Gå til innhold

Demo av Colin McRae: DiRT (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de som ikke får startet spillet;

Jeg gjorde dette etter tips fra forumet hos codemasters :

-Slå av komprimering på den driven/folderen der spillet er installert.

-Kjør setup på nytt og velg repair.

Kjør!

8717758[/snapback]

 

Hva mener du med: Slå av komprimering på den driven/folderen der spillet er installert.

 

Vil spille dette spille.

Har: - RADEON x700 Series

- AMD Athlon 3200

- 1 gb RAM

 

Er det får dårlig??

Lenke til kommentar
Noen som har testet dette med G25?

8724428[/snapback]

Ja

8724664[/snapback]

 

Delvis... testa bittelitt, og rattet står montert opp bak prosjektorn, testa bare spelet så vidt med tastaturet og pc skjermen, men krefter tilbake funksjonen (foreceedback) funka på rattet høyrde eg.... lurte virklig kva som dreiv å rista slik bak meg, satt med headphones.

Lenke til kommentar

Når jeg starter demoen tar det litt tid, og har da svart skjerm en liten stund. (Har litt old PC så sikkert derfor) Dette er ikke no problem, men da jeg har svart skjer kommer det en 3-4 "knitre/sprake" lyder, noen som opplever det samme som meg ??...

Lenke til kommentar

Har spilt demoen til x360, siden jeg fikk den ned for noen dager siden. Kan bare si at dette blir sinnsykt rått.. Kjørefølelse og grafikk er helt topp, riktignok litt arcade preg over kjøringen i forhold til tidligere spill, men jævlig morro.

Demoen ser utrolig bra ut og jeg spiller på 100" lerret med en sony ruby 1080p projektor. Spiller også fullversjonen av Forza 2, men grafikken er mye bedre på Colin dirt. Kjørefølelsen i Forza er mye mer simulering og "ekte" racing. Uansett to knallspill..

Gleder meg sykt til Colin Dirt!

Lenke til kommentar

Kan teste litt meir no snart...

Prøvde bare kjapt i går, da med automatgir...

 

Skal teste med manuell gir nuh snart.

 

Klikk under for å sjå eit bilde av settingsene som kom opp automagisk når den fant ut at eg hadde G25 rattet.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dirtsl9.jpg
Endret av Cornel
Lenke til kommentar
For de som ikke får startet spillet;

Jeg gjorde dette etter tips fra forumet hos codemasters :

-Slå av komprimering på den driven/folderen der spillet er installert.

-Kjør setup på nytt og velg repair.

Kjør!

8717758[/snapback]

 

Hva mener du med: Slå av komprimering på den driven/folderen der spillet er installert.

 

Vil spille dette spille.

Har: - RADEON x700 Series

- AMD Athlon 3200

- 1 gb RAM

 

Er det får dårlig??

8726332[/snapback]

 

- RADEON x700 Series

- AMD Athlon 3200+

- 1 gb RAM

 

Er det får dårlig?? Demoen starter ikke, den ligg bare å bruker 80-99% av CPU'en. Mest sannsynlig for dårlig skjermkort...Kan det ikke være en veg å "lure" demoen på? Vil prøve dette spille. Har ventet SÅ J**** LENGE...også funker det ikke...

:mad:

Lenke til kommentar

Har testet det endel med G25, og jeg må si jeg er skuffet. Styringen er langt fra direkte. Det er rett og slett skikkelig irriterende å spille!

 

Jeg har ikke funnet noen måte å gjøre styringen mere direkte på, det eneste man kan justere i spillet er hvor sterk force feedbacken skal være...Og det hjelper meg svært lite. Håper de har fikset dette i ferdigversjonen, da det egentlig er det eneste negative jeg har å si om spillet :roll:

Lenke til kommentar
Hvilke shader-versjon bruker Colin McRay Dirt?

8724969[/snapback]

 

3.0

8731826[/snapback]

Bah..

