Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: Vi så regenereringa komme langt stykke unna, de som leste plottet så Gin stikke Aizen i ryggen for lenge siden, vi så angleformen komme en lang distanse unna. Vi så ikke Gin sin backstory, men vi kan garantere at Matsumoto fortsatt er i live.

Noe jeg overså?

 

Aizen kan kun bli drept av Ichigo

 

Sant, glemte den.

Lenke til kommentar

Må nok dessverre meddele at Bleach falt ned på en 5/10 etter dette kapittelet ja. Har lenge ligget å vugget mellom 6 og 5, men dette var så definitivt spikeren i kista. Nå er serien ganske enkelt på nivå med Fairy Tail. Latterlig egentlig, mtp hvor bra det var i starten.

 

Fairy tail er jo genialt. I hverfall animen :p . Selv om den har ett sånt "jeg er sinna og blir 1000 ganger sterkere"-preg :p

Lenke til kommentar

Sistnevnte er greit nok. Jeg leser forsåvidt ikke shounen serier fordi de har en god handling, men fordi de fleste har fantastiske actionscener. Det er likevel et pluss om innholdet ikke er helt hjernedødt. Om du mener Fairy Tail er genialt, er det selvsagt flott for deg, men ikke utelukk muligheten for at det finnes andre mangaer med mye større underholdningsverdi, f. eks. Air Gear. :)

Lenke til kommentar

Sistnevnte er greit nok. Jeg leser forsåvidt ikke shounen serier fordi de har en god handling, men fordi de fleste har fantastiske actionscener. Det er likevel et pluss om innholdet ikke er helt hjernedødt. Om du mener Fairy Tail er genialt, er det selvsagt flott for deg, men ikke utelukk muligheten for at det finnes andre mangaer med mye større underholdningsverdi, f. eks. Air Gear. :)

 

Air gear så jeg introen til en episode på. Rulleskøyter? WFT? Sikker på at det ikke bare er reklame? Sånn som beyblades

Lenke til kommentar
Air gear så jeg introen til en episode på. Rulleskøyter? WFT? Sikker på at det ikke bare er reklame? Sånn som beyblades

 

Legg til alvorlig gjengmentalitet, høyteknologisk spesialisering av "rulleskøytene" der en skyter trykkbølger som kapper opp stål som smør mens en annen kan gjøre bakhjulene om til tornete pisker og diverse BH-størrelser langt ut i alfabetet. Utrolig nok så har Air Gear faktisk jevnt over et ganske bra nivå. Vel å merke ser det ut til at forfatteren tar seg en sommerferie for øyeblikket, så du har en måned på å komme deg til siste kapittel (286).

 

EDIT: Bare ikke våg å disse Fairy Tail! Fairy Tail gjør det bra i animeen, og mangaen kjører på som aldri før. Siste kapittel gjør faktisk en ganske fascinerende vending.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Air gear så jeg introen til en episode på. Rulleskøyter? WFT? Sikker på at det ikke bare er reklame? Sånn som beyblades

Gi den nå endelig en sjanse. Som nevnt ovenfor er det langt mer bak konseptet, og det gir i tillegg de muligens mest akrobatiske kampscenene jeg har sett. Lover deg at den har en underholdningsverdi som er helt ekstrem etter hvert. Med shounen er det nemlig dette som teller, ikke en realistisk eller blodseriøs historie. ;)

Lenke til kommentar

Nåja... Tar realistisk og blodseriøs historie over fjasete underholdningsverdi når som helst.

Fullmetal Alchemist!

Når ble Fullmetal Alchemist realistisk? Dersom du ikke har ditt eget alkemysett i bakhagen, tviler jeg sterkt på den påstanden. Det er derimot også en knallsterk tittel. Skal du ha realistisk og blodseriøs historie leser du f. eks. Monster. En av verdens desidert beste.

 

På Bleach-fronten lurer jeg fælt på om dette faktisk er slutten eller ei. Vi mangler fortsatt å se bankai til mange kapteiner (for å ikke nevne kommandøren).

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Hueco Mundo er ikke helvete da? Kan kanskje ha noe for seg siden de ikke viste noe særlig i teaseren av innhold, men samtidig tviler jeg egentlig.

 

Gates_of_Hell.png

Du glemte porten til helvete, det hendte veldig tidlig.

En av de små detaljene som sort of kvitt hordene glemte("HOLLOW = DJEVLER!" sa de :p ), og som er lenge siden vi så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...