Gå til innhold

kuleste hovedperson i ett spill!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville egentlig ha sagt Solid Snake men The Boss fra MGS3 slår alt av karakterer både på spill og i film. Er den ultimate kriger med ufattelig bra visdom. Blir trykt ned i sofaen av beundring av enhver dialog som kommer fra The Boss i MGS3.

 

mgs3-8.jpg

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Jeg ville egentlig ha sagt Solid Snake men The Boss fra MGS3 slår alt av karakterer både på spill og i film. Er den ultimate kriger med ufattelig bra visdom. Blir trykt ned i sofaen av beundring av enhver dialog som kommer fra The Boss i MGS3.

 

 

 

Er vel egentlig ikke en hovedperson, MEN nå må jeg selv si at hun er fantastisk. Nesten like bra som Gray Fox fra eneren. Ingen over ingen ved siden av. Stil og dialog i plenty.

Får gåsehud når han entreer.

 

Sitat:

Gray Fox: Snake. We're not tools of the government, or anyone else. Fighting was the only thing... the only thing I was good at. But... at least I always fought for what I believed in....Snake..farewell.

 

Gray Fox: I've come from another world to do battle with you.

Solid Snake: What is it? Revenge?

Gray Fox: It is nothing so trivial as revenge. A fight to the death with you. Only in that can my soul find respite. Repent, Solid Snake!

Lenke til kommentar
har på følelsen at nesten alle som har spillt duke stemmer duke, de som ikke har spillt duke, stemmer feil.

6536624[/snapback]

 

Jeg har på følelsen at det er korrekt.

 

For det er Duke Nukem, og ikke Solid Snake eller Tommy Vercetti eller Link eller hvem du måtte nevne som får alle damene, ergo: han er kulest.

 

"The last thing that's gonna go thru your mind before you die... is my size 13 boot!" ~Duke Nukem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...