Da er det på tide å oppgradere skjermkortet snart skjønner jeg. Får hverken spilt dette, nye splinter cell, eller andre 3.0-spill :(

x800GTO ftw!

8731878[/snapback]

 

Da er jeg like glad jeg oppgraderte skjermkortet til ett x1600PRO med shdaer 3.0 da.. Selv om det ikke har like bra flyt som gamle kortet hadde.

x800PRO ViVo kortet mitt er erklært pensjonert.. :tease:

Lenke til kommentar
litt mye dødgang på rattet i 360 versjonen (nitro ratt)

men klarer å vinne med de 2 rally bilene.

blir nok hardt å vinne i fullversjon på vanskelig nivå?

 

veldig gøy.

8735180[/snapback]

 

 

Er man en god sjåfør så har ikke ratt så veldig mye å si :p

 

Får vel anskaffe meg ratt ut på høsten, prøvde G25 og sete på et spill på PS3, det var driiit rått !

 

Blir garantert mange sene "rally" kvelder.. :)

Lenke til kommentar
Har testet det endel med G25, og jeg må si jeg er skuffet. Styringen er langt fra direkte. Det er rett og slett skikkelig irriterende å spille!

 

Jeg har ikke funnet noen måte å gjøre styringen mere direkte på, det eneste man kan justere i spillet er hvor sterk force feedbacken skal være...Og det hjelper meg svært lite. Håper de har fikset dette i ferdigversjonen, da det egentlig er det eneste negative jeg har å si om spillet  :roll:

8729976[/snapback]

 

Hva er det med Codemasters og inputlag på ratt? Jeg gleda meg vilt til TOCA 3 skulle komme ut, men jeg avinstallerte det etter to timer pga den trege styreresponsen :thumbdown:

Lenke til kommentar
Har testet det endel med G25, og jeg må si jeg er skuffet. Styringen er langt fra direkte. Det er rett og slett skikkelig irriterende å spille!

 

Jeg har ikke funnet noen måte å gjøre styringen mere direkte på, det eneste man kan justere i spillet er hvor sterk force feedbacken skal være...Og det hjelper meg svært lite. Håper de har fikset dette i ferdigversjonen, da det egentlig er det eneste negative jeg har å si om spillet  :roll:

8729976[/snapback]

 

Hva er det med Codemasters og inputlag på ratt? Jeg gleda meg vilt til TOCA 3 skulle komme ut, men jeg avinstallerte det etter to timer pga den trege styreresponsen :thumbdown:

8738169[/snapback]

 

TOCA 3 er jo kongespill. Med G25 er det en drøm å kjøre, så ekstremt godt veigrep!! :w00t:

Lenke til kommentar
For de som ikke får startet spillet;

Jeg gjorde dette etter tips fra forumet hos codemasters :

-Slå av komprimering på den driven/folderen der spillet er installert.

-Kjør setup på nytt og velg repair.

Kjør!

8717758[/snapback]

 

Hva mener du med: Slå av komprimering på den driven/folderen der spillet er installert.

 

Vil spille dette spille.

Har: - RADEON x700 Series

- AMD Athlon 3200

- 1 gb RAM

 

Er det får dårlig??

8726332[/snapback]

 

- RADEON x700 Series

- AMD Athlon 3200+

- 1 gb RAM

 

Er det får dårlig?? Demoen starter ikke, den ligg bare å bruker 80-99% av CPU'en. Mest sannsynlig for dårlig skjermkort...Kan det ikke være en veg å "lure" demoen på? Vil prøve dette spille. Har ventet SÅ J**** LENGE...også funker det ikke...

:mad:

8729850[/snapback]

 

Jeg mener at spillet skal fungere med X700.

Det du må sjekke er om drive/folder er komprimert, teksten på foldere og filer vil da være blå. Skrus av ved å høyreklikke og velge "advanced" og slå av "compress contents to save disk space".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...