Gå til innhold

kuleste hovedperson i ett spill!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-gjmTLx

Sitter her og får nesten tårer i øynene av å lese alle som deler min noe prehistoriske mening om kuleste hovedperson i et spill noensinne....gode gamle Caleb.

 

Skjønner at det er en del her inne som heller mot bedre grafikk, fancy effekter og det ene med det andre...men ingen har en så gjennomført kuul holdning som Caleb. Jeg har siden tidlig på 90-tallet en gang stort sett vært innom det meste (dog langt fra alt.. :p ) av PC-spill, men aldri har jeg vært vitne til råere one-liners eller kulere responser til absolutt alt som måtte dukke opp på ens vei...enn i Blood/Blood 2.

 

Vil på ingen måte overtale noen til å forandre sin mening om dette temaet, men bare meddele min begeistring over at det finnes andre dinosaurer der ute som også husker Caleb.

 

ZiD

 

PS! Resten av listen blir for min del:

 

#2 Max Payne

#3 Sam Fisher

#4 Mafia

#5 Gordon Freeman

Lenke til kommentar
Sitter her og får nesten tårer i øynene av å lese alle som deler min noe prehistoriske mening om kuleste hovedperson i et spill noensinne....gode gamle Caleb.

 

Skjønner at det er en del her inne som heller mot bedre grafikk, fancy effekter og det ene med det andre...men ingen har en så gjennomført kuul holdning som Caleb. Jeg har siden tidlig på 90-tallet en gang stort sett vært innom det meste (dog langt fra alt.. :p ) av PC-spill, men aldri har jeg vært vitne til råere one-liners eller kulere responser til absolutt alt som måtte dukke opp på ens vei...enn i Blood/Blood 2.

 

Vil på ingen måte overtale noen til å forandre sin mening om dette temaet, men bare meddele min begeistring over at det finnes andre dinosaurer der ute som også husker Caleb.

8140399[/snapback]

 

Selv er jeg bare 20 år, men har bare gode minner fra det gode 90-tall med tanke på spill. Blood er et av få spill som VIRKELIG har klart å få meg hektet. Egentlig ganske rart, med tanke på alle "Doom klonene" vi ble utsatt for på den tiden. Blood hadde/har alt: Stemningen, atmosfæren, musikken... Det er et, om ikke det beste, FPS spillet jeg noensinne har spillt. Blir helt nostalgisk her! Godt at jeg har en gammel PC med Windows 98, kun bygd for å spille Blood, i tilfelle lysten for å spille det blir for stor :love:

Endret av Tobe__
Lenke til kommentar

Kratos, den illsinte spartaneren eier alt og alle, og sverdene hans er på annenplass.

 

Naked snake(big boss) er en ekstremt menneskelig og kul helt som faktisk ikke er et resultat av gale forskere med kloningskunnskap, utrolig nok.

 

Jak(dark eco freak) er også dritt kul. let's rock'n'roll

Endret av bakaxel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...