Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Tenker han føler seg passe høy i hatten.

 

"Hei jeg er en kar på 24 som har gjort ei på 16 gravid. Derfor tvang foreldra våre oss til å gifte oss og på toppen av det hele kommer NRK og dekker hele greia. Siste gang jeg drekker himbrent borte hos Nilsen!"

 

NB! Tar forbehold mot at ingenting i teksten min er realistiske tanker og minner om at det er min frie fantasi som leker seg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Under et år? :wow:

 

Dette skriker feil på så altfor mange måter. Jeg tror faktisk at bibelbeltet er grunnen.

Etter bryllupet fortel Håvard til nrkhordaland.no at han og Amanda har kjent kvarandre i eitt år, og at dei har eit veldig godt forhold.

Jeg overdrev når jeg skrev under. Det er visst i hele 1 år! :D

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Sliter med å komme meg avgårde på jobb om dagene. Våkner tidsnok og hele pakken, men så kikker jeg bort på det herlige damemennesket som ligger ved siden av meg. Da måå jeg bare ha 5 minutter til :love:

 

Takk og lov for flexitid, hvis ikke hadde jeg vært nødt til å begynne å stå opp tidligere.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg graut. Tenker på henne hele tiden, vi gjorde det slutt for et par uker siden. Jeg har hele tiden gitt inntrykk av at jeg savner henne, noe jeg gjør (selv om jeg bremser litt for ikke å virke helt emo). Forrige uke forteller hun meg at hun fortsatt har mange følelser for meg, mer enn hun trodde, og at hun savner å kalle meg kjæresten sin. Vi bestemmer oss for å møtes, hun spør om jeg vil sove over. Det var nok litt dumt. Selv om det ikke "skjedde" noe som du som leser sitter og tenker, var det nok dumt ikke å bare møtes en kort stund. Eller hva?

 

Jeg føler hun gir meg falske forhåpninger, nå tror jeg ikke hun er like "begeistret" lenger. De siste dagene har det blitt mer og mer venneforhold mellom oss to, jeg tror ingen av oss egentlig ønsker det. Selv om hun har mistet mange av følelsene hun trodde hun hadde for meg, sier hun at hun har lyst til å være sammen med meg, men klarer ikke helt å finne tilbake til gløden. Hvordan skal jeg tolke det?

Lenke til kommentar

Ikke sitt og "tolk" det, er umulig å forstå seg på kvinner på slike områder, ene øyeblikket vil hun ha eple, i det andre appelsin og når hun får begge deler er hun likevel ikke fornøyd.

 

Hvis du vil ha henne som kjæreste, go for it, gjør det du kan for å prøve å få forholdet til å fungere.

 

Hvis du er usikker, heller gi faen og kos deg som single, møt andre jenter og bare ha det morro. Ikke waste tia på å sitte og analysere i fleng.

 

My 2 pence.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, det beste du kan gjøre nå, er å holde deg unna henne. Gjør det klart for henne hva du vil, du savner henne, og vil ha henne tilbake. Så går du ut og har det GØY og koser deg i mellomtiden, og la hun få tid til å tenke over hva hun egentlig vil.

 

Funker det, så er jo det good :) Funker det ikke, så tro meg da vet du at det hadde ihvertfall ikke hjulpet å være desperat og mase på henne 24/7

 

My one pence

Lenke til kommentar

Nå er jeg nesten på gråten her :no:

Fikk akkurat vite at jenta jeg har vært forelsket i en stund, og som har skjønt at jeg har vært det akkurat har funnet ut at det ikke kommeer til å "funke" mellom oss.. :(

 

Og hun er den eneste jenta jeg har klart å være sossial og alt slik med.. Jeg er et null når det gjelder å snakke med jenter..

Lenke til kommentar

indie: Sjekket nettopp innom tråden, var litt intressant lesing det som stod der ja :)

 

Erasus: Har bestemt meg for å bli bedre på der punktet ja.. Vil ikke ende opp som evig ungkar :p

 

Suka: Hehe, skal prøve det.. Jeg overdreiv kanskje litt i stad når jeg skrev at jeg er et null når det gjelder jenter ,jeg klarer fint å snakke med dem.. Eneste er at jeg alltid til slutt begynner å snakke om helt uintresante ting :p

 

EDIT: Måtte fikse et par "leifer" :p

Endret av Arekey
Lenke til kommentar

Det er jenter overalt, de er ikke mangelvare. Du kan treffe de hvor som helst. På trening, på jobb, på fest/sosial samling, ja til og med skolen er også et greit sted å treffe jenter.

 

Det er virkelig kjipt å få høre noe sånt, men ikke si til deg selv at hun var din eneste sjangse, det er bare slikt som trekker deg ned.

Lenke til kommentar

Trenger sårt noen tips. Er en 20 år gammel gutt som enda ikke har vært i noe seriøst forhold. Ei heller særlig med flørting (bortsett fra ett par episoder hvor jeg har vært så full at jeg ikke har lagt merke til at jenter har lagt ann på meg). Problemet er at jeg er veldig veldig sjenert ovenfor jenter. Sliter enda med kviser og "ser skjeivt". Dette har forårsaket att jeg aldri har vært frempå når det gjelder jenter. Får beskjed om at jeg ikke skal bry meg om skjellinga, at det ikke har noe å si, men klarer det ikke.

`

Noen som har noe hjelpende å si?

 

Håper jeg har postet riktig plass. :)

Endret av OMartin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...