Gå til innhold

Demo av Colin McRae: DiRT (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Wow, nå har jeg kjørt litt, må si meg kraftig imponert. Legger ved et bilde av herligheten, slik ser det ut med alt på Ultra i 1280x1024, kjører forøvrig helt glatt. Vet ikke helt hva FPS ligger på, men vil tippe mellom 30-60, varierer litt avhengig av detaljene, men er ikke merkbart at FPS-en forandres.

 

Stort bilde

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-44194-1180046904_thumb.jpg

post-44194-1180047302_thumb.jpg

 

Edit: La ved et bilde til.

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox'en stod på fra ca kl 21 igår, og i hele natt, når jeg stod opp for å sjekke før jeg dro på jobb i 06 tida, så var den på 97%. Tok sin tid kan man si.

 

Jeg lastet ned pc versjonen igår kveld. Og testet dette, har en p4 3,2ghz, 2gb ram, 7600GT, og det gikk greit på rally, men i buggy biten slet litt siden det var flere biler der sikkert, og dette var i 800x600 Men det tok noen minutter fra jeg klikket på ikonet til spillet var igang. Pussig.

 

Og jeg er forholdsvis skuffet, spillet ser meget bra ut, ingen tvil om det. Men kjørefølelsen funka dårlig for meg gitt. Buggy delen virket mere ekte i kjøringa. Håper det er masse instillinger på fullversonen. Jeg testet med G25 rattet og dette er et must. Så derfor venter jeg nok på PS3 versjonen.

Lenke til kommentar

Skikkelig nedtur synes jeg. Dette lover ikke bra... Jeg hadde gledet meg skikkelig til dette spillet, men de har smurt på altfor mye effekter, store texturer og altfor heftig polygonbruk. Blury og båtlignende kjørefølelse var det også sammen med veldig overdreven bruk av bloom....

 

Jeg kjører Flatout 2 i 2560 x 1600 på 4 x antialising uten problem. På Dirt så sleit jeg med å kjøre 1280 x 1024 på den gamle samsung 19" skjermen min!!

 

Grafikken er bra, menyene har en typisk "After Effects" look som også er gansky fanzy. Men det lille ekstra på grafikken koster for mye!

 

Tipper at man ikke kan kjøre dette på 1600 x 1200 med 8800gtx engang uten å få dårlig framrate...

Lenke til kommentar
Hei,

 

Hvordan er realismen hvis man sammenligner med RB Rally?

8698055[/snapback]

 

 

Det minner litt om RB rally faktisk, men jeg synes nesten RB rally er lettere å navigere en dette... Mulig det har noe med den dårlige framraten jeg fikk.

 

RB rally forøvrig et meget bra rallyspill som jeg har hatt mye glede av...

Lenke til kommentar
Hei,

 

Hvordan er realismen hvis man sammenligner med RB Rally?

8698055[/snapback]

litt mye arcade men du spiller på det enkleste nivået,skal være"mye" vanskeligere på høyere vanskelighetsgrad i fullversionen

8698073[/snapback]

 

Det får vi håpe. Denne demoen var ikke akkurat i nærheten av RB desverre.

 

Flere som syns det er stor forskjell når du kjører fra de forskjellige kameravinklene?  Når jeg ser utenfra får jeg følelsen av at bilen svever over bakken, sitter jeg derimot med kameraet inni bilen får jeg en helt annen opplevelse, snodig ...

8698447[/snapback]

 

Litt enig i det ja. Synes panser og bumper var greie vinkler. Men det virker som bilen forsetter og styre etter man har rettet opp rattet, danser bortover liksom. Mulig dette er bare "driving aids" og justeringer man kan ordne når fullversjonen kommer.

Lenke til kommentar

Jeg har et ATI v7350. Starter fint her, men er jo omtrent ikke spillbart... Har testet i 2560 x 1600/ 1920 x 1200 og 1280 x 800. Sistnevnte begynte å nærme seg en spillbar framrate, men ikke bra nok...

 

Jeg ligger på ca 9500 score i 3dmark 05/ og 5300 i 06 versjonen med dette kortet.

 

Om den endelige versjonen blir så tung så må jeg bygge meg en htpc eller noe om jeg skal spille Dirt. Blir ikke aktuelt å bytte ut dette kortet hvertfall...

 

Tipper et 8800GTS på tv'n i stua med 1366 x 768 vil gå glatt nok...

Lenke til kommentar

Samme her, har X850XT PE.

CMR DRIT :-( Kun for kort med shader model 3.0 leste jeg nå et annet sted.

Jaja, hadde sikkert blitt skuffa uansett. Så ikke noe særlig ut på ingame video på dinside eller itavisen for et par uker siden ihvertfall.

Endret av hwe
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...