Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Yeah. Men jeg støtter deg fullt når det gjelder å ikke drikke!

 

Det var hyggelig av deg å si. Jeg liker rett og slett ikke å drikke. Mens samboeren min og hans venner lett kan NYTE ei flaske vin, ser jeg rett og slett ikke vitsen i å drikke alkohol når jeg ikke finner nytelse i det. Derfor blir jeg sittende edru når vi er på parmiddager og lignende med hans venner

 

Å drikke alkohol er noe jeg gjør fordi jeg "må" en gang iblant for å unngå spørsmål. Hvorfor drikker du ikke, er du gravid?!? Og da kun dersom jeg er i festlig lag med mine egne venner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når vi snakker i kjærlighetstråden, må jeg bare utdype min kjærlighet til Torres som scorte mot Tyskland.. Dermed vant Spania EM 08 :)

 

^2. Har aldri følt noe slikt for en gutt siden Championsleague finalen i 2005.

 

Det var hyggelig av deg å si.

 

:D

Lenke til kommentar
Det hender at folk er utro. Om de glemmer eller ei kan diskuteres, men det er mange ting som kan føre til at man er "uheldig" og er borte på noen som ikke er kjæresten.

Nei.

F.eks om man har kranglet med kjæresten sin. Da er det sikkert lett å glemme hvor glad man egentlig er i denne. Så gir man f**** og kliner litt med x'n. Eller en annen.

Nei.

Er så enig med L_C, er man sur på typen/dama og er på fest, kan det fort skje noe :)

Nei.

 

Så enkelt er det i min bok. Jeg er ikke "uheldig", jeg "glemmer" ikke dama og "gir f*** og kliner litt", og det skjer aldri noe "fordi jeg er sur og på fest".

 

Herregud da, er det bare meg som besitter et snev av selvkontroll, respekt for kjæresten, og tillt her inne?

Jeg har hatt seriøse forhold i til sammen minimum 6 år nå, og tingene dere nevner har aldri vært et problem, hverken for meg eller partner. Og hele tiden har jeg hatt venninner og exer som jeg omgås, med og uten den aktuelle kjæresten.

Hadde kjæresten vært slik at hun "fort var uheldig på fest", hadde det vært på huet ut momentant. Jeg orker ikke være sjalu, og jeg orker ikke at noen er det mot meg.

Mangel på tillit er umiddelbart drepen på et forhold jeg befinner meg i.

 

Dere som sliter med sjalusien og tilliten må gjerne finne hverandre! :)

For min del finner jeg meg heller ei med like mye selvkontroll og respekt for partneren som meg selv.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Støtter toth i denne diskusjonen. Utroskap skal man ha nulltolleranse for.

Dobbelstøttet!

 

Jeg ser den at noen kan miste hemninger i fylla og sånt. Men da får de roe ned og ikke bruke det som unnskyldning. Hadde jeg vært utro i fylla så hadde jeg ikke beskyldt det med fylla. Da hadde det kanskje vært som noen sier pga en krangel. Eller kanskje jeg burde gå dypere i meg og tenke "Hvorfor var jeg utro?" Gir hu meg ikke det jeg trenger?

 

Og L_C. Bra at du ikke drikker uten å ha noen grunn. Er sånn selv jeg. Har jeg ikke lyst eller noen grunn til å drikke det så dropper jeg. På fredag satt jeg og drakk vann og Sprite i 3 timer fordi alle andre maste på at jeg skulle drikke :innocent: Var riktignok full den kvelden, men det var 12 og gadd ikke å bli det igjen 3 :roll:

 

BTW: Jeg er ikke utro-typen. One girl, one love. her snakker vi av den gammeldagse sorten :p

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det hender at folk er utro. Om de glemmer eller ei kan diskuteres, men det er mange ting som kan føre til at man er "uheldig" og er borte på noen som ikke er kjæresten.

Nei.

F.eks om man har kranglet med kjæresten sin. Da er det sikkert lett å glemme hvor glad man egentlig er i denne. Så gir man f**** og kliner litt med x'n. Eller en annen.

Nei.

Er så enig med L_C, er man sur på typen/dama og er på fest, kan det fort skje noe :)

Nei.

 

Så enkelt er det i min bok. Jeg er ikke "uheldig", jeg "glemmer" ikke dama og "gir f*** og kliner litt", og det skjer aldri noe "fordi jeg er sur og på fest".

 

Herregud da, er det bare meg som besitter et snev av selvkontroll, respekt for kjæresten, og tillt her inne?

Jeg har hatt seriøse forhold i til sammen minimum 6 år nå, og tingene dere nevner har aldri vært et problem, hverken for meg eller partner. Og hele tiden har jeg hatt venninner og exer som jeg omgås, med og uten den aktuelle kjæresten.

Hadde kjæresten vært slik at hun "fort var uheldig på fest", hadde det vært på huet ut momentant. Jeg orker ikke være sjalu, og jeg orker ikke at noen er det mot meg.

Mangel på tillit er umiddelbart drepen på et forhold jeg befinner meg i.

 

Dere som sliter med sjalusien og tilliten må gjerne finne hverandre! :)

For min del finner jeg meg heller ei med like mye selvkontroll og respekt for partneren som meg selv.

