Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]


Anbefalte innlegg

Man Aizen tar altså tre nuke's (Hado 96, håndleddene og Benihime) og en Getsuga Tenshou fra en som virkelig kan det og overlever finfint bare for å "være ferdig med puppestadiet" til en enda sterkere form som snakker om å spise Ichigo når han er ferdig. God mode not?

 

Nigh uovervinnelig? Ja.

Imponerende? Nei!

Selv synes jeg at for å virkelig nå store mengder Godmode Sue må man også være litt imponerende, Aizen mangler imponerende.

Kubo's virkelige problem er nok at han ikke for livet kan lage en jevn duel, og få noen til å gå ut levende av den uten å dra inn en veldig stor saks for å klippe papir :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hu dauer. Definitivt.

 

Hun til å la Ichigo ta Gin, eller ta Gin selv, eller bli drept av Gin. Men hun kommer til å Dø.

 

Tror jeg.

 

SHOUNEN!!!!

Sier meg ingen ting... Leser for lite manga til å se de store linjene. Så utenom at det betyr at de kan hoppe 50 meter opp i lufta har jeg ikke peiling på hva du prøver å si... :p

 

Dette er shounen, folk(hovedpersoner/good guys) dør ikke, og hvis de gjør det finner authoren enn eller annen bizar grunn til hvordan de overlever eller reviver dem. Det er svært sjeldent at hovedkarakterer/good guys dør permanent. Vel, vanligvis.

Hvordan det? Folk har dødd i Full Metal Alchemist, Inuyasha, Naruto, One Piece, Code Geass, Air Gear osv. Det er en vanlig misforståelse med shonen, men likevel helt feil.

Lenke til kommentar

Litt merkelig hvordan de plutselig fikk tid til å lære Ichigo ett nytt triks, når de nettopp krangla om at de hadde så dårlig tid =P

 

Skjønte du det ikke? De befinner seg nå på det stedet mellom soul society og den virkelige verden. Tiden der er helt relativ, så de kunne teknisk sett ha brukt årevis på å trene og når de går ut så vil det bare gått et sekund eller et minutt(hvis de er heldig).

 

Det store plotthulet her er at Isshin ikke brukte final getsuga tenshou selv...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Edit: Vi så regenereringa komme langt stykke unna, de som leste plottet så Gin stikke Aizen i ryggen for lenge siden, vi så angleformen komme en lang distanse unna. Vi så ikke Gin sin backstory, men vi kan garantere at Matsumoto fortsatt er i live.

Noe jeg overså?

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...