Gå til innhold

Demo av Colin McRae: DiRT (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
cmrdirtsn3.png

8706572[/snapback]

 

Haha :thumbup:

 

Bare så det er sagt, dette spillet var aldri ment å være veldig realistisk. Spill serien solgte dårlig i USA, derfor har de lagt til et par andre typer "modes" og tonet ned realismen. Det har alle previews sagt fra dag 1. Så det blir litt feil å være skuffet over at spillet ikke er veldig realistisk.

Lenke til kommentar
cmrdirtsn3.png

8706572[/snapback]

 

Haha :thumbup:

 

Bare så det er sagt, dette spillet var aldri ment å være veldig realistisk. Spill serien solgte dårlig i USA, derfor har de lagt til et par andre typer "modes" og tonet ned realismen. Det har alle previews sagt fra dag 1. Så det blir litt feil å være skuffet over at spillet ikke er veldig realistisk.

8707463[/snapback]

 

Huff, flere måneder med venting på noe så sørgelig... :(

Lenke til kommentar

Rekommenderet specs:

- Windows XP/Vista. CHECK! Vista Home Premium og XP Pro

- DirectX 9.0c CHECK!

- Intel Core 2 Duo @ 2.66Ghz or Athlon X2 3800+ CHECK! [email protected]

- 2GB RAM. CHECK!

- Graphics Card: GeForce 8800 or Radeon X1950 CHECK! Asus Radeon x1950Pro

- Sound Card: Creative Sound Blaster X-Fi Sound Card. :(

 

Så jeg kan ikke kjøre smooth på 1680*1050 på grynn av lydkort..? :p

 

Edit: Neida, men sliter litt på medium på 1366*768 også. Krever sykt mye cpu med den fysikken.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Virker som om skjermkortet er det viktigste her, spesielt på høyere oppløsninger, jeg har en middels CPU, x2 4400+ @ 2.42GHz (~4800+), og et 8800GTX, som mange mener er overkill til min CPU. Men, når jeg kjører 1920x1200 med alt på ultra og det går smooth som bare juling, da klager jeg ikke. Bruker 158.43-FW for Vista.

Lenke til kommentar

Grafikkmessig var spillet ganske spennende, men med den styringa så plager det meg lite at jeg ikke får kjørt det med 2560 x 1600 på 30" min :!:

 

Blir nok garantert ikke noe Collin Mcarcade på meg. Kan like gjerne spille Flatout 2 og RB rally til det kommer et skikkelig spill...

Lenke til kommentar
Grafikkmessig var spillet ganske spennende, men med den styringa så plager det meg lite at jeg ikke får kjørt det med 2560 x 1600 på 30" min :!: 

 

Blir nok garantert ikke noe Collin Mcarcade på meg. Kan like gjerne spille Flatout 2 og RB rally til det kommer et skikkelig spill...

8708035[/snapback]

 

Som mange har nevnt, det var en demo med bare middlels og letteste vanskelighetsgrad aktivert, regner nok med at, som på Forza2-demoen, man kan aktivere mye større realisme-grad i fullversjon.

 

Uansett digget jeg opplevelsen, riktignok funket det litt dårlig med tastatur, men da jeg koblet min 360-wireless kontroller til PC'n var det som å spille på 360, med bedre og mer høyoppløselig grafikk :)

Lenke til kommentar
Jeg satt ny verdensrekord på den banen med Buggybilene!  :wow:

01:07.69

 

Spiller x360 versjonen. Trodde aldri jeg skulle klare å slå den forrige verdensrekorden.  :blink:

 

Forrige rekorden var på 01:08.10

8708299[/snapback]

 

Nice :thumbup: Prøvde å ta den selv i går, ga meg på 01:08:71 :(

Lenke til kommentar
Nice  :thumbup: Prøvde å ta den selv i går, ga meg på 01:08:71  :(

8708483[/snapback]

 

Var noe lignende jeg kom på i går også, skjønner ikke helt hvordan jeg klarte det i dag. Men moro var det! :)

8708587[/snapback]

 

 

Jeg klarte 01:05.97 før i dag:) Ganske så fornøyd med den.

 

edit: klarte 01:03.19 for 2 minutter siden ;)

Endret av Nvidia89
Lenke til kommentar

World Record er vel bare den ekte verdensrekorden for den banen. Også har spillerne av Dirt hatt på lett vanskelighets grad i spillet sånn at den blir slått helt enkelt.

____________

 

Det er dumt at du bare kan kjøre tre runder på 360, er det sånn på PC også?

Lenke til kommentar
Ja, de forsvinner hver gang du går ut av buggy delen av spillet. Samme skjer med de andre.

8709306[/snapback]

 

Doh! Så "World Record" har ingenting med de andre som har testa demoen?

 

Gah, nedtur!

8709312[/snapback]

 

Nei, world record er vell bare den ekte som står bokført på den banen der. Eller bare en utviklerne har funnet på.

Lenke til kommentar
Grafikkmessig var spillet ganske spennende, men med den styringa så plager det meg lite at jeg ikke får kjørt det med 2560 x 1600 på 30" min :!: 

 

Blir nok garantert ikke noe Collin Mcarcade på meg. Kan like gjerne spille Flatout 2 og RB rally til det kommer et skikkelig spill...

8708035[/snapback]

 

Som mange har nevnt, det var en demo med bare middlels og letteste vanskelighetsgrad aktivert, regner nok med at, som på Forza2-demoen, man kan aktivere mye større realisme-grad i fullversjon.

 

Uansett digget jeg opplevelsen, riktignok funket det litt dårlig med tastatur, men da jeg koblet min 360-wireless kontroller til PC'n var det som å spille på 360, med bedre og mer høyoppløselig grafikk :)

8708140[/snapback]

 

Jeg testet det litt med min trådløse RF rumblepad(logitech) jeg også, men jeg klarte ikke å justere styringa bra nok for den analoge spaken...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...