Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Heller tvilsomme fjortiser på Diskusjon.no

 

Hvordan er det dessuten negativt ladet å ha pakistansk eller innvandrersk klesstil? Bare i Norge man har rasisme på den måten tror jeg.

Hehehehe uhahuaeuhaeuhuheuh. Du er vittig. Hvordan det er negativt ladet å kle seg steroetypisk pakistansk? Nei, fordi det er stygt. Akkurat som stilen til nyrike russere, det er stygt. Det finnes noe som heter estetikk, og det er viktig i mitt liv. Jeg liker ting som ser fint ut.

 

Her kan du få en innføring i hva estetikk er. http://no.wikipedia.org/wiki/Estetikk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hvem startet det da? Det var ikke noe personangrep i min post i hvert fall...

 

Jaja, du kommer i alle fall til å passe rett inn i de kule gjengene med fjorten år gamle innvandrere som henger på Oslo City med de skoene der. Lykke til...

Innvandrere... Å huffameg. Dere har kanskje ikke sånne i Asker.

 

Kjøp sneakers, så er alt løst... eller converse.

Nei ikke gjør det da. Alle går i Converse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Innvandrere... Å huffameg. Dere har kanskje ikke sånne i Asker.

 

 

Nei ikke gjør det da. Alle går i Converse.

Vel, hvis han ikke ønsket å skille seg ut mener jeg. Siden alle går i converse så vil man bli aksepter i flokken.

Jeg ville heller foretrekt å gå med adidas superstar eller noe.. Akkurat nå ser jeg litt på :

http://www.junkyard.no/Product.aspx?ProductId=38452&ProductDetailId=271912

og

http://www.junkyard.no/Product.aspx?ProductId=232&ProductDetailId=196653

Lenke til kommentar

vet ikke om dette er stedet å spørre, men nen tips til vektløftersko?

trenger det ikke for øyeblikket, men må planlegge fremover

Som AnewZ sa. Jeg har et par Power Perfect II og er kjempefornøyd. Ser ingen grunn til å gå for Adipower, de er kanskje litt kulere men koster en laks mer. Hvis du vil prøve dem og bor i Oslo har de dem på Fighter ved Brugta.

 

Jeg ville kjøpt dem hvis du skal knebøye en del.

Endret av Broseph
Lenke til kommentar

Som AnewZ sa. Jeg har et par Power Perfect II og er kjempefornøyd. Ser ingen grunn til å gå for Adipower, de er kanskje litt kulere men koster en laks mer. Hvis du vil prøve dem og bor i Oslo har de dem på Fighter ved Brugta.

 

Jeg ville kjøpt dem hvis du skal knebøye og markløfte en del.

 

Er da ikke nødvedig til mark. Det er jo oly-sko, så det er anbefalt til oly-squats, clean & jerks etc.

 

mark"sko" er jo sånne sokker man kan få kjøpt seg.

Lenke til kommentar

Moderator må ta grep her inne. Totalt tragisk å lese dei siste sidene her. Rett og slett bortkasta tid.

 

Havardu: Her har du ein link til sko som du spør om, Brandos har eit salg som du bør benytte deg av dersom målet er Lacoste-sko:

 

http://www.brandos.no/sko/alle/avdeling/herre/varemerke/lacoste/storrelse/4000,4100/anledning/mid-season-sale/sorter/discountdesc

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er da ikke nødvedig til mark. Det er jo oly-sko, så det er anbefalt til oly-squats, clean & jerks etc.

 

mark"sko" er jo sånne sokker man kan få kjøpt seg.

Nå er det vel strengt talt ikke noe vits å bruke vektløftersko i markløft da du bare sløser bort kraft samt å forlenge løftebanen.

 

Kan dog være bra å bruke i bøy og benk.

Javelda, nørds. :p Rettet posten min.

Lenke til kommentar

Digger de nye air jordan 5 retroene i denne fargekombinasjonen, hadde sett sick ut i en feit tskjorte og noen fitted jeans.

air-jordan-5-retro-blacknew-emerald-grape-ice-black-001.jpg

Og de nye joggeskoene til Jones Bones Jon, Skal def få tak i disse når jeg har brukt istykker de jeg bruker nå

jon-jones-nike-bones-jones-sneaker.jpg

 

Enig gutta? :)

 

eDIT:

Kjøp fivefinger-sko til mark/knebøy! Du får utrolig godt feste og god kontakt med bakken, spesielt i knebøy. I tillegg er de supre til både kampsport og løping.

Fivefinger til mark og dedikerte bøysko hadde nok vært det beste for en person med gjennomsnittelig ankemobilitet.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...