Gå til innhold

kuleste hovedperson i ett spill!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor mange mener at Max Payne er den kuleste hovedpersonen i ett spill. Skal være enig i at spillet er fantastisk, men at Max Payne som person skal spille i samme liga som den hellige Duke Nukem har jeg vanskelig for og forstå. Uten bullettime(?) tror jeg mange hadde latt være og stemme på Max Payne, for som person er han ikke særlig kul i ordets rette forstand.

 

Som sagt så mange ganger før i denne tråden, Duke Nukem troner alene på toppen av kulhetsskalaen innen spillverdenen, min hvertfall :)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvorfor mange mener at Max Payne er den kuleste hovedpersonen i ett spill. Skal være enig i at spillet er fantastisk, men at Max Payne som person skal spille i samme liga som den hellige Duke Nukem har jeg vanskelig for og forstå. Uten bullettime(?) tror jeg mange hadde latt være og stemme på Max Payne, for som person er han ikke særlig kul i ordets rette forstand.

 

Som sagt så mange ganger før i denne tråden, Duke Nukem troner alene på toppen av kulhetsskalaen innen spillverdenen, min hvertfall :)

6599338[/snapback]

 

max payne er jo drit kul! han er skikkelig bad ass og liksom ikke noen vanlig helt, han er antihelt på enmåte :D drit kul dude

Lenke til kommentar

Uten å ha lest disse 11 sidene, så må jeg si at Max Payne har definitivt vært favoritten oppgjennom åra. Virker som han har blitt trukket fra en god gammel, amerikansk film fra 70-tallet. La meg kort oppsummere Payne:

 

- Bullet time (oh mercy!) .

- Skinnjakke og kul frisyre.

- Nasty stemme (eller bad ass om du vil, men dark lord tok det fra meg ;) )

- Dual Wield! Minner meg om Face Off :love:

Endret av Seian
Lenke til kommentar

Duke Nukem

 

Guybrush Threepwood - Monkey Island

 

Archibald Ironfist - Might and Magic

 

Kregnok Legbreaker - EverQuest II (ikke noen hovedpreson men sykt morsom NPC)

"What Kregnok doo? Not soo smaart. FOOD! Tiny thingz tasty food! Make Kkregnok hhapy to eat zhe tiny tashties!"

 

Irenicus - Baldur's Gate 2

 

Altered Beast

 

Deekin - NWN XP-set (Shadows of Undrentide + Hordes of the Underdark)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...