Gå til innhold

Demo av Colin McRae: DiRT (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker som om skjermkortet er det viktigste her, spesielt på høyere oppløsninger, jeg har en middels CPU, x2 4400+ @ 2.42GHz (~4800+), og et 8800GTX, som mange mener er overkill til min CPU. Men, når jeg kjører 1920x1200 med alt på ultra og det går smooth som bare juling, da klager jeg ikke. Bruker 158.43-FW for Vista.

8707872[/snapback]

 

Har samme cpu som deg og 8800gts 640mbm går fint i 1920x1200 her og. Kansje spillet sliter med c2d maskiner?

Lenke til kommentar

Ja, dette var moro og en fin oppsving fra tidligere titler i serien :) Både dette og Forza 2 skal nok inn i hylla mi. Grafikken er mildt sagt heftig, men kanskje en smule mørk?

 

Mange sier at dette spillet virker bedre enn Forza 2 og omvendt, men her er det viktig å ta spillene for det de er. CMR:DiRT er en arcaderacer hvor du stort sett kan gi full pinne hele veien og realismen er ofret endel til fordel for fun-factor (+ at det skal være lett å kjøre med gamepad). FYsikken er dog litt mer realistisk enn Burnout og NFS-serien ;)

Forza-serien heller jo litt mer mot sim-fansen. Bilenes oppførsel er forsøkt kopiert fra virkeligheten og dette gjør det en smule mer tricky å kjøre.

Spillene stiller i forskjellige sjangre og begge gjør sin jobb godt, hvertfall så langt jeg kan se av demoene.

 

Jeg ser heller ingen grunn til å disse Forza 2 for at dashboard-view mangler. Dashboardgrafikk til alle 300+ bilene ville gjort at spillet ikke fikk plass på en DVD. Turn10 ville nok ha implementert dash hvis de kunne. CMR tar antakeligvis mindre plass og dermed lar dashboardview seg gjennomføre.

 

Vi får heller håpe at GT5 vil ha dashboard, siden det kommer på Blu-Ray som jo har endel mer lagringsplass :yes:

Endret av Pellick
Lenke til kommentar

Må si det var ganse rått når jeg fikk det til å ikke lagge xD...

Spiller på 27" skjerm, savner egentlig bare ratt og pedaler...

Kommer garantert til å kjøpe spillet når det kommer ut ! (å sikkert tatt og pedaler..)

 

Har et SapphireRadeon x1600PRO AGP8x 256 mb skjermkort, så har på 1280x720 og nesten laveste grafikk for at det ikke skal lagge :tease:

Ikke det at PC'n min er ny.. nærmere 3 år gammel, bortsett fra grafikkkortet da..

Skulle heller hatt det gamle x800PRO kortet til detta, hadde gått mye bedre..

 

Kjører med kamerate inne i bilen :D

Gud så deilig at det kommer fler "rally" spill til PC og sånt :D

 

BTW 12,5 GB... Shiiiat, mye plass... og en god stund med instalering :ohmy:

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Må si det var ganse rått når jeg fikk det til å ikke lagge xD...

Spiller på 27" skjerm, savner egentlig bare ratt og pedaler...

Kommer garantert til å kjøpe spillet når det kommer ut ! (å sikkert tatt og pedaler..)

 

Har et SapphireRadeon x1600PRO AGP8x 256 mb skjermkort, så har på 1280x720 og nesten laveste grafikk  for at det ikke skal lagge  :tease:

Ikke det at PC'n min er ny.. nærmere 3 år gammel, bortsett fra grafikkkortet da..

Skulle heller hatt det gamle x800PRO kortet til detta, hadde gått mye bedre..

 

Kjører med kamerate inne i bilen :D

Gud så deilig at det kommer fler "rally" spill til PC og sånt :D

 

BTW 12,5 GB... Shiiiat, mye plass... og en god stund med instalering  :ohmy:

8723809[/snapback]

 

Kva som er 12.5 gb?

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...