 

Helt enig. Mitt siste samboerskap gikk heden pga at hun hadde seg med en kollega på firmafest. Jeg har aldri vært sjalu og har bestandig stolt på mine partnere. Jeg vet ærlig talt ikke om denne hendelsen har forandret meg, men jeg håper virkelig ikke det. Jeg håper at jeg klarer å stole på fremtidige partnere.

 

Jeg har aldri tenkt tanken på å være utro. Det er faktisk veldig enkelt å holde seg unna. Selv har jeg bare tenkt på hun som sitter hjemme hvis sjansen har bydd seg, å det har den gjort - flere ganger. For meg handler det om å respektere seg selv og sin partner. Jeg driver ikke å puler rundt nå som jeg er singel heller. Ingen kommer ned i buksa mi uten en "større" forpliktelse.

Lenke til kommentar
Jeg driver ikke å puler rundt nå som jeg er singel heller. Ingen kommer ned i buksa mi uten en "større" forpliktelse.

Der er vi ganske like.

Jeg har ikke "one night stands" i det hele tatt. Når jeg klarer å la det være som singel, er det selvsagt enda lettere som opptatt.

Lenke til kommentar
Da gjorde dama det slutt..

 

Do tell.

Hun følte at vi ikke kjente hverandre godt nok osv, det gikk for fort i svingene. Hun er ikke villig til å prøve å ordne opp, eller snakke om det..

Hmm, med andre ord har dere ikke vært sammen så lenge?

Det varte en måned, jeg vil ikke si at vi er gamle heller. Jeg starter i 10ende, hun i 9ende.

Lenke til kommentar

Hva skal man si, forhold i den alderen kan variere i seriøsitet og varighet. Det er vel heller sjeldent at man sin livsledsager på ungdomsskolen. Prøv heller å se positivt på det, da har du en hel sommer du kan bade, flørte og feste og kose deg på ! Ta den helt ut, og bare gjør ting som du selv vil!

 

Stå på! :)

Lenke til kommentar
Hva skal man si, forhold i den alderen kan variere i seriøsitet og varighet. Det er vel heller sjeldent at man sin livsledsager på ungdomsskolen. Prøv heller å se positivt på det, da har du en hel sommer du kan bade, flørte og feste og kose deg på ! Ta den helt ut, og bare gjør ting som du selv vil!

 

Stå på! :)

hehe, takk for støtten. Jeg skal hvertfall prøve, det er ikke så lett. Jeg synes vi hadde helt fint jeg ..

Lenke til kommentar
Hva skal man si, forhold i den alderen kan variere i seriøsitet og varighet. Det er vel heller sjeldent at man sin livsledsager på ungdomsskolen. Prøv heller å se positivt på det, da har du en hel sommer du kan bade, flørte og feste og kose deg på ! Ta den helt ut, og bare gjør ting som du selv vil!

 

Stå på! :)

 

Dropp den delen så skal du se det går enda bedre. Visst du er ute etter noe som varer da. Visst du vil ha engangskos er festing ganske vesentlig.

Lenke til kommentar
Hva skal man si, forhold i den alderen kan variere i seriøsitet og varighet. Det er vel heller sjeldent at man sin livsledsager på ungdomsskolen. Prøv heller å se positivt på det, da har du en hel sommer du kan bade, flørte og feste og kose deg på ! Ta den helt ut, og bare gjør ting som du selv vil!

 

Stå på! :)

 

Dropp den delen så skal du se det går enda bedre. Visst du er ute etter noe som varer da. Visst du vil ha engangskos er festing ganske vesentlig.

Jeg har aldri rørt alkohol, så det slipper dere å bekymre dere for :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjeste

Gøy å høre at det ene forholdet som faktisk kunne blitt noe, har jeg klart å kaste vekk.. En haug med noen idiotiske misforståelser...

 

Nå er jeg blitt en av de søte guttene.. Er mye med jenter, men det er ingen som ser på meg som mer enn en venn.. Hvis jeg så mye som prøver meg, backer de unna... Senest i kveld ble jeg presset vekk.. Blir så oppgitt av følelsen.. Jeg er også typen som sjeldent får høre hemmeligheter... Er så lei!

 

Jenten jeg er hypp på nå for tiden var j*vlig teit mot meg i dag, blir virkelig satt ut av at hun viser alle gutter mye oppmerksomhet - utenom meg..

Lenke til kommentar
Hva skal man si, forhold i den alderen kan variere i seriøsitet og varighet. Det er vel heller sjeldent at man sin livsledsager på ungdomsskolen. Prøv heller å se positivt på det, da har du en hel sommer du kan bade, flørte og feste og kose deg på ! Ta den helt ut, og bare gjør ting som du selv vil!

 

Stå på! :)

 

Dropp den delen så skal du se det går enda bedre. Visst du er ute etter noe som varer da. Visst du vil ha engangskos er festing ganske vesentlig.

 

Bare så det er sagt, så sa jeg aldri noe om alkohol i den sammenhengen. Ei heller å finne seg noen å rote med, flørte og rote er 2 forskjellige ting, ihvertfall hos meg. Det går strålende fint å feste uten alkohol, og uten å hoppe på en random jente :) Mine tanker var bare at han må tenke positivt fremover, slik at han får en finfin sommer :)

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...