Gå til innhold

Hva var den siste boka du kjøpte?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

The Way of Kings: Book One of The Stormlight Archive av Brandon Sanders

1 credit fra audible.com ca. 60 kroner med medlemskapet jeg har, om jeg ikke har regnet feil.

 

Er akkuratt ferdig, og leter etter ny. Drit bra bok.

 


Aldri kjøpt noe bok frivillig unntatt skolebøker. Så min siste kjøpte bok blir vel skolerelatert tilbake i 2009.

 

EDIT: For de som lurte. Nei, jeg er ikke av den typen som klarer å sette meg ned og slappe av med en "god" bok og et glass vin osv.

 

DU kan prøve og høre på lydbok mens du gjør kjedelige og lette oppgave. Har mala en del før, og hører da alltid på lydbok samtidig. Tiden går da 10 ganger så fort siden jeg ikke kjeder meg i hjel når jeg holder på.

Lenke til kommentar

De to siste jeg kjøpte var vel "Principia" av Newton (oversettelsen av Cohen/Whitman), 324 kr, og "The Prague Cemetary" av Umberto Eco, 60 kr. Begge fra adlibris. Ser frem til å sette meg ned med sistnevnte i juleferien. Førstnevnte er ikke noe man leser på samme måte :p

 

Edit: Glemte pris/butikk.

Endret av Raspeball
Lenke til kommentar

Kristopher Schau sin kokebok er den siste boka jeg kjøpte. Det er også den eneste boka jeg eier og noensinne har kjøpt.

 

Der kan man lage og nyte retter som for eksempel:

Pølse i lampe.

 

Roadkill.

 

Lommevarmet kotelett.

 

krisbukse.jpg

 

 

Banansplit, laget/splittet i en bil som eksploderer

 

I boken er det også en fin liten mathistorie med bilder der han stekte, tilberedte og spiste føflekken til sjefen hans.

 

 

Og hans spesialitet da, store munnfuller av Fishermans Friend. Smaklig måltid! krisfisherman300.jpg


Lenke til kommentar

Kjøpte inn masse bøker før jul:

 

Before They are hanged og

Last Arguments Of Kings av Joe Abercrombie.

 

Likte "Sverdet alene" såpass godt, at jeg slo til på Amazon.

 

Eirik veum - Nådeløse nordmenn 1, og Nådeløse normenn 2 "Hirden"

 

Asbjørn Hansen - Menneskejeger

 

Samuel Bjørk - Det henger en engel alene i skogen (denne har jeg snart lest utm klarte ikke legge den fra meg)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Christ the Lord: Road to Cana, av Anne Rice. Elsket den første (Out of Egypt) og Lestat-bøkene hennes, så denne lover bra. Men nei, det er ikke vampyrer i den. Det er mer enn historie med Jesus i hovedrollen, basert på en blanding av historiske fakta og de forskjellige testamentene. Rimelig interessant vri på det hele. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har nylig kjøpt The Hitchhiker's Ultimate Guide To The Galaxy og er storfornøyd. I går holdt jeg på å forhåndsbestille en bok som kommer ut i høst, skrevet av Matthew Inman (han driver en side som heter Theoatmeal.com), men ombestemte meg. Mulig jeg om-ombestemmer meg igjen. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

The oatmeal er jo fantastisk morsomt.

 

Kjøpte følgende på et antikvariat i bokbyen Fjærland her om dagen (http://bokbyen.no/, http://www.kasant.no/Innhold/?documents):

Emmanuel LeRoy Ladurie - Montaillou. Katarer og katolikker under inkvisisjonen i en landsby i Pyreneene 1294-1324. 120,-

Hermann von Lügenhals - Evens fantastiske liv og opplevelser. 30,-

 

Skulle egentlig kjøpe mer, men glemte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...