Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Jeg trenger inspirasjon til sommersko. De bør være greie å gå ~2,5km i (raskere enn kollektivtrafikk ofte), og de bør helst være så lite varme og tette som mulig. Ulike type loafers er jo et alternativ, men er det noe som er hakket mer formelt til bruk på jobb om sommeren?

Feil tråd...?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feil tråd...?

Ikke så lett å holde styr på alltid. :p

 

@Herr Brun: De fleste duger jo til det, men om det er varmt i været blir det jo viktigere at de puster og ikke er varme. Jeg sliter med å finne noe annet enn loafers eller ulike tøysko som er behagelig i sommervær.

Lenke til kommentar

Blå semskede derbys er ganske langt nede på formalitetsskalaen, jeg ville nok å ha brukt dem som sommersko til jeans, chinos osv.

 

Meermin trekker fra momsen automatisk.

 

Er det forresten noen som kan fortelle meg hvordan derby bøyes i flertall? Kunnskapene mine fra ungdomsskolen forteller meg at alle (?) engelske ord som slutter på y får ies-ending i flertallsform (city-cities), men jeg mener å ha lest derbys flere steder. Noen som er eksperter på engelsk gramatikk eller klesterminologi?

Lenke til kommentar

Jeg betalte med bankkort, hadde ingen problemer. Man bestiller først, og betaler når det nærmer seg sending. Litt upraktisk når man stort sett har lite penger å måtte ha penger på konto som man ikke kan bruke, og å aldri vite når man får regningen, men det er vel en liten pris å betale.

Lenke til kommentar

Jeg betalte med bankkort, hadde ingen problemer. Man bestiller først, og betaler når det nærmer seg sending. Litt upraktisk når man stort sett har lite penger å måtte ha penger på konto som man ikke kan bruke, og å aldri vite når man får regningen, men det er vel en liten pris å betale.

Det er veldig upraktisk. Husker jeg bestilte et par sko fra Herring, så hadde de ikke skoene på lager. Der trakk deg meg umiddelbart når jeg bestilte skoene, for å så sende pengene i retur til meg når de fant ut at de ikke hadde skoene. Så når de hadde fått inn skoene måtte jeg betale inn enda en gang. Sløsing av tid synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...