Gå til innhold

kuleste hovedperson i ett spill!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Caleb er en skikkelig "shoot first ask later" type. Men det kan vel være fordi han har død 1 gang, og det kan vel ikke være spes morsomt.

 

Duke Nukem er samme type som Caleb, bare at jeg tror Duke har mer teket på damene.

 

Max Payne troner høyt på lista han og, sammen med Gordon Freeman.

 

Og så har man Mario da, das uber Gomba splatter :p

Lenke til kommentar

hmm.. liker de ''gode'' onde:p those good, bad motherf*ckers...

 

Max Payne- mørkere historie å tøffere purk ser du ikke på film engang. Max payne 2 var jævlig bra spill, selvom Payne var litt mer hardball i ena. :dribble:

 

Duke Nukem- like kul som terminator er på film! avogtil elsker vi å være rå å harry. ''Shake it, baby!" :cool:

 

Solid Snake- sam fisher ta deg en bolle. å imens du spiser den gi Snake en sigg...

 

King (fra tekken serien)- husker jeg å en kompis satt å spilte tekken 1 og 2 da vi var små. Så brukte vi bestandig KING. å så møtte vi faen meg en ''siste'' boss.. som var som king. bare svart tiger! vi ble helt crazy å klarte ikke sitte i ro mens vi spilte:p

King er fortsatt den jeg spiller med om jeg noengang får muligheten til å spille tekken. (har ikke kjøpt noen tekken spill siden 3'a:\)

Lenke til kommentar
Er enig i at Max Payne burde være veldig høyt på lista. Men, det er nok en person som går over ham, nemlig:

 

Caleb fra Blood

 

caleb_chosen.jpg

 

Too stubborn to quit, too stupid to die...

8130430[/snapback]

 

 

Quoted For Truth!

 

"I live... AGAIN!"

8130535[/snapback]

 

Jeg er glad for at andre deler mine synspunkt :love:

 

Å sammenligne Duke Nukem med en gud som Caleb er i mine øyne blasfemi. Duke når ikke Caleb opp til skolissene engang. Det er kun en som kan sitere Edgar Allan Poe mens han blåser hodet av zombier med hagle, og det er Caleb. Ingen over, ingen ved siden, bare veldig langt under.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...