Gå til innhold

Demo av Colin McRae: DiRT (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Er demoen kopibeskyttet av StarForce? Faen, jeg som ikke ville ha det makkverket på min pc. Jeg sverget og aldri ha det på pc'en min igjen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hvorfor i svarta får jeg beskjed om at "det ikke er en gyldig win32 fil" når jeg prøver å pakke ut da? Lasta ned demoen 4 ganger fra gamer.. 1 gang fra codemasters og noen andre "løine" sider.. ^^ Noen som kan detta her eller?? hehe jeg vil prøve.....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Er demoen kopibeskyttet av StarForce? Faen, jeg som ikke ville ha det makkverket på min pc. Jeg sverget og aldri ha det på pc'en min igjen.
Jeg gidder ikke engang laste det ned med mindre Starforce-versjonen som kommer på fullversjonen blir cracket.

8700960[/snapback]

 

Viste ikke at StarForce fulgte med. Faen! Vil ikke ha det på min maskin. Blir ikke noe fullversjon her heller da.

Lenke til kommentar
Er demoen kopibeskyttet av StarForce? Faen, jeg som ikke ville ha det makkverket på min pc. Jeg sverget og aldri ha det på pc'en min igjen.
Jeg gidder ikke engang laste det ned med mindre Starforce-versjonen som kommer på fullversjonen blir cracket.

8700960[/snapback]

 

Viste ikke at StarForce fulgte med. Faen! Vil ikke ha det på min maskin. Blir ikke noe fullversjon her heller da.

8700982[/snapback]

 

Hva er starforce, og hva er galt med det? :ermm:

Endret av leedsunited
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Vel, det virker ikke som StarForce ble igjen på pc'en når jeg avinstallerte Colin McRae demoen. Har sett under 'enhetsbehandling' og det ligger ikke noe der, noe det skal gjøre hvis StarForce er igjen. Puh, håper jeg slapp det møkket. :)

Lenke til kommentar

Er det noen andre som merket at sensitiviteten på PC demoen var helt spinnvill?

Prøvde med gamepad også, men hjalp ingenting. Fikk heller ikke stilt inn noe :hrm:

x360 versjonen derimot der var det tilpasset bra.

Noen andre som har problemer med ekstrem sensitivitet på pc demoen?

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar
Det er den værste type kopi"beskyttelse" som eksisterer. Har ikke noe imot SecuROM etc.

8701074[/snapback]

 

Har skjønt at StarForce er dårlig, men det hadde vært artig å vite hva det er som gjør at folk unngår å kjøpe spill, bare fordi de inneholder det. :ermm:

Endret av leedsunited
Lenke til kommentar

Minimum specs for å kjøre PC demoen:

 

- Windows XP

- DirectX 9.0c

- Pentium 4 @ 3.0GHz or Athlon 64 3000+

- 1GB RAM.

- Graphics Card: GeForce 6800 / Radeon X1300 or above

- DirectX Compatible Sound Card

 

Rekommenderet specs:

- Windows XP/Vista.

- DirectX 9.0c

- Intel Core 2 Duo @ 2.66Ghz or Athlon X2 3800+

- 2GB RAM.

- Graphics Card: GeForce 8800 or Radeon X1950

- Sound Card: Creative Sound Blaster X-Fi Sound Card.

 

Nok så heftige krav til hardwaren! :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...