Gå til innhold

Demo av Colin McRae: DiRT (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjører spillet på min laptop:

 

ATI X1600 (nyeste driver her, uten den ser himmelen i spillet jævlig ut)

Core Duo 2.0 GHZ

1,5 GB RAM

 

Alt går veldig smootht på high settings. Husk å still ned oppløsningen ned til 640 x XXX

8701685[/snapback]

Ja, grafikken er nydelig ved 640 x 480. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg kjører spillet på min laptop:

 

ATI X1600 (nyeste driver her, uten den ser himmelen i spillet jævlig ut)

Core Duo 2.0 GHZ

1,5 GB RAM

 

Alt går veldig smootht på high settings. Husk å still ned oppløsningen ned til 640 x XXX

8701685[/snapback]

Ja, grafikken er nydelig ved 640 x 480. :ermm:

8702677[/snapback]

 

Faktisk så ser grafikken fortsatt bra ut med den oppløsningen. Litt blury med ellers, jævlig bra!

Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med ytelsen, og spiller på 1280x800 med alt på low og uten AA. Nativ oppløsning for meg er 1920x1200 så grafikken er mildt sagt ikke vakker.

 

AMD Athlon X2 4200+

2x1028 MB PC5300 RAM

ATI Radeon X1950PRO

 

Er kanskje skjermkortet som ikke strekker til?

 

 

Ellers syns jeg styringen er vanvittig kronglete. Man får ingen flyt i spillet, og bilene overstyrer som et uvær. Kjører med Logitech G25, og har sittet og justert innstillingene i flere timer nå uten å finne det helt perfekte.Jeg hadde håpet at dett spillet var nærmere GTR2 enn NFS, men ble desverre skuffet der.

Lenke til kommentar

Jeg synes dette var helt horribelt i fohold til kjørefølelse. Følte jeg hadde null kontroll på spakene, og bremsene er alt for harde, gassen unaturlig og bilen oppfører seg virkelig ikke bra.

 

Det er rett tilbake til Richard Burns Rally - har aldri opplevd noe spill som er så naturtro, og å måtte bremse og kontrastyre i et spill er en drøm!

 

Håper virkelig RB kommer i oppusset utgave...

Lenke til kommentar

Kuul demo, virker lovende dette spillet, digger headcam view ihvertfall.

Sliter ikke med ytelses problemer.

 

Kan spille i 1920x1200 med alt på medium , 1680x1050 med alt på high, specs i sig under.

 

Eneste jeg skulle ønske de kunne gjøre noe med er nå man kjører av veien, så burde man bare kunnne kjøre av gårde, lei av at bilen blir resat etter noen meter utenfor. Fett å dette ned en fjellside :)

 

Han karleseren har mange dumme komentarer :( Får kansje prøve 360 demoen også da.

 

Til de som syns spillet er mindre realistisk kjøremessig, så leste jeg et sted at de denne gangen har valgt å kutte ned på realisme og heller gå for bedre fysik motor , så blir vel en liten konkurent av motorstorm kansje.

 

Ser ikke helt hva problemet er med styringen men?

Endret av miracl
Lenke til kommentar

Trodde faktisk dette spillet skulle bli et av årets høydepunkter når det gjelder bilspill, men den håpløse styringen ødelegger jo totalt hele spillet. Som om det ikke var nok, inneholder det også Starforce. :sick:

 

Nei dette var triste greier. Smekk på fingrene til Codemasters! :mad:

Lenke til kommentar

RBR er det nok bare til å glemme, da både mannen og utvikleren dessverre har takket for seg på den fronten.

 

Når det gjelder CMR: DiRT, så satt jeg med samme oppfatning som mange andre etter å ha spilt PC-versjonen: kontrollene var dårlige, det var som å dure avgårde med en båt og så videre. Det er en eneste og enkel forklaring på det: framerate. Fysikksimuleringene er så bundet opp til framerate at dersom ting går treigt, så blir det helt umulig å kjøre som man forventer. Smekket inn Xbox 360-demoen i dag, og det var et helt annet spill. Dette er lover faktisk mye bedre enn hva jeg hadde trodd, og som andre sier, etter hvert som kan skrur opp vanskelighetsgraden blir det mer og mer realistisk (det er kun den midterste og enkleste vanskelighetsgraden som er tilgjengelig på demoen).

 

Tror detta blir skitgøy, jeg.

 

(PS: Flatout: Ultimate Carnage på Xbox 360 i juni også. og Forza 2. Det blir mye bilkjøring framover)

Lenke til kommentar
Oooo sinnsykt bra... bare digger sånne spill.. må vel vei å finne fram rattet ;p

8704754[/snapback]

Jeg fikk ikke det gamle Thrustmaster Ferrari FF-rattet mitt til å funke på pc-demoen... :( Og det trådløse tastaturet mitt har av en-eller-annen grunn en ekstrem forsinkelse på nesten ett sek på dette spillet...... hmmmm.

 

Uansett sikkert et veldig fett spill, men mitt Geforce 7600GT er nok i slappeste laget for dette her. :blush:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...