Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Som AnewZ sa. Jeg har et par Power Perfect II og er kjempefornøyd. Ser ingen grunn til å gå for Adipower, de er kanskje litt kulere men koster en laks mer. Hvis du vil prøve dem og bor i Oslo har de dem på Fighter ved Brugta.

 

Jeg ville kjøpt dem hvis du skal knebøye en del.

med knebøy hver trening er det nok lurt da

 

hvilke sko gir mest bang for the buck av de du posta, anews?

 

 

Enig gutta? :)

 

eDIT:

 

Fivefinger til mark og dedikerte bøysko hadde nok vært det beste for en person med gjennomsnittelig ankemobilitet.

hvaslags sko er dedikerte til bøy?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moderator må ta grep her inne. Totalt tragisk å lese dei siste sidene her. Rett og slett bortkasta tid.

 

Havardu: Her har du ein link til sko som du spør om, Brandos har eit salg som du bør benytte deg av dersom målet er Lacoste-sko:

 

http://www.brandos.no/sko/alle/avdeling/herre/varemerke/lacoste/storrelse/4000,4100/anledning/mid-season-sale/sorter/discountdesc

 

Hva skulle det vært godt for? Får man ikke lov til å diskutere om et par sko er stygge eller ikke engang? Forumet her blir helt ødelagt hvis moderatorene skal bryte inn hver gang det sporer litt av.

Lenke til kommentar

Hva skulle det vært godt for? Får man ikke lov til å diskutere om et par sko er stygge eller ikke engang? Forumet her blir helt ødelagt hvis moderatorene skal bryte inn hver gang det sporer litt av.

 

Det finnes veldig mange modne måter å fortelle noen at man ikke synes skoene er pene.

 

Det å stigmatisere pakistanere, sigøynere og folk med Downs syndrom for å latterligjøre andres meninger om sko, er bare barnslig, fyller man på med kopierte tegninger osv så ser det bare useriøst ut.

 

Feks på AVforum hender det noen ganger at jeg synes noen høytalere ikke er bra nok eller ikke er pene, men det er fullt mulig å forklare det på en voksen måte, uten at jeg latterligjør pakistanere, folk med downs og sigøynere og motpart.

 

Men personangrep andre veien er greit...

 

Er andre rasshøl mot meg, så er jeg rasshøl tilbake. Er folk voksne og oppfører seg, så oppfører jeg meg eksemplarisk tilbake.

 

Les signaturen min..

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor du må være her hvis AVforum er så mye bedre og hyggeligere. Hvis du poster et par stygge sko her inne så kommer folk til å fortelle deg at skoene er stygge, og det er bare sånn det er.

Hvis alle skal svare "jeg synes kanskje ikke skoene var sånn kjempekule, men hvis du liker dem må du jo selvfølgelig bare gå i dem og jeg håper ikke du ble lei deg <3" hver gang noen poster et par stygge sko, så kommer dette til å bli verdens kjedeligste forum.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er det altså slik at å si at skoene dine er stygge i en sko-tråd på ingen måte er et personangrep. Enkelte her har nok nærmet seg (eller trådd over) streken for hva forumet aksepterer av generell tone, spesielt i lys av utsagn som synes rasistiske, men den eneste som faktisk har stått for personangrep er du, wolfkiller. Det er en av grunnene til at det blir ganske morsomt når du kaller andre for barnslige...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Feks på AVforum hender det noen ganger at jeg synes noen høytalere ikke er bra nok eller ikke er pene, men det er fullt mulig å forklare det på en voksen måte, uten at jeg latterligjør pakistanere, folk med downs og sigøynere og motpart.

 

Les signaturen min..

Det er jo naturlig, man kan jo ikke si "disse høyttalerne suger, alt høres ut som sigøynermusikk" :)

 

Men velkommen til internett. Synes det er litt whinete å komme inn på et forum som har en viss sjargong, legge ut lenke til et par sko som alle synes er stygg, og så si vi er barnslig og teit.

 

Du har ikke signatur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Barbeint er veldig bra, men ikke alle treningssenter tillater det. Helt flate såler er like bra, løftesko trengs ærlig talt bare for spesielt interesserte. Men hold deg unna demping i sålene. Converse og andre tøysko med tynn, flat gummisåle funker fett.

 

Jeg tenkte vel egentlig på å ha på sokker. Men, går vel for det samme. Jeg har noen joggesko som jeg tar av under baseløftene bare. Det får de tåle :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...