Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hu dauer. Definitivt.

 

Hun til å la Ichigo ta Gin, eller ta Gin selv, eller bli drept av Gin. Men hun kommer til å Dø.

 

Tror jeg.

 

SHOUNEN!!!!

Sier meg ingen ting... Leser for lite manga til å se de store linjene. Så utenom at det betyr at de kan hoppe 50 meter opp i lufta har jeg ikke peiling på hva du prøver å si... :p

Lenke til kommentar

Hu dauer. Definitivt.

 

Hun til å la Ichigo ta Gin, eller ta Gin selv, eller bli drept av Gin. Men hun kommer til å Dø.

 

Tror jeg.

 

SHOUNEN!!!!

Sier meg ingen ting... Leser for lite manga til å se de store linjene. Så utenom at det betyr at de kan hoppe 50 meter opp i lufta har jeg ikke peiling på hva du prøver å si... :p

 

Dette er shounen, folk(hovedpersoner/good guys) dør ikke, og hvis de gjør det finner authoren enn eller annen bizar grunn til hvordan de overlever eller reviver dem. Det er svært sjeldent at hovedkarakterer/good guys dør permanent. Vel, vanligvis.

 

Men jeg lurer forsatt på dette: Hva kjedde med kaptein Unohana?

Lenke til kommentar

Endelig aizen er død? tviler, men er lov å håpe :innocent:

Isshin ruler! Måtte le litt, når Gin tilbudte Ichigo å stikke av =P

Aizen død? Næhei. Ichigo må være den som knerter Aizen. Dessuten kommer ikke Aizen til å dø før Yammy er tatt i soul society. Og før det kommer vi nok til å få vite mer om den King's Key, og hva den virkelig fører til. Aizen er ikke død.

 

 

Og dette er hva man kaller en asspull! Endelig ser det ut til at Kubo blir litt uforutsigbar.

Hva var asspull?

Lenke til kommentar

 

Hu dauer. Definitivt.

 

Hun til å la Ichigo ta Gin, eller ta Gin selv, eller bli drept av Gin. Men hun kommer til å Dø.

 

Tror jeg.

 

SHOUNEN!!!!

Sier meg ingen ting... Leser for lite manga til å se de store linjene. Så utenom at det betyr at de kan hoppe 50 meter opp i lufta har jeg ikke peiling på hva du prøver å si... :p

 

 

Dette er shounen, folk(hovedpersoner/good guys) dør ikke, og hvis de gjør det finner authoren enn eller annen bizar grunn til hvordan de overlever eller reviver dem. Det er svært sjeldent at hovedkarakterer/good guys dør permanent. Vel, vanligvis.

 

Men jeg lurer forsatt på dette: Hva kjedde med kaptein Unohana?

Hørest ut som Days of Our Lives (I gode og onde dager) :!:

 

Må si Bleach har tatt seg opp etter de kom på hovedveien igjen.

Lenke til kommentar

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/MarySue

the term "Mary Sue" is generally slapped on a character who is important in the story, possesses unusual physical traits, and has an irrelevantly over-skilled or over-idealized nature.

 

Man Aizen tar altså tre nuke's (Hado 96, håndleddene og Benihime) og en Getsuga Tenshou fra en som virkelig kan det og overlever finfint bare for å "være ferdig med puppestadiet" til en enda sterkere form som snakker om å spise Ichigo når han er ferdig. God mode not?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...