Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skulle gjerne hatt noen Lacoste sko, som jeg i hovedsak skal bruke som innesko på skolen. Er det noen som har noen forslag som ikke er alt for dyre? :)

 

Edit: Jeg er 15 år og bruker skostørrelse 40-41...

 

My point exactly..... lol...

 

Lacoste er vel ikke mest kjent for skoene sine heller, du finner andre mer dedikerte merker med bedre kvalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gutten er femten år, la han få lov til å bruke sko fra Lacoste; personlig syntes jeg merket hadde mer å se på den alderen enn noe annet. For voksne menn burde saken være omvendt, det at man ikke greier å ta hjelp fra erfarne til etterretning er trist; det er lov å ha omtanke for andre som også skal se på skoparet.

Det er jo dritstilig med samme sko som pakistaneren rett borti gaten da! Man må jo være åpen for multikulturalisme og det kjerringen i huset sier.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg skulle gjerne hatt noen Lacoste sko, som jeg i hovedsak skal bruke som innesko på skolen. Er det noen som har noen forslag som ikke er alt for dyre? :)

 

Edit: Jeg er 15 år og bruker skostørrelse 40-41...

disse er de lacost skoene som så finest ut av de jeg fant på nettet

link

men jeg foreslår at du ikke kjøper sko fra lacoste, ettersom du kan få mer for pengene.

sikkert noen som er uenig i det, men jeg synes ikke det er noe vits i å bruke så mye på tøysko, så her har du et billigere alternativ hvis du likte de over.

http://www.asos.com/...rt=-1&clr=White

http://www.asos.com/...rt=-1&clr=White

Endret av Bork Laser
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For voksne menn burde saken være omvendt, det at man ikke greier å ta hjelp fra erfarne til etterretning er trist; det er lov å ha omtanke for andre som også skal se på skoparet.

 

Nemlig, oss er det ingen som tenker på. Hva med oss som får panikkanfall av firkantede sko fra Ecco, har ikke vi noe vi skulle ha sagt. Nei da, vi blir bare valset over av dårlig smak-mafiaen, og hver gang vi prøver å stå opp for våre rettigheter blir vi møtt med beskyldninger om at vi er snobbete og. Pirkete. Vi er en forsømt gruppe!

 

Enda godt noen endelig sier det vi andre tenker!

Lenke til kommentar

ikke jeg som startet det.

 

Og hvem startet det da? Det var ikke noe personangrep i min post i hvert fall...

 

Jaja, du kommer i alle fall til å passe rett inn i de kule gjengene med fjorten år gamle innvandrere som henger på Oslo City med de skoene der. Lykke til...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

99 % av norges befolkning synes skoene du har tenkt å kjøpe er stygg, men hvis du faktisk liker dem: kjør på.

Bare ikke post i bildetråden når du har mottatt dem.

 

For min del kunne jeg hatt interesse av å finne ut hvordan et sånt par sko ser ut i virkeligheten, så jeg håper faktisk at han poster bilde.

Lenke til kommentar

99 % av norges befolkning synes skoene du har tenkt å kjøpe er stygg, men hvis du faktisk liker dem: kjør på.

Bare ikke post i bildetråden når du har mottatt dem.

 

Heller tvilsomme fjortiser på Diskusjon.no

 

Hvordan er det dessuten negativt ladet å ha pakistansk eller innvandrersk klesstil? Bare i Norge man har rasisme på den måten tror jeg.

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...