Gå til innhold

Demo av Colin McRae: DiRT (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Vil heller tro dette er et MUST HAVE på 360, med tanke på den gode onlinestøtten de har. DIRT er et spill som jeg tror blir utrolig moro online.

8693076[/snapback]

 

Støtter den, Avean baserer utsagnet sitt på 1 uttalelse på første siden som ikke engang nevner noe om grafikken.

 

Back to topic.

Startet å laste ned demoen til både pc og 360en nå. Har fysikk eksamen i morgen, så blir nok ingen spilling på meg i dag. Skal derimot ha det gøy med demoen i helgen :)

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Svært dårlig fart fra Gamer i dag?  Får vanligvis makset ut linjen på BitTorrent (800 kb/s), men nå ligger den og suser på 250 kb/s ..

8690468[/snapback]

 

Vi har omkonfigurert litt i dag for å løse problemene for de som sitter med TDC og Tele2-linje. I den forbindelse kan det ha skjedd ting som gjør at det går saktere. Flere som har opplevd tregere nedlastingshastighet?

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Kan ikke alle de som ikke får det til å fungere, (altså at det ikke starter opp, bare ligger i bakgrunnen og bruker prosessor) legge ut maskin specs.

 

så kan man jo se om det er no felles hardware som lager problemer.  :hmm:

 

Spec:

 

WinXp Pro

P4 2,6Ghz

1,28Gb DDR

Ati X800XL

Audigy player

8693692[/snapback]

 

Win XP

 

P4 3,06 ghz

512 mb ram :dribble:

Ati X800

Audigy no greier

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Vi har omkonfigurert litt i dag for å løse problemene for de som sitter med TDC og Tele2-linje. I den forbindelse kan det ha skjedd ting som gjør at det går saktere. Flere som har opplevd tregere nedlastingshastighet?

 

Mvh,

Amund

 

Ja, jeg har. Lå på sjokkerende 80 kb/s idag. Ikke noe å skryte av :p

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Har Vista 64-bit og 8800GTS selv og det kjørte som en drøm her, skjermkortet svetter ikke engang. Spiller alt på Ultra i 1280x1024 med forca 16x Anti-Aliasing :p

 

Spillet var dritfett men tipper dette er noe MUST HAVE på Playstation 3 istedet.

Virker som fleste som har prøvd det på PC er imponert men de på Xbox360 er skuffet, tror det er en del bedre grafikk på PC virker det som.

8692569[/snapback]

 

 

Hvilken driverversjon bruker du?

Endret av Ovatius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Skal det ennå være slik at online-delen blir slik at man ikke kjører mot andre biler når det gjelder folk, men bare tider?

 

Jeg kommer til å savne sjansen til å smette forbi en kar i 150 som bremser i svingen ;]

Lenke til kommentar

Til alle de som plages med å få dette til å starte.

 

har lest litt rundtomkring, og det ser ut til at det rett og slett er skjermkortet.

ihvertfall i mitt tilfelle. jeg leste på et forum at det krever minst ati x1300, og dette tyder jo ikke veldig bra for meg med x800. :(

 

det var og noen teorier at det var Starforce, i konflikt med daemon tools, men det tviler jeg på.. har prøvd både deaktivering og uinstallering -> funkar inte.

Lenke til kommentar
Kan ikke alle de som ikke får det til å fungere, (altså at det ikke starter opp, bare ligger i bakgrunnen og bruker prosessor) legge ut maskin specs.

 

så kan man jo se om det er no felles hardware som lager problemer.  :hmm:

 

Spec:

 

WinXp Pro

P4 2,6Ghz

1,28Gb DDR

Ati X800XL

Audigy player

8693692[/snapback]

 

Win XP

 

P4 3,06 ghz

512 mb ram :dribble:

Ati X800

Audigy no greier

8694162[/snapback]

 

Vista Ultimate 32-bit

Athlon Turion 64 ML-57 2GHz

2GB RAM

ATi Mobility Radeon Xpress 200 (og ja - jeg vet det suger vilt)

 

----

Hvis det er skjermkortet hadde det jo vært kjekt med ei melding om det, og ikke bare at den står i bakgrunnen og pøser på med arbeid til CPU... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Fy f*******! :dribble:

 

Jeg er målløs - dette er den råeste opplevelsen jeg har hatt på LANG tid i spillverdenen...

 

Windows Vista, 1920x1200 med alle settings på max (bortsett fra SS som sto på 2) - spillet gikk glatt som bare f***, merket ikke en dritt til hakking eller noe som helst... Og FOR en grafikk :dribble:

 

Gleder meg sinnsykt til å prøve dette spillet med 360-rattet mitt! Har ikke prøvd på 360, kun på PC foreløpig - men daaamn, alle kronene til mitt 8800GTX har nå fått sin begrunnelse og mer til!

 

Kjøpes! :w00t:

Lenke til kommentar
Har Vista 64-bit og 8800GTS selv og det kjørte som en drøm her, skjermkortet svetter ikke engang. Spiller alt på Ultra i 1280x1024 med forca 16x Anti-Aliasing :p

 

Spillet var dritfett men tipper dette er noe MUST HAVE på Playstation 3 istedet.

Virker som fleste som har prøvd det på PC er imponert men de på Xbox360 er skuffet, tror det er en del bedre grafikk på PC virker det som.

8692569[/snapback]

 

Vil heller tro dette er et MUST HAVE på 360, med tanke på den gode onlinestøtten de har. DIRT er et spill som jeg tror blir utrolig moro online.

8693076[/snapback]

 

Tror ikke dette blir noe bra online, onlinedelen er bra på PC også men når du kjører mot klokka bare så blir det veldig lite involverende.

Lenke til kommentar
Buggy delen blir jo sånn at du kan presse osv. Rally blir som vanlig, du kjører evt mot et ghost av den andre bilen.

 

Jeg håper i allefall at de ikke forandrer noe på det, da jeg mener dette er mest riktig.

8694504[/snapback]

 

Quote meg selv, vil tro at du får all full contact action du vil ha i buggy delen. At du bare har klokka å kjøre mot i rally, blir jo mest riktig. De kan evt legge inn et ghost hos alle om du vil se den du kjører mot.

Lenke til kommentar
Har Vista 64-bit og 8800GTS selv og det kjørte som en drøm her, skjermkortet svetter ikke engang. Spiller alt på Ultra i 1280x1024 med forca 16x Anti-Aliasing :p

 

Spillet var dritfett men tipper dette er noe MUST HAVE på Playstation 3 istedet.

Virker som fleste som har prøvd det på PC er imponert men de på Xbox360 er skuffet, tror det er en del bedre grafikk på PC virker det som.

8692569[/snapback]

 

 

Hvilken driverversjon bruker du?

8694420[/snapback]

Nyeste betadriver.

Lenke til kommentar
Vi har omkonfigurert litt i dag for å løse problemene for de som sitter med TDC og Tele2-linje. I den forbindelse kan det ha skjedd ting som gjør at det går saktere. Flere som har opplevd tregere nedlastingshastighet?

 

Mvh,

Amund

 

Ja, jeg har. Lå på sjokkerende 80 kb/s idag. Ikke noe å skryte av :p

8694196[/snapback]

 

Blir det gjort noe for å få tilbake den "gamle" hastigheten? Slik det er nå, vel, fungerer det heller dårlig. Da vil jeg heller ha tilbake FTP -nedlasting.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...