Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om jeg er dum.

Jenter: Om ei jente snakker om at hun vil ha sin egen sang (jeg skriver sanger ja), og jeg sier jeg kan skrive en. Og når jeg skriver en, som ikke er kjærlighetsrelatert og hun leser den og lurer på om jeg kan forklare den, noe jeg på en måte gjør. Og i dagene etterpå er hun ikke så veldig interresert i å snakke med meg lengre, er det da et eller annet hint jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om jeg er dum.

Jenter: Om ei jente snakker om at hun vil ha sin egen sang (jeg skriver sanger ja), og jeg sier jeg kan skrive en. Og når jeg skriver en, som ikke er kjærlighetsrelatert og hun leser den og lurer på om jeg kan forklare den, noe jeg på en måte gjør. Og i dagene etterpå er hun ikke så veldig interresert i å snakke med meg lengre, er det da et eller annet hint jeg har gått glipp av?

 

Hun er forelska i deg?

Lenke til kommentar

Ehh.... hvorfor sletter en person Facebook-profilen sin? (Hadde limited profil, MASSE bilder og MASSE aktivitet)

 

Først trodde jeg hun bare hadde slettet meg og blokket meg (jeg fant henne ikke på søk), men fikk en kamerat til å søke på navnet hennes og da fant han heller ingenting. (han kan ikke være blokket, hun addet aldri han)

 

(det funket ikke mellom oss)

Lenke til kommentar

Ballus: Hmm.. jenter er rare dyr. Kanskje hun søkte etter en type kjærlighetserklæring fra deg? Og så fikk hun noe helt annet, og dette "såret" henne. Kanskje hun tror hun føler mer for deg enn det du gjør. Oftest vil jenter noen vei med det, når man spør om en sånn tjeneste. Å få skrevet en sang om seg er kjemperomantisk, og gjør at hun føler seg spesiell. Derimot, om du skrev en sang om hvor kul hun er som klarer å spytte større klyser enn gutta, er nok det et nederlag i hennes øyne.

 

Men hvis du har prøvd å prate med henne etterpå og hun er overlegen, kan du la være å ta kontakt og se om hun kommer krypende tilbake (siden du egentlig ikke har gjort noe galt i den forstand :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...