere.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg gjennomgår As-we-speak det med at en jente leker med følelsene mine og gir meg falske forhåpninger. Hun prøver å overbevise meg om at det blir noe, men jeg vet egentlig at det bare er tull. For noen dager siden fikk jeg vite at en annen vennine hadde visse følelser for meg, jeg var da ganske kjapp med å fortelle hun at jeg ikke følte det samme. Hjelper ingen å dra det ut når det ikke ender noe sted.

Lenke til kommentar

Jeg ble ufattelig forelsket i en som holdt et kurs på jobben min for noen år siden. Han kom fra en annen by i andre enden av landet, men var i min by i en periode på 1 mnd først, og kom senere tilbake og var i byen i en uke på grunn av jobben. Vi rota litt og sendte MASSE tekstmeldinger. Jeg var så forelska at jeg gikk rundt og smila konstant. Han dro tilbake til sin by, og fortsette å ha kontakt via msn. Han ringte også av og til.

 

Han fortalte at han hadde følesler for meg. MEN. Ting var vanskelig. Det kunne ikke fungere. osvosv.

 

I sannhet tror jeg han ikke hadde de rette følelsene for meg, men ville unngå å såre meg ved å si det rett ut. Det som da skjedde var at jeg i 3 mnd hadde verdens verste kjærlighetessorg der jeg ikke tenkte på noen andre.

 

Så jeg har lært at man ikke bør gi uklare beskjeder

Lenke til kommentar
Altså, dem har hatt følelser for hverandre.. Plutselig sitter dem der aleine, begge er litt småbrisne og litt småkåte, da kan fort ting skje, og ikke minst glemmes :roll:

 

Ja sant! En ting er at det er slutt, men de har en gang vært jævlig glade i hverandre. Da er det lett å glemme hvorfor det ble slutt når begge to koser seg, er litt brisne og har det gøy. Nei fysj..

 

Jeg vet dette egentlig var litt utdebattert, men jeg må bare kommentere den der..

 

NEI! Det er ikke lett å glemme i det hele tatt at man er opptatt om man elsker partneren sin. Hørt sånn sprøyt.

Lenke til kommentar

Det hender at folk er utro. Om de glemmer eller ei kan diskuteres, men det er mange ting som kan føre til at man er "uheldig" og er borte på noen som ikke er kjæresten.

 

F.eks om man har kranglet med kjæresten sin. Da er det sikkert lett å glemme hvor glad man egentlig er i denne. Så gir man f**** og kliner litt med x'n. Eller en annen.

 

Jeg har NULL erfaring BTW. Jeg er totalt imot utroskